Instytut Badań Edukacyjnych ogłasza przetarg
- Adres: 01-180 Warszawa, ul. Górczewska 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 241 71 00 , fax. 22 241 41 11
- Data zamieszczenia: 2010-12-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Badań Edukacyjnych
ul. Górczewska 8 8
01-180 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 241 71 00, fax. 22 241 41 11
REGON: 00017823500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibe.edu.pl/bip
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Europejskie Badanie Kompetencji Językowych (ESLC) - Badanie Główne 2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja w terenie badania prowadzonego pod nazwą Europejskie Badanie Kompetencji Językowych (ESLC) - Badanie Główne 2011 polegające na: - przeprowadzeniu badań ankietowych (testy językowe i kwestionariusze osobowe) uczniów gimnazjów w zakresie kompetencji językowej w języku angielskim i niemieckim zgodnie z standardami technicznymi i planem badawczym opracowanym przez konsorcjum SurveyLang; - wprowadzeniu danych z ankiet zgodnie z podręcznikiem wprowadzania danych opracowanym przez konsorcjum SurveyLang. 2. Cel badania: Celem badania jest: - zbadanie poziomu znajomości języka niemieckiego i angielskiego wśród uczniów trzeciej klasy gimnazjum w zakresie trzech umiejętności językowych: rozumienia ze słuchu, rozumienia tekstu pisanego i pisania; - zidentyfikowanie społeczno-ekonomicznych i systemowych czynników mających wpływ na poziom umiejętności językowych badanych uczniów na poziomie krajowym; - zidentyfikowanie praktyk skutecznego wspierania nauki języków obcych stosowanych w badanych szkołach. 3. Próba badawcza: Badaniem zostaną objęci uczniowie klas III z 149 gimnazjów z całego kraju (Polska) uczących się przed rokiem 2010/2011 języka angielskiego i/lub niemieckiego przez okres nie krótszy niż jeden rok szkolny. W 143 szkołach badanie obejmować będzie kompetencje w zakresie jednego języka. W 6 szkołach badane będą kompetencje w zakresie obu języków. Średnia próba uczniów w pojedynczej szkole wynosi 25 uczniów na język. Łączna liczba uczniów objętych badaniem to 3920 osób. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 731100006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ibe.edu.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ewaluacja wpływu EFS na osiąganie celów w zakresie dobrego rządzenia określonych w ramach PO WER
Dodano: 2016-07-22 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena efektów wsparcia ośrodków innowacyjności w ramach działania 5.3 Wspieranie ośrodków innowacyjności PO IG oraz ich potencjału w świadczeniu usług proinnowacyjnych
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ocena efektów realizacji 7. osi priorytetowej PO IG 2007-2013
Dodano: 2016-07-15 - Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego pt. Ocena systemu monitorowania i ewaluacji PROW 2014-2020
Dodano: 2016-06-23 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ewaluacja ex-post działań współfinansowanych z Programu Współpracy Transgranicznej Polska - Białoruś - Ukraina 2007-2013
Dodano: 2016-06-23 - Diagnoza kompetencji kadr zarządzających oświatą oraz pracowników operacyjnych realizujących zadania oświatowe w jednostkach samorządu terytorialnego oraz metod podnoszenia przez nich kompetencji
Dodano: 2016-06-20 - Wpływ Polityki Spójności perspektywy finansowej 2007-2013 na rozwój społeczeństwa informacyjnego
Dodano: 2016-06-13 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Ewaluacja wpływu EFS na osiąganie celów w zakresie dobrego rządzenia określonych w ramach PO WER
Dodano: 2016-06-10 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Wpływ realizacji NSRO 2007-2013 na poziom i jakość zatrudnienia w Polsce
Dodano: 2016-06-03 - Wykonanie badania ewaluacyjnego pt. Ewaluacja ex ante Strategii na rzecz Odpowiedzialnego Rozwoju
Dodano: 2016-05-12