Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg
- Adres: 60-631 Poznań, ul. Dojazd 34
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8464770 , fax. 061 8464765
- Data zamieszczenia: 2010-08-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
ul. Dojazd 34 34
60-631 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8464770, fax. 061 8464765
REGON: 63117871000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Endoprotezy - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: 1) Endoproteza stawu kolanowego - 70 szt. - endoproteza kłykciowa tylnie związana, modularna - trzyczęściowa (część udowa, część piszczelowa, wkładka stawowa), - komponent udowy anatomiczny (prawy i lewy) ze stopu chromo - kobaltowego z możliwością dokręcenia przedłużki i bloczków do każdej pierwotnej części udowej, w co najmniej siedmiu rozmiarach, - komponent piszczelowy uniwersalny ze stopu tytanowego z możliwością dokręcenia przedłużki i klinów do każdej pierwotnej części piszczelowej, w co najmniej siedmiu rozmiarach, - możliwość łączenia rozmiarów (rozmiar w górę i rozmiar w dół), - wkładka stawowa polietylenowa mocowana zatrzaskowo na całym obwodzie z możliwością zastosowania specjalnej wkładki z dodatkową stabilizacją więzadeł pobocznych, zapewniającej półzwiązanie endoprotezy. - cement kostny z gentamycyną 1 x 50g. wraz z zestawem do próżniowego mieszania i strzykawką do podawania cementu. Opis realizacji zamówienia: a) Użyczenie kompletnego instrumentarium do wykonania operacji i równoczesne zdeponowanie go w siedzibie Zamawiającego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, b) Zdeponowanie pełnego asortymentu rozmiarów w siedzibie Zamawiającego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, c) Stałe uzupełnianie wielkości przedmiotu zamówienia w zależności od zużycia, w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. d) Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi zaoferowanego przedmiotu zamówienia. 2) Proteza przynasadowa, krótkotrzpieniowa stawu biodrowego - 20 szt. - panewka: presfitowa, tytanowa, sferyczna, z otworami umożliwiającymi mocowanie dodatkowo wkrętem gąbczastym, minimum w 10 rozmiarach, ze wzrostem rozmiarów co 2 mm, - wkład panewkowy: polietylenowy, odpowiadający rozmiarom panewki, - głowa: metalowa, co najmniej w sześciu rozmiarach długości, - trzpień: tytanowy, pokryty na całej długości hydroxyapatytem, krótki, przynasadowy, anatomiczny - odpowiednio dla prawego i lewego biodra, w minimum dziewięciu rozmiarach wielkości oraz w minimum ośmiu rozmiarach tzw. high offset. Opis realizacji zamówienia: a) Użyczenie kompletnego instrumentarium do wykonania operacji i równoczesne zdeponowanie go w siedzibie Zamawiającego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, b) Zdeponowanie pełnego asortymentu rozmiarów w siedzibie Zamawiającego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy, c) Stałe uzupełnianie wielkości przedmiotu zamówienia w zależności od zużycia, w terminie do 7 dni od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. d) Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi zaoferowanego przedmiotu zamówienia. 2. Użyczenie na czas trwania umowy i równoczesne zdeponowanie w siedzibie Zamawiającego w terminie 7 dni od daty podpisania umowy zestawu wiertarek ortopedycznych o następujących parametrach: a) wiertarka: - rękojeść uniwersalna, - dla wiertarki obroty min/max 0-1500 przy przełożeniu 1:1, moment obrotowy max do 3,5 Nm, - dla funkcji śrubokręta obroty od 0-250 obrotów/min, włączone sprzęgło przeciążeniowe dla obrotów w prawo i wyłączone dla obrotów w lewo, - dla funkcji gwintowania: dwa obroty w prawo i jeden w lewo, prędkość obrotowa wynosi od 0-250 obrotów/min. - dla funkcji wiercenia oscylacyjnego: prędkość wynosi od 0-750 obrotów/min. a zakres oscylacji od 0-270 stopni, - nasadki frezujące z przełożeniem 3:1;obroty od 0-500 obrotów/min. i moment obrotowy max. 10.2 Nm, - nasadki frezujące z przełożeniem 5:1; obroty od 0-300 obrotów/min i moment obrotowy max 14.3 Nm. b) piła: - rękojeść piły oscylacyjnej, - ośmiopozycyjna głowica obrotowa obracająca się co 45 stopni, - pięć położeń mocowania ostrza, co 45 stopni od linii środkowej w obydwu kierunkach, - zatrzaskowe mocowanie ostrza, - zakres prędkości od 0-11000 cykli na minutę, - zakres oscylacji 4.5 stopnia, c) wymagane dodatkowe wyposażenie: - ładowarka do równoczesnego ładowania czterech baterii, - baterie niesterylizowalne wraz z puszkami do baterii i osłonami do sterylnego podawania baterii, - baterie do sterylizacji w autoklawie, duże oraz małe, - kaseta sterylizacyjno/ ładująca na dwie baterie z filtrami jednorazowymi do sterylizacji baterii rozładowanych w standardowym cyklu autoklawu przeznaczonym do sterylizacji narzędzi chirurgicznych, - nasadki piły sagitalnej, posuwisto zwrotnej, szybkoobrotowej, oraz nasadki frezujące typu: Large AO, Zimmer/ Hudson, Hudson i Aesculap, - komplet ostrzy (sterylne) - kompatybilny do zestawu wiertaki i piły - 70 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.poznan.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA IMPLANTÓW I ENDOPROTEZ ORTOPEDYCZNYCH
Dodano: 2016-07-21 - Przetarg nieograniczony na dostawę implantów ortopedycznych. Znak sprawy FDZP.226.21.2016
Dodano: 2016-07-04 - Sukcesywne dostawy implantów stosowanych w ortopedii oraz innych wyrobów ortopedycznych.
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa implantów kostnych (II)
Dodano: 2016-06-03 - sukcesywną 36 miesięczną dostawę implantów ortopedycznych dla SPZOZ w Wolsztynie zakończonego aukcją elektroniczną;
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa implantów i protez ortopedycznych oraz śrub, płyt, gwoździ, cementu kostnego używanego w przypadku złamań i rekonstrukcji dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2016-04-29 - Przetarg na dostawę endoprotez stawu kolanowego.
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa materiałów ortopedycznych
Dodano: 2016-04-12 - ENDOPROTEZY I INNE WYROBY MEDYCZNE (Nr rejestru A/07/16)
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa WYROBÓW i NARZĘDZI IMPLANTACYJNYCH dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2016-03-03