Przetargi.pl
EZP 1/2009

Szkoła Podstawowa nr 16 w Gdyni ogłasza przetarg

  • Adres: 81-079 Gdynia, ul. Chabrowa 43
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6238567 , fax. 058 6238567
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 16 w Gdyni
    ul. Chabrowa 43 43
    81-079 Gdynia, woj. pomorskie
    tel. 058 6238567, fax. 058 6238567
    REGON: 00021210400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp16_gdynia.ovh.org
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    EZP 1/2009
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wymiana posadzek z płytek PCV w salach nr 4,13,14,15,16,17,18,19,20 i 23 w budynku Szkoły Podstawowej nr 16 w Gdyni
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: prowadzenie działalności gospodarczej określona wpisem do rejestru, spełnienie art.22 ust.1 ustawy PZP. Kryterium oceny - 100 %
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz oferty, 2.aktualny odpis z właściwego dla Wykonawcy rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, 4.aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS, 5.wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych o podobnym charakterze robót co przedmiot zamówienia na kwotę minimum każda 50.000 zł z . 6.wykaz prac, które Wykonawca powierzy podwykonawcom 7.kosztorys ofertowy; 8.podpisana umowa

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp16_gdynia.ovh.org
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach