Przetargi.pl
ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO I CEMENTY KOSTNE (Nr rejestru A/14/13)

Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8310142, 8310242 , fax. 61 8310107
  • Data zamieszczenia: 2013-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
    ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
    61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8310142, 8310242, fax. 61 8310107
    REGON: 00028885700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ENDOPROTEZA STAWU BIODROWEGO I CEMENTY KOSTNE (Nr rejestru A/14/13)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa endoprotez stawu biodrowego i cementów kostnych, określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ, w którym podano szacunkowe ilości produktów. Zamawiający wymaga aby: 1) Zaoferowane wyroby spełniały wymagane prawem warunki dopuszczające do ich stosowania 2) Na opakowaniu jednostkowym elementów endoprotez i cementu oraz na fakturach musi być zamieszczana nazwa handlowa, numer katalogowy oraz seria i termin ważności, przed upływem, którego produkt może być bezpiecznie używany. 3) Zamówienia były realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych; 4) Termin ważności dostarczonych endoprotez i cementów musi wynosić 12 miesięcy od dnia dostarczenia do Zamawiającego; 5) Endoprotezy oraz cementy muszą być sterylne; 6) Elementy endoprotezy muszą posiadać trwałe oznaczenia umożliwiające ich identyfikację; 7) Elementy endoprotez muszą pochodzić od tego samego producenta; Wykonawca ma obowiązek: 1) Utworzenia zapasu endoprotez i cementów w banku implantów na terenie siedziby Zamawiającego. Stan zapasu Wykonawca będzie uzgadniał na bieżąco z osobą odpowiedzialną w szpitalu za bank implantów; 2) Protokoły przekazywania wyrobów do banku implantów Zamawiającemu oprócz formy pisemnej powinny być udostępnione również w postaci elektronicznej (na dyskietce, płycie CD lub na wskazany adres poczty elektronicznej); 3) Dostarczenia kompletnych zestawów instrumentarium do zakładania endoprotez oraz napędów akumulatorowych do pił oscylacyjnych, umożliwiających wykonanie zabiegów wg oferowanej technologii w ilościach opisanych w pakietach. Do każdego napędu należy dostarczyć 3 akumulatory oraz ładowarkę; 4) Wymiana zużytych bądź uszkodzonych elementów instrumentarium lub napędów będzie realizowana na koszt Wykonawcy (w uzgodnieniu z Kierownikiem Sal Operacyjnych), pod warunkiem używania instrumentarium i napędów zgodnie z ich przeznaczeniem; 5) Na żądanie Zamawiającego dostarczenia opisów techniki wszczepiania (w języku polskim lub angielskim); 6) Wykonawca ma obowiązek umieszczenia w ofercie informacji (katalog, folder, ulotka) lub dostarczyć oświadczenie, że brak jest przeciwwskazań po wszczepieniu zaoferowanego implantu do wykonywania badań Rezonansem Magnetycznym lub wskazanie do jakiej wartości to badanie można wykonać Ponadto: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zlecenia przeprowadzenia w terminach uzgodnionych ze szpitalem bezpłatnych kursów techniki operacyjnej oferowanych produktów dla personelu sal operacyjnych oraz operatorów szpitala; 2) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, że Wykonawca na wezwanie (licząc od dnia wezwania) Zamawiającego w ciągu 3 dni dostarczy próbki oferowanych produktów, które zostaną zwrócone po sprawdzeniu zgodności z ofertą; 3) Jeśli wykonawca proponuje dodatkowy element endoprotezy nie uwzględniony w opisie to musi go wycenić w swojej ofercie; 4) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia katalogów w wersji pisemnej i na nośniku elektronicznym oferowanych produktów; muszą one zawierać informacje potwierdzające spełnianie wymaganych parametrów, określonych w SIWZ (Cennik). Zamawiający dopuszcza dostarczenie katalogów w wersji anglojęzycznej 5) W katalogu Wykonawca jest zobowiązany wskazać w formie opisu przynależność katalogowych numerów kodowych do określonych pozycji cennika; 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilości endoprotez w stosunku do określonej w SIWZ; 7) Zamawiający zastrzega sobie prawo zamiany ilości poszczególnych pozycji asortymentu oferowanego w ramach wartości jednego pakietu w zależności od potrzeb, przy zachowaniu cen poszczególnych elementów oraz wartości całego pakietu; 8) Zamawiający dopuszcza podczas realizacji umowy zmiany numerów katalogowych oferowanych produktów powstałe w związku ze zmianami modyfikacyjnymi przy zachowaniu parametrów spełniających wymogi SIWZ i utrzymaniu cen z oferty; 9) Cennik oraz tabela rozmiarów w formie pisemnej podpisane przez osobę uprawnioną do składania ofert, oraz tabela rozmiarów na nośniku elektronicznym tj. płytach CD-DVD z odpowiednio wypełnionymi plikami (wzór pliku oraz instrukcję jego wypełnienia udostępnia Zamawiający); Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach