Przetargi.pl
ENDOPROTEZY I IMPLANTY STAWU KOLANOWEGO (Nr rejestru A/22/13)

Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8310142, 8310242 , fax. 61 8310107
  • Data zamieszczenia: 2013-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
    61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8310142, 8310242, fax. 61 8310107
    REGON: 00028885700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ENDOPROTEZY I IMPLANTY STAWU KOLANOWEGO (Nr rejestru A/22/13)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez i implantów stawów kolanowych - zwanych dalej ogólnie implantami - określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkową ilość produktów usystematyzowaną w 4 pakietach. 1. Wymagania Zamawiającego: 1) Zaoferowane implanty muszą spełniać wymagane prawem warunki dopuszczające do ich stosowania; 2) Na opakowaniu jednostkowym elementów implantów oraz na fakturach musi być zamieszczana nazwa handlowa, numer katalogowy oraz seria i termin ważności, przed upływem, którego produkt może być bezpiecznie używany; 3) Zamówienia muszą być realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; 4) Termin ważności dostarczonych implantów musi wynosić minimum 12 miesięcy od dnia dostarczenia do Zamawiającego; 5) Dostarczane implanty muszą być sterylne; 6) Implanty muszą posiadać trwałe oznaczenia umożliwiające ich identyfikację; 7) Elementy implantów muszą pochodzić od tego samego producenta; 8) Jeśli Wykonawca proponuje dodatkowy element stanowiący element składowy kompletu implantów, który nie został uwzględniony w opisie to musi go wycenić w swojej ofercie; 9) Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości implantów w stosunku do określonej w SIWZ; 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości jednego pakietu w zależności od potrzeb, przy zachowaniu cen poszczególnych elementów oraz wartości całego pakietu; 2. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) utworzenia banku implantów na terenie siedziby Zamawiającego; stan zapasu Wykonawca będzie uzgadniał na bieżąco z osobą odpowiedzialną w szpitalu za bank implantów; 2) udostępniania Zamawiającemu protokołów przekazywania implantów do banku implantów zarówno w formie pisemnej, jak i w postaci elektronicznej (na dyskietce, płycie CD lub na wskazany adres poczty elektronicznej); 3) Uzupełniania stanu zapasu banku implantów, które będzie realizowane na koszt i ryzyko Wykonawcy w ciągu 24 godzin, licząc od dnia wysłania zamówienia do Wykonawcy w formie faksu bądź pocztą elektroniczną; 4) dostarczenia kompletnych zestawów instrumentarium do zakładania implantów oraz napędów akumulatorowych do pił oscylacyjnych, umożliwiających wykonanie zabiegów wg oferowanej technologii w ilościach opisanych w pakietach. Do każdego napędu należy dostarczyć 3 akumulatory oraz ładowarkę; 5) Przez Instrumentarium Zamawiający rozumie specjalistyczne narzędzia niezbędne do wykonywania zabiegów przy wykorzystaniu implantów dostarczanych przez Wykonawcę; 6) Umieszczenia zestawów instrumentarium do zakładania implantów w kontenerach zaworowych; 7) wymiany zużytych bądź uszkodzonych elementów instrumentarium na własny koszt (w uzgodnieniu z Kierownikiem Sal Operacyjnych), pod warunkiem używania instrumentarium zgodnie z jego przeznaczeniem; 8) Zamawiający zastrzega sobie prawo (w wyjątkowych wypadkach) do zażądania dostarczenia dodatkowego zestawu instrumentarium w ciągu 24 godzin od wezwania; 9) Dostarczenia Tabeli rozmiarów w formie pisemnej oraz na nośniku elektronicznym tj. płytach CD/DVD z odpowiednio wypełnionymi plikami (wzór pliku oraz instrukcję jego wypełnienia udostępnia Zamawiający) w ciągu 5 dni od podpisania umowy; 3. Ponadto: 1) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek dostarczenia opisów techniki wszczepiania (w języku polskim lub angielskim); 2) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia przeprowadzenia w terminach uzgodnionych ze szpitalem bezpłatnych kursów techniki operacyjnej oferowanych produktów dla personelu sal operacyjnych oraz operatorów szpitala; 3) Zamawiający dopuszcza podczas realizacji umowy zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów powstałe w związku ze zmianami modyfikacyjnymi przy zachowaniu parametrów spełniających wymogi SIWZ i utrzymaniu cen z oferty; 4) Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca w ciągu 3 dni roboczych (licząc od dnia wezwania), dostarczy katalogi (w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym - płyty CD/DVD ) z kodami oferowanych produktów potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów. W katalogu Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność katalogowych numerów kodowych do określonych pozycji cennika. Zamawiający dopuszcza dostarczenie katalogów w wersji anglojęzycznej; 5) Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca w ciągu 3 dni roboczych (licząc od dnia wezwania) dostarczy próbki oferowanych produktów, które zostaną zwrócone po sprawdzeniu zgodności z ofertą; 6) Wykonawca ma obowiązek umieszczenia w ofercie informacji (katalog, folder, ulotka) lub dostarczyć oświadczenie, że brak jest przeciwwskazań po wszczepieniu zaoferowanego implantu do wykonywania badań Rezonansem Magnetycznym lub wskazanie do jakiej wartości to badanie można wykonać; Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331832008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach