Przetargi.pl
Energia elektryczna dla gm Siechnice i innych 2015

Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna ogłasza przetarg

  • Adres: 55-011 Siechnice, Ul. Jana Pawła II 12/302
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 786 09 70
  • Data zamieszczenia: 2015-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Siechnicka Inwestycyjna Spółka Komunalna
    Ul. Jana Pawła II 12/302 12/302
    55-011 Siechnice, woj. dolnośląskie
    tel. 71 786 09 70
    REGON: 02203376100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sisk-siechnice.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gminna spółka komunalna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Energia elektryczna dla gm Siechnice i innych 2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Zakup energii elektrycznej do obiektów Zamawiającego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne t.j. Dz. U. z 2012 r. Nr 1059 ze zm. Zakup energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia i zasilania: dróg, terenów otwartych oraz budynków w Gminie Siechnice. Szacunkowe zapotrzebowanie energii elektrycznej w okresie od 01.08.2015 r. do 31.10.2016 r., do 138 PPE energii elektrycznej wynosi 2,73 MWh tj. 2733000 kWh. 2.Obecnym sprzedawcą energii elektrycznej dla wszystkich punktów poboru i pomiaru energii jest Tauron sprzedaż sp. z o.o z siedzibą w Krakowie. Proces zmiany sprzedawcy odbywa się po raz kolejny. 3.Szczegółowe zestawienie PPE wraz z prognozowanym wolumenem energii oraz odbiorcami oraz taryfami znajduje się w załączniku nr 6 do ogłoszenia. 4.Łącznie moc umowna - 2,02 MW tj. 2 024 kW 5.Zamawiający posiada urządzenia pomiarowe przystosowane do systemu TPA. 6.Określenie przewidywanego poboru energii służy wyborowi najkorzystniejszej oferty i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości. 7.Zamawiający zawrze umowę na dostawę energii do PPE na warunkach oferty wybranej jako najkorzystniejszej. 8.Ilość nabytej energii elektrycznej będzie rozliczana według rzeczywistego zużycia tej energii przez Zamawiającego, po cenach oferty złożonej przez Wykonawcę. 9.Dla oświetlenia drogowego, miejsce dostarczania energii stanowią zmiany funkcji linii energetycznej, z przesyłowej lub dystrybucyjnej na instalacje odbiorcy. W szczególności będą to: zaciski kabla zasilającego w szafie oświetlenia ulicznego bądź zaciski prądowe na wyjściu przewodów od zabezpieczeń w kierunku instalacji odbiorcy. 10.Pozostałe miejsca dostarczania energii, wynikające z interpretacji Ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo Energetyczne , określone są w warunkach przyłączeniowych. 11.Aktualnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego [OSD] Zamawiającego jest TAURON Dystrybucja S.A. i Przedsiębiorstwo Energetyczne ESV S.A. zgodnie z wyszczególnieniem opisanym w załączniku nr 6 do ogłoszenia. 12.Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej z zastosowaniem prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust 5 ustawy PZP. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia dostaw energii elektrycznej na warunkach zawartej umowy o kolejne 20 % zamówienia podstawowego. Zamawiający uzależnia możliwość skorzystania z prawa opcji od dodania nowych punktów poboru energii elektrycznej oraz zwiększenia zapotrzebowania na dostawę energii elektrycznej do PPE opisanych w załączniku nr 6 do ogłoszenia. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji niniejszej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. 13.Wykonawca zapewni dla wszystkich PPE określonych w załączniku 6 do ogłoszenia okres rozliczeniowy i odczyt liczników zgodnie z okresami rozliczeniowymi stosowanymi przez danego OSD.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 093000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach