Przetargi.pl
ENDOPROTEZY STAWU KOLANOWEGO I BIODROWEGO, ZESTAW DO KOREKCJI SKOLIOZY ORAZ SYSTEM SZYCIA ŁĘKOTEK I CEMENT KOSTNY (Nr rejestru A/37/11)

Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8310142, 8310242 , fax. 61 8310107
  • Data zamieszczenia: 2011-10-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu
    ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
    61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8310142, 8310242, fax. 61 8310107
    REGON: 00028885700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ENDOPROTEZY STAWU KOLANOWEGO I BIODROWEGO, ZESTAW DO KOREKCJI SKOLIOZY ORAZ SYSTEM SZYCIA ŁĘKOTEK I CEMENT KOSTNY (Nr rejestru A/37/11)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę endoprotez stawu skokowego i biodrowego, zestawu do korekcji skoliozy oraz systemu szycia łękotek i cementu kostnego, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ - Cennik, w którym podano szacunkową ilość produktów usystematyzowanych w 5 pakietach. UWAGA ! Zamawiający wymaga podania ceny każdego elementu wchodzącego w skład zestawu. Jeśli wykonawca proponuje dodatkowy element endoprotezy lub implantu nie uwzględniony w opisie, to musi go wycenić w swojej ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości jednego pakietu w zależności od potrzeb, przy zachowaniu cen poszczególnych elementów oraz wartości całego pakietu. Zamawiający dopuszcza podczas realizacji umowy zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów powstałe w związku ze zmianami modyfikacyjnymi np.: dotyczącymi innego miejsca ich wytwarzania, przy zachowaniu parametrów spełniających wymogi SIWZ i utrzymaniu cen z oferty. Zamawiający wymaga aby: - na opakowaniu jednostkowym implantów i elementów endoprotez oraz na fakturach zamieszczona była nazwa handlowa w języku polskim, numer katalogowy oraz seria i termin ważności przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany; - implanty posiadały certyfikat CE i deklarację zgodności wyrobu medycznego; - elementy endoprotez i implantów pochodziły od tego samego producenta; - zamówienia były realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; - elementy endoprotez i implantów muszą być sterylne (nie dotyczy Pakietu nr 4); - implanty i elementy endoprotez muszą posiadać trwałe oznaczenia, umożliwiające ich identyfikację; - termin ważności dostarczonych implantów/endoprotez był nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia do Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do: - utworzenia banku implantów na terenie siedziby Zamawiającego; stan zapasu wykonawca będzie uzgadniał na bieżąco z osobą odpowiedzialną w szpitalu za bank implantów; - uzupełniania stanu zapasu banku implantów na koszt i ryzyko wykonawcy w terminie 24 godzin, licząc od dnia przesłania przez Zamawiającego zamówienia faksem lub pocztą elektroniczną; - dostarczenia kompletnych zestawów instrumentarium do zakładania endoprotez i implantów, umożliwiających wykonanie zabiegów wg oferowanej technologii w ilościach opisanych w Pakietach (Załącznik nr 2 do SIWZ); - przez Instrumentarium Zamawiający rozumie: specjalistyczne narzędzia niezbędne do wykonywania zabiegów przy wykorzystaniu implantów dostarczanych przez Wykonawcę; - dostarczenia w sytuacjach wyjątkowych dodatkowego zestawu instrumentarium w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia wykonawcy stosownego zapotrzebowania poprzez faks lub pocztę elektroniczną; - dostarczenia zestawów instrumentarium do zakładania endoprotez w kontenerach zaworowych; - wymiany zużytych, uszkodzonych bądź wadliwych elementów instrumentarium na swój koszt (w uzgodnieniu z Kierownikiem Sal Operacyjnych) pod warunkiem, gdy były one używane przez Zamawiającego zgodnie z ich przeznaczeniem. - przeprowadzenia w terminach uzgodnionych z Zamawiającym bezpłatnych kursów techniki operacyjnej oferowanych produktów dla personelu sal operacyjnych oraz operatorów Zamawiającego; Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach