Przetargi.pl
Fizyczna i techniczna ochrona mienia oraz dozorowanie terenów Muzeum Budownictwa Ludowego, tj. Parku Etnograficznego przy ul. Rybickiego 3 oraz budynków przy ul. Traugutta 3 w Sanoku

Muzeum Budownictwa Ludowego ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Traugutta 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 463-09-04 , fax. 013 463-53-81
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Budownictwa Ludowego
    ul. Traugutta 3 3
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 463-09-04, fax. 013 463-53-81
    REGON: 00027719600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.skansen.mblsanok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Fizyczna i techniczna ochrona mienia oraz dozorowanie terenów Muzeum Budownictwa Ludowego, tj. Parku Etnograficznego przy ul. Rybickiego 3 oraz budynków przy ul. Traugutta 3 w Sanoku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: fizyczna i techniczna ochrona mienia oraz dozorowanie terenów Muzeum Budownictwa Ludowego, tj. Parku Etnograficznego przy ul. Rybickiego 3 oraz budynków przy ul. Traugutta 3 w Sanoku wraz z monitoringiem.(Wymagany jest montaż minimum 8 kamer z systemem rejestrującym całodobowym). Wykonawca zobowiązany będzie do obsługi elektronicznych systemów zabezpieczeń -inst. p.poż. i antywłamaniowa-sygnał przesyłany GSM i linią telefoniczną oraz reakcją patrolu interwencyjnego. Wykonawca zobowiązany jest także do bieżącej konserwacji systemów zabezpieczeń elektronicznych (zgodnie z wskazaniami norm dotyczących eksploatacji i konserwacji tych systemów, jednak nie rzadziej niż raz na 3 m-ce), utrzymania czystości, pielęgnacji zieleni i odśnieżania .W/w czynności dotyczą obiektów, terenów i urządzeń należących do Zamawiającego znajdujących się w Sanoku (zarówno przy ul. Rybickiego 3, jak i Traugutta 3).Ochrona fizyczna i techniczna Parku Etnograficznego obejmuje: 1. dwuosobowy całodobowy posterunek stały zlokalizowany w budynku RECEPCJI (Dyżurka), jedna osoba z posterunku stałego zgodnie z harmonogramem patroli, co dwie godziny pełni służbę patrolową po wyznaczonej trasie, dodatkowo w godzinach nocnych tj. w godzinach 22.00 -6.00, służba patrolowa pełniona jest z psami (należącymi do Zamawiającego - WAŻNE - psy nie są traktowane jako SPB zgodnie z art.12 pkt 9 ustawy z dnia 24 maja 2013 roku o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej, psy rasy nie wymagającej zezwolenia właściwego organu gminy zgodnie z rozporządzeniem MSWiA z dnia 28 kwietnia 2003 roku w sprawie wykazu ras psów uznawanych za agresywne. Koszty wyżywienia, opieki weterynaryjnej, szczepień ponosi Zamawiający). Fakt patrolu każdorazowo potwierdzony przez czytniki kontrolne rozmieszczone w różnych miejscach Parku Etnograficznego. 2. jednoosobowy posterunek dzienny na terenie Rynku Galicyjskiego, od 1 stycznia do 30 kwietnia - w godzinach 9.00-15.00, w terminie od 1 maja do 30 września - w godzinach 8.00 - 18.00, natomiast od 1 października do 31 grudnia w godzinach 9.00 - 15.00 3. jednoosobowy posterunek nocny - w godz. 19.00 - 7.00 - w budynku wystawy IKONA KARPACKA. 4. w terminie od 1 maja do 31 października, w godz. 9.00 - 17.00 - jednoosobowy posterunek dzienny przy wejściu na Park Etnograficzny Ochrona techniczna obejmuje m.in. całodobowy linią telefoniczną oraz GSM, monitoring lokalnych systemów alarmowych zainstalowanych w obiektach Zamawiającego wraz z natychmiastową reakcją patrolu interwencyjnego szybkiego reagowania wyposażonego w środki przymusu bezpośredniego. W ramach ochrony technicznej należy zamontować minimum 8 kamer z systemem rejestrującym całodobowym, wykonać podłączenie do Centrum Monitorowania Alarmów Wykonawcy systemów alarmowych torami GSM i linią telefoniczną, a także zainstalować minimum 15 punktów kontrolnych oraz posiadać minimum 3 szt. rejestratorów kontroli pełnienia służby patrolowej, wraz z oprogramowaniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie personelu właściwe do przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skansen.mblsanok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach