Centralna Składnica Marynarki Wojennej ogłasza przetarg
- Adres: 81-904 Gdynia, ul. kontradm. X. Czernickiego 124
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 6267933 , fax. 058 6267650
- Data zamieszczenia: 2009-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralna Składnica Marynarki Wojennej
ul. kontradm. X. Czernickiego 124 124
81-904 Gdynia, woj. pomorskie
tel. 058 6267933, fax. 058 6267650
REGON: 19008059500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mw.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Farby, emalie, lakiery, rozcienczaliniki - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa farb, emalii, lakierów i rozcienczlników dla okrętownictwa zgodnie z wyszczególnieniem zawartym w SIWZ - pkt II ppkt 1 - tabela nr 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 448100001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium wynosi: 12.000,00 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert na okres związania z ofertą w jednej lub kilku z następujących form : - pieniądzu (tylko przelew). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci nie wykluczeni na podstawie art. 24 spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 U PZP oraz warunki dodatkowe takie jak: a) prowadzą działalność gospodarczą w zakresie przedmiotu zamówienia (potwierdzoną wpisem do rejestru); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ; e) posiadają wdrożony system zarządzania jakością zgodny z normami międzynarodowymi serii ISO 9001:2000 lub natowskimi publikacjami standaryzacyjnymi AQAP serii nie niższej niż 2130; f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2) Wykonawca może zastrzec, jakie informacje zawarte w ofercie nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania, gdyż stanowią one tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumie-niu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Ocena spełnienia wymaganych warunków oraz wybór najkorzystniejszej oferty wg ustalonych zasad zostanie dokonany tylko na podstawie złożonych z ofertami dokumentów i informacji zawartych w ofertach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 U Pzp wg załączonego wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wdrożony system zarządzania jakością zgodny z normami międzynarodowymi serii ISO 9000:2000 lub natowskimi publikacjami standaryzacyjnymi AQAP serii nie niższej niż 2130; d) wykaz osób uprawnionych do reprezentowania oferenta oraz sposób reprezentacji o ile nie wynika to z załączonego rejestru (upoważnienie do reprezentowania oferenta w zakresie prowadzonego postępowania - o ile takie zostało wystawione).W przypadku gdy Wykonawcę repre-zentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwa musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii pełnomocnictwa; e) umowę lub pełnomocnictwo regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie; f) dowód wpłaty wadium; g) podmioty występujące wspólnie składają dokumenty wymienione w ppkt. a),b),c),d); h) oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze wzorem umowy i akceptuje jej treść. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt: b) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy przedstawić w formie załączników do oferty. Jeżeli Wykonawca nie wykaże się spełnieniem warunków o których mowa w pkt VIII, IX SIWZ lub gdy zamawiający nie uzna złożonych dokumentów za spełniające te warunki, Wykonawca zo-stanie wykluczony z postępowania o zamówienie publiczne, a złożona oferta nie będzie podlegała szczegółowej ocenie merytorycznej. Dokumenty o których mowa w punkcie IX należy przedstawić w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że w przypadku kopii należy udostępnić, na każde żądanie zamawiającego, oryginały dokumentów do wglądu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mw.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa farb i materiałów wykończeniowych dla potrzeb remontu pawilonu penitencjarnego na terenie Aresztu Śledczego w Hajnówce, ul. Warszawska 67, 17-200 Hajnówka
Dodano: 2016-05-13 - Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Gdyńskiego Centrum Sportu
Dodano: 2015-05-05 - Sukcesywna dostawa farb i materiałów budowlanych na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2014-04-18 - Dostawy artykułów do produkcji leśnej w 2014 roku
Dodano: 2014-01-09 - Dostawa farb i drobnych narzędzi dla Jednostki Wojskowej 1300 w Pruszczu Gdańskim
Dodano: 2013-07-15 - Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Dodano: 2013-06-21 - Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Dodano: 2013-06-21 - Sukcesywna dostawa farb i materiałów budowlanych na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2012-07-30 - Sukcesywna dostawa farb i materiałów budowlanych na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego.
Dodano: 2012-06-22 - Zakup materiałów budowlanych na potrzeby Gdyńskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji
Dodano: 2012-06-12