Przetargi.pl
EZP-2009/27/07/37

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-208 Gdańsk, ul. Orzeszkowej 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5203995 , fax. 058 5204092
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Pogotowia Ratunkowego
    ul. Orzeszkowej 1 1
    80-208 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 5203995, fax. 058 5204092
    REGON: 19059715700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.gdansk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    EZP-2009/27/07/37
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa samochodów, tj. dokonywanie obsługi technicznej zgodnie z harmonogramem zalecanym przez producenta, dokonywanej dla danej marki, niezbędnych napraw łącznie z montażem, wymianą elementów uszkodzonych, zużytych, niesprawnych następujących pojazdów: - Renault D Master 3,0 Dci - rok produkcji 2004 nr rej. GD 3193G - Renault D Master 2,5 Dci - rok produkcji 2005 nr rej. GD 6021G - Renault D Master 2,5 Dci - rok produkcji 2005 nr rej. GD 6022G - Renault Master F 35 2,8 Dti - rok produkcji 2001 nr rej. GD 55304 - Renault Master F 35 2,8 Dti - rok produkcji 2000 nr rej. GD 3111A - Renault Master F 2,8 Dti - rok produkcji 2000 nr rej GD 26015 - Renault D Master 2,5 Dci - rok produkcji 2007 nr rej GD 1044N (od 01.12.2009) - Renault D Master 2,5 Dci - rok produkcji 2007 nr rej GD 4524N (od 01.01.2010) - Peugeot Boxer 3,0 HDi- rok produkcji 2007 nr rej GD 4934N (od 01.01.2010) - Peugeot Partner 1,6 HDi - rok produkcji 2007 nr rej GD 3635N (od 01.01.2010) - Renault Master F 28 2,5 D - rok produkcji 1999 nr rej. GD 61386 - Opel Movano T 35 2,8 Dti - rok produkcji 2000 nr rej. GD 35771 - Mercedes Sprinter 313 Cdi - rok produkcji 2003 nr rej. GD 84970 ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH ! ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH ! ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH !
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501121004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaceniu wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu przetargowym jest spełnienie wymogów określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych oraz w niniejszej SIWZ tj.: 1 . Dostarczenie wszystkich dokumentów i oświadczeń zgodnie z rozdziałem VI 2. Spełnienie wszystkich warunków określonych w Wymogach stawianych Wykonawcom (załącznik nr 1) 3. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1, 2 i spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia tych warunków będzie dokonywana poprzez badanie złożonych dokumentów pod względem : 1) formalnym (poświadczenia za zgodność z oryginałem, pieczątki, podpisy osób upoważnionych, aktualność dokumentów, oczywiste omyłki pisarskie), 2) merytorycznym
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załącza do oferty następujące dokumenty: 1. Wymogi stawiane Wykonawcom ( zał. 1) 2. Cennik ( zał. 1a, 1b, 1c, 1d, 1e, 1f) 3. Formularz ofertowy (zał. nr 2) 4. Oświadczenie z art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zał. 3) 5. Oświadczenie o zobowiązaniu podpisania umowy w terminie nie dłuższym niż termin związania ofertą i oświadczenie o wyrażeniu zgody na warunki zawarte w SIWZ (zał. 4) 6. Wzór umowy (zał. 5) 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku wybrania oferty Wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda przed zawarciem umowy dostarczenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Wyżej wymienione dokumenty mają być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 10. W przypadku działania przez pełnomocnika Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty pełnomocnictwo w postaci oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę. 11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 7 i 8 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się w/w dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 12. Dodatkowo w sytuacji, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie jakiejś części zamówienia podwykonawcom, zobligowany jest do wskazania tej części w ofercie. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż podane powyżej, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę. Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie składania ofert nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa albo złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwo, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. NIEUZUPEŁNIENIE BRAKU KTÓREGOKOLWIEK Z DOKUMENTÓW LUB ZAŁĄCZNIKÓW ALBO ZAMIESZCZENIE W NICH INNYCH DANYCH NIŻ WYMAGANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO SPOWODUJE ODRZUCENIE OFERTY !

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wartość rabatu na części zamienne
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.gdansk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach