Przetargi.pl
Faza wstępna warunkująca wykonanie projektu pn. Europejski Ośrodek Kultury Technicznej i Turystyki Przemysłowej w Zabrzu. Udrożnienie i tymczasowe zabezpieczenie szybu Carnall, wyrobisk przyszybowych oraz 50 metrowego odcinka Głównej Kluczowej Sztolni D

Gmina Zabrze - Prezydent Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Powstańców Śląskich 5-7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 3733537, 2710011 , fax. (032) 3733427, 2710818
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta
    ul. Powstańców Śląskich 5-7 5-7
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. (032) 3733537, 2710011, fax. (032) 3733427, 2710818
    REGON: 00051595100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Faza wstępna warunkująca wykonanie projektu pn. Europejski Ośrodek Kultury Technicznej i Turystyki Przemysłowej w Zabrzu. Udrożnienie i tymczasowe zabezpieczenie szybu Carnall, wyrobisk przyszybowych oraz 50 metrowego odcinka Głównej Kluczowej Sztolni D
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I.Przedmiotem zamówienia - Faza wstępna warunkująca wykonanie projektu pn. Europejski Ośrodek Kultury Technicznej i Turystyki Przemysłowej w Zabrzu. Udrożnienie i tymczasowe zabezpieczenie szybu Carnall, wyrobisk przyszybowych oraz 50 metrowego odcinka G
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452212004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 140 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 60.000,00 PLN, (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełnia warunków: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; B) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, C) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych oraz spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - będących Wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; D) aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : A) wykaz obejmujący nie mniej niż 2 nie więcej niż 4 wykonane roboty górnicze o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000.000 PLN w tym jedna o wartości min. 1. 000. 000 PLN polegająca na drążeniu, zbrojeniu i remontach szybów, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć roboty górnicze polegające na drążeniu zbrojeniu i remontach szybów, drążeniu i przebudowie wyrobisk korytarzowych, wzmacnianiu obudowy szybów i wyrobisk korytarzowych w tym realizowanych techniką kotwienia. B) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, obejmujący nie mniej niż: 1) maszyna wyciągowa, wyciągarka lub inne urządzenie do transportu pionowego materiałów spełniające wymagania odpowiednich przepisów wraz z osprzętem 2) ładowarka szybowa chwytakowa lub inna umożliwiająca załadunek urobku 3) sprężarka do zasilania urządzeń pneumatycznych; 4) przenośnik taśmowy lub zgrzebłowy do załadunku urobku na samochody; 5) samochody samowyładowcze 2 osiowe ze szczelną skrzynią ładunkową i plandekami o ładowności 6 do 8 ton - 2 szt.; 6) Ponadto Wykonawca musi posiadać możliwości techniczne do wykonania następujących urządzeń: - pomosty szybowe i przedział drabinowy - zsuwnia i wysyp urobku wraz z konstrukcjami wsporczymi C) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt B) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; a które nie są jego własnością; D) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1. Kierownik działu robót górniczych 1 osoba 2.Osoba dozoru wyższego o specjalności górniczej 1 osoba 3. Osoby dozoru średniego o specjalności górniczej 3 osoby 4. Kierownik działu energomechanicznego 1 osoba 5. Osoba dozoru wyższego o specjalności mechanicznej maszyn i urządzeń dołowych lub wyciągów szybowych 1 osoba 6. Osoby dozoru średniego lub niższego w specjalności mechanicznej maszyn i urządzeń dołowych lub wyciągów szybowych 2 osoby 7. Osoba dozoru wyższego o specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych 1 osoba 8. Osoby dozoru średniego lub niższego o specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych 2 osoby E) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt D) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; F) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 11 czerwca 2002 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji (Dz.U. z 2002r. nr 84 poz. 755 z późn. zm.) - Kierownik Działu Robót Górniczych - 1 osoba Posiadający kwalifikacje do pełnienia funkcji Kierownika działu górniczego w podziemnych zakładach górniczych, - Osoba dozoru wyższego o specjalności górniczej - 1 osoba Posiadająca kwalifikacje osoby wyższego dozoru w specjalności górniczej w podziemnych zakładach górniczych, - Osoby dozoru średniego o specjalności górniczej - 3 osoby Posiadające kwalifikacje w specjalności górniczej do Nadzorowania robót górniczych - Kierownik działu energomechanicznego - 1 osoba Posiadający kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika działu energomechanicznego w podziemnych Zakładach górniczych - Osoba dozoru wyższego specjalności mechanicznej maszyn i urządzeń dołowych lub wyciągów szybowych - 1 osoba Posiadająca kwalifikacje osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej wyciągów szybowych w podziemnych zakładach górniczych - Osoby dozoru średniego lub niższego w specjalności mechanicznej maszyn i urządzeń dołowych lub wyciągów szybowych - 2 osoby Posiadające kwalifikacje w specjalności mechanicznej i urządzeń dołowych lub wyciągów szybowych do nadzorowania robót - Osoba dozoru wyższego specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych - 1 osoba Posiadająca kwalifikacje osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych - Osoby dozoru średniego lub niższego specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych - 2 osoby Posiadające kwalifikacje w specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych do nadzorowania robót, Zamawiający dopuszcza łączenie co najwyżej 2 różnych funkcji nadzoru robót przez 1 osobę. Nie dopuszcza łączenia się przez 1 osobę funkcji tożsamych, lub na dwóch zmianach. 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert- potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um.zabrze.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach