"Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna ogłasza przetarg
- Adres: 38-481 Rymanów-Zdrój, ul. Zdrojowa 48
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4357401, 4357765 , fax. 013 4357475
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: "Uzdrowisko Rymanów" Spółka Akcyjna
ul. Zdrojowa 48 48
38-481 Rymanów-Zdrój, woj. podkarpackie
tel. 013 4357401, 4357765, fax. 013 4357475
REGON: 00087205900000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka akcyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
EP 5 10 dostawa zamknięć koronowych w 2010 roku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dostawa zamknięć koronowych na butelki szklane , parametry techniczne i ilość szczegółowo opisana w SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 446183008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: 1)posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnianie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. aktualny odpis właściwego rejestru sądowego lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, w formie oryginału lub czytelnej kserokopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę podpisującego ofertę ( wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). oświadczenie o nie zaleganiu z płatnościami według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ, 2.W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 3.Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uzdrowisko-rymanow.com.pl/przetargi/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa zamknięć koronowych z litografią EP 06 15
Dodano: 2015-11-16 - Dostawa zamknięć koronowych z litografią EP 06 14
Dodano: 2014-10-03 - Dostawa zamknięć koronowych z litografią EP 08 13
Dodano: 2013-11-07 - Dostawa zamknięć koronowych z litografią EP 09 12
Dodano: 2012-11-13 - Dostawa zamknięć koronowych EP 04/11
Dodano: 2011-11-18 - Dostawa zamknięć koronowych z litografią. Znak EP-05/10
Dodano: 2010-11-09