Przetargi.pl
Farby, emalie, lakiery, rozcieńczalniki

Centralna Składnica Marynarki Wojennej ogłasza przetarg

  • Adres: 81-904 Gdynia, ul. kontradm. X. Czernickiego 124
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6267933 , fax. 058 6267650
  • Data zamieszczenia: 2009-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralna Składnica Marynarki Wojennej
    ul. kontradm. X. Czernickiego 124 124
    81-904 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6267933, fax. 058 6267650
    REGON: 19008059500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Farby, emalie, lakiery, rozcieńczalniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa farb, emalii, lakierów i rozcienczalników dla okrętownictwa zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia w ilości 38720 litrów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 448100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 12.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na okres związania z ofertą w jednej lub kilku z następujących form : - pieniądzu (tylko przelew). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Wpłaty wadium należy dokonać na rachunek Zamawiającego: Centralna Składnica Marynarki Wojennej PKO S.A. V O/Gdynia nr rachunku 27 1240 2933 1111 0000 2951 7309 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami.). Wymagane jest aby wadium wniesione w innej formie niż pieniężna było ważne przez okres związania ofertą i złożone było w formie oryginału jako załącznik oferty. - termin wniesienia wadium upływa dnia 17.06.2009r. o godz. 15.00. Zmawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą; - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy; - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; - którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; - jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 U PZP oraz warunki dodatkowe takie jak: a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia (potwierdzoną wpisem do rejestru); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ; e) posiadają wdrożony system zarządzania jakością zgodny z normami międzynarodowymi serii ISO 9001:2000 lub natowskimi publikacjami standaryzacyjnymi AQAP serii nie niższej niż 2130 w zakresie produkcji i sprzedaży przedmiotu umowy; f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawca może zastrzec, jakie informacje zawarte w ofercie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, gdyż stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Ocena spełnienia wymaganych warunków oraz wybór najkorzystniejszej oferty wg ustalonych zasad zostanie dokonany tylko na podstawie złożonych z ofertami dokumentów i informacji zawartych w ofertach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 U Pzp wg załączonego wzoru - załącznik nr 1; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wdrożony system zarządzania jakością zgodny z normami międzynarodowymi serii ISO 9001:2000 lub natowskimi publikacjami standaryzacyjnymi AQAP serii nie niższej niż 2130 w zakresie produkcji i sprzedaży przedmiotu umowy. W przypadku gdy Wykonawca nie jest producentem przedmiotu umowy, wyżej wymienione wymagania w zakresie obrotu (handlu) tego typu produktami podtrzymuje się dla Wykonawcy, a dla producenta w zakresie produkcji; d) wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta oraz sposób reprezentacji o ile nie wynika to z załączonego rejestru (upoważnienie do reprezentowania oferenta w zakresie prowadzonego postępowania - o ile takie zostało wystawione).W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa; e) umowę lub pełnomocnictwo regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; f) dowód wpłaty wadium; g) podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wymienione w ppkt. a),b),d); h) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wzorem umowy i akceptuje jej treść; i) referencje: Wykonawca winien przedstawić co najmniej dwie niezależne referencje w zakresie dostaw i wykonania powłok malarskich dostarczanymi produktami na jednostkach pływających, wystawione przez armatorów (użytkowników) w okresie od 2004 roku opiewającą na kompleksowe zabezpieczenie kadłuba przed korozją jednostek o wyporności pełnej nie mniejszej niż 200 BRT. W przypadku realizacji dostaw w latach wcześniejszych wymaga się trzech referencji; j) karty charakterystyki każdego oferowane wyrobu; k) certyfikat w zakresie uprawnień Wykonawcy lub Wykonawcy i producenta w przypadku gdy Wyko-nawca nie jest producentem oferowanych wyrobów; l) świadectwa jakości dla poszczególnych oferowanych wyrobów w tym stosowanych atestów (poświadczeń) dla wyrobów wolno rozprzestrzeniających ogień. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt: b) i c) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy przedstawić w formie załączników do oferty. Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków o których mowa w pkt VIII, IX SIWZ lub gdy zamawiający nie uzna złożonych dokumentów za spełniające te warunki, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne, a złożona oferta nie będzie podlegała szczegółowej ocenie meryto-rycznej. Dokumenty o których mowa w punkcie IX należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że w przypadku kopii należy udostępnić, na każde żądanie zamawiającego, oryginały dokumentów do wglądu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach