Przetargi.pl
eUrząd dla mieszkańców Gminy Czernichów. Wdrożenie w Gminie Czernichów systemu informatycznego w zakresie e-Government oraz budowa zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania w administracji publicznej na poziomie lokalnym

Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-311 Czernichów, ul. Żywiecka 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8661325 , fax. 033 8661287
  • Data zamieszczenia: 2009-04-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej
    ul. Żywiecka 2 2
    34-311 Czernichów, woj. śląskie
    tel. 033 8661325, fax. 033 8661287
    REGON: 55316852690000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    eUrząd dla mieszkańców Gminy Czernichów. Wdrożenie w Gminie Czernichów systemu informatycznego w zakresie e-Government oraz budowa zintegrowanego systemu wspomagania zarządzania w administracji publicznej na poziomie lokalnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i wdrożenie sprzętu, oprogramowania back office oraz front office w ramach realizacji przedsięwzięcia - eUrząd dla mieszkańców Gminy Czernichów. Zamówienie obejmuje: a)Dostawę i wdrożenie w Urzędzie Gminy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz spełniają następujące warunki udziału: 1.Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) minimum 3 należycie wykonane zamówienia, których przedmiotem była dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie gminą, obejmujące systemy do obsługi księgowości budżetowej, podatków lokalnych oraz moduły ewidencyjne i informacyjne o wartości co najmniej 200 000 zł oraz minimum 3 należycie wykonane zamówienia, których przedmiotem była dostawa i wdrożenie obiegu dokumentów, przy czym każde z zamówień obejmowało grupę min. 25 użytkowników (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie). 2.Wykonawca winien dysponować osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj. posiadającymi kwalifikacje pozwalające na obsadzenie kluczowych stanowisk w czasie realizacji przedmiotu zamówienia: - co najmniej 3 specjalistami z wykształceniem wyższym i doświadczeniem w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie gminą, potwierdzonego udziałem proponowanych specjalistów, w co najmniej trzech takich projektach; projekt musiał polegać na wdrożeniu rozwiązania w danym zakresie a proponowany specjalista musiał w nim wykonywać istotne zadanie merytoryczne; - w tym 1 osoba, która pełnić będzie rolę kierownika projektu posiadająca wykształcenie wyższe informatyczne lub ekonomiczne oraz certyfikat specjalisty w dziedzinie zarządzania projektem IT. Osoba ta musi mieć doświadczenie w zarządzaniu projektami w zakresie wdrażania zintegrowanych systemów wspomagających zarządzanie gminą, potwierdzonego udziałem w co najmniej trzech takim projektach. Projekt musi polegać na wdrożeniu rozwiązania w danym zakresie a proponowany specjalista musiał pełnić rolę kierownika projektu (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączne dysponowanie osobami). 3.Wykonawca winien dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat audytora wiodącego Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg normy ISO 27001. 4.Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia - winien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową lub łącznie środki finansowe i zdolność kredytową do bieżącego finansowania realizacji przedmiotu zamówienia, w wysokości minimum 500 000 PLN (w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). 5.Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 400 000 PLN (w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia oceniane będzie łączna kwota ubezpieczenia). 7.Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów według formuły: spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 5), 2)Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt.1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. Nr 6), 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw i usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie (zał. Nr 7). 8)Wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (zał. Nr 8). 9)Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W informacji ma być jednoznacznie, bez jakichkolwiek warunków i zastrzeżeń potwierdzona wysokość środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy. Zamawiający nie będzie uznawał za prawidłowe informacje banku, w których podano saldo środków obrotowych. 10)Certyfikat serii ISO 9001 lub równoważny na: projektowanie, wdrażanie i utrzymanie oprogramowania dla administracji publicznej. 11)Certyfikat audytora wiodącego Systemów Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg normy ISO 2700. 12)Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od prowadzenia działalności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności. 13)Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3,4 powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 14)Dokumenty, o których mowa w pkt 13 tiret pierwszy i drugi powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt 13 tiret trzeci powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 15)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 13 powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zasady określone w pkt 14 stosuje się odpowiednio. 16)Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt 1, 2, 3, 4, 5, 6 powinny być złożone przez każdy podmiot.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach