Przetargi.pl
Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Stanisławów

Gmina Stanisławów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-304 Stanisławów, Rynek 32
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7575858 , fax. 025 7575857
  • Data zamieszczenia: 2014-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stanisławów
    Rynek 32 32
    05-304 Stanisławów, woj. mazowieckie
    tel. 025 7575858, fax. 025 7575857
    REGON: 71158243400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Stanisławów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zadań dla projektu pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Stanisławów która obejmuje dostawę i instalację sprzętu komputerowego dla Beneficjentów Ostatecznych (zwanych dalej BO) oraz Jednostek Podległych (zwanych dalej JP), dostawę i instalacje niezbędnych urządzeń sieciowych i transmisyjnych , wykonanie szkoleń dla BO oraz świadczenie usług serwisowych w zakresie sprzętu komputerowego w ramach realizowanego przez Gminę Stanisławów projektu w ramach Działania 8.3 Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013. W ramach realizowanego zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: 1) Dostawy, instalacji i uruchomienia sprzętu komputerowego do uczestników projektu, w tym: a. 94 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem w gospodarstwach domowych beneficjentów ostatecznych (BO), objętych projektem, b. 86 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem w jednostkach podległych Zamawiającemu (JP), objętych projektem, c. 6 drukarek w jednostkach podległych Zamawiającemu (JP), objętych projektem. 2) Wykonania niezbędnych instalacji teletechnicznych oraz dostawa sprzętu sieciowego w obiektach 6 jednostek podległych Zamawiającemu (JP) 3) Dostawy, instalacji i uruchomienia urządzeń dla połączeń dystrybucyjnych sieci 4) Wykonanie instalacji teletechnicznych oraz dostawa, instalacja i uruchomienie węzłów dostępowych sieci. 5) Zakup i instalacja urządzeń i wyposażenia dla Centrum zarządzania siecią ( zwane dalej CZS) 6) Organizacji i przeprowadzenia szkoleń dla 188 osób objętych projektem. 7) Świadczenie usług serwisowych dla użytkowników sprzętu komputerowego w tym wykonanie modernizacji sprzętu oraz aktualizacji oprogramowania 8) Oznakowania części składowych zamówienia (w szczególności: monitory, komputery, drukarki) wymaganym logo Programu, zgodnie z wytycznymi Władzy Wdrażającej zawartymi w Przewodniku w zakresie promocji projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007-2013 dla Beneficjentów i Instytucji zaangażowanych we wdrażanie Programu nadrukiem lub naklejką samoprzylepną (Zasady Promocji Programu można pobrać na stronie internetowej: www.poig.gov.pl). 9) Sporządzenia dokumentacji powykonawczej 10) Ubezpieczenie sprzętu komputerowego w okresie realizacji projektu Szczegółowy opis i sposób wykonania przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 10 do SIWZ - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej SOPZ). Realizacja zamówienia przeprowadzona będzie w podziale na cztery zadania : ZADANIE 1 : (Dostawa sprzętu komputerowego): Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i oprogramowania dla 94 gospodarstw domowych (BO) oraz dla 6 Jednostek Podległych. Ubezpieczenie sprzętu komputerowego ZADANIE 2: ( Dostawa sprzętu sieciowego ) Dostawa i instalacja sprzętu sieciowego dla jednostek podległych , instalacje teletechniczne dla obiektów JP i węzłów dostępowych , dostawa sprzętu transmisyjnego ( węzły dostępowe , połączenia dystrybucyjne ) , wyposażenie CZS ZADANIE 3: (Usługi szkoleniowe): Przeprowadzenie szkoleń z podstawy obsługi komputera i Internetu dla 188 osób ZADANIE 4: (Usługi serwisowe): Usługi gwarancyjno-serwisowe oraz utrzymania w zakresie sprzętu komputerowego w tym modernizacja zestawów komputerowych w okresie realizacji projektu. Gwarancja: 1. Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli gwarancji. 2. Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania bezusterkowego protokołu odbioru przedmiotu zamówienia odpowiednio dla Zadania 1 oraz dla Zadania 2. 3. Warunki gwarancyjne zawarte w umowie mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba, że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. 4. Wymagany okres gwarancji na wykonane dostawy i instalacje wynosi: na dostawę niezbędnego osprzętu sieciowego i transmisyjnego oraz instalacji sieciowych związanych bezpośrednio z udostępnieniem usług Internetowych - na okres 3 lat, licząc od dnia zakończenia i odbioru całości Zadania 2 przez Zamawiającego, na dostawę zestawów komputerowych dla gospodarstw domowych (BO ) oraz Jednostek Podległych (JP ) - na okres 5 lat licząc od dnia zakończenia i odbioru całości Zadania 1 przez Zamawiającego. Wymagania ogólne: 1. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia w przypadku podania przez Zamawiającego w SIWZ lub załącznikach do SIWZ nazwy lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. 2.Oferowany przez Wykonawcę urządzenia i sprzęt komputerowy muszą być dopuszczone do obrotu i do używania, spełniać wymagania zasadnicze zgodne z wymaganiami prawa wspólnotowego i polskiego, spełniać wymagania jakościowe oraz posiadać odpowiednie atesty, oświadczenia, deklaracje zgodności. 3. Dostarczony sprzęt musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2l sierpnia 2007 r, w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz. U. 2007 r. nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. 4. Wykonawca dostarczy dokumentację w języku polskim, potwierdzającą spełnienie warunków i parametrów technicznych zaoferowanego sprzętu. 5. Zamawiający dopuszcza w charakterze dokumentacji, potwierdzone przez Wykonawcę, wydruki ze stron internetowych producenta lub autoryzowanego dystrybutora sprzętu lub importera , zawierające wszystkie parametry sprzętu wyszczególnione przez Zamawiającego. W przypadku zamieszczenia wydruków ze strony internetowej, Wykonawca poda adres strony, z której zostały pobrane wydruki. 6. W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy PZP, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i ich parametry spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 7. Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt był fabrycznie nowy oraz wyprodukowany po 1 stycznia 2014 roku. 8. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany również do: Dostarczenia, instalacji i konfiguracji komputerów przeznaczonych dla Beneficjentów Ostatecznych w ich miejscu zamieszkania oraz protokolarnego potwierdzenia odbioru przy obecności komisji odbiorowej wyznaczonej przez Zamawiającego; przekazania Zamawiającemu oraz Beneficjentom Ostatecznym szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu komputerowego, Zamówienie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym prac sporządzonym i uzgodnionym z Zamawiającym w terminie do 7 dni od podpisania umowy. Wymagania dodatkowe: W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy lub usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: 3.6.1 W zakresie punktu określonego w SOPZ ( załącznik nr.10 do SIWZ ) jako: 2.1. Zestaw Komputerowy z przeznaczeniem dla BO: a) Wydruk ze strony internetowej http:www.cpubenchmark.net dla oferowanego procesora (nie starszy niż na dzień 01.10.2014r.) poświadczony przez Wykonawcę. b) raport z testu SYSMark2012 System Management dla oferowanego sprzętu poświadczony przez Wykonawcę. c) raport z testu SYSMark2012 3DModeling dla oferowanego sprzętu poświadczony przez Wykonawcę. d) oświadczenie Wykonawcy lub raport Wykonawcy potwierdzający poziom głośności jednostki centralnej mierzoną zgodnie z normą ISO 7779 lub równoważną oraz wykazaną zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważną z pozycji operatora w trybie jałowym (IDLE) 2.2 Zestaw Komputerowy z przeznaczeniem dla jednostek podległych a) Wydruk ze strony internetowej http:www.cpubenchmark.net dla oferowanego procesora (nie starszy niż na dzień 01.10.2014r.) poświadczony przez Wykonawcę. b) raport z testu SYSMark2012 Office Productivity dla oferowanego sprzętu poświadczony przez Wykonawcę. c) raport z testu SYSMark2012 3DModeling dla oferowanego sprzętu poświadczony przez Wykonawcę. d)oświadczenie Wykonawcy lub raport Wykonawcy potwierdzający poziom głośności jednostki centralnej mierzoną zgodnie z normą ISO 7779 lub równoważną oraz wykazaną zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważną z pozycji operatora w trybie jałowym (IDLE) 2.3 Zestaw Komputerowy z przeznaczeniem dla jednostek podległych a) Wydruk ze strony internetowej http:www.cpubenchmark.net dla oferowanego procesora (nie starszy niż na dzień 01.10.2014r.) poświadczony przez Wykonawcę. b) wynik testu Average G3D Mark w postaci wydruku ze strony internetowej http:www.videobenchmark.net dla oferowanego sprzętu (nie starszy niż na dzień 01.10.2014r.) poświadczony przez Wykonawcę c) oświadczenie Wykonawcy lub raport Wykonawcy potwierdzający poziom głośności jednostki centralnej mierzoną zgodnie z normą ISO 7779 lub równoważną oraz wykazaną zgodnie z normą ISO 9296 lub równoważną z pozycji operatora w trybie jałowym (IDLE) 3.6.2. W celu potwierdzenia zakresu i parametrów technicznych oferowanych urządzeń oraz zakresu usług Wykonawca składa wraz z ofertą wypełniony załącznik nr.1 do formularza ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 15 000,00 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych). 9.2 Wadium może być wnoszone w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 9.3 Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 9.4 Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 9.5 Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty. 9.6 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BS Mińsk Maz O Stanisławów 89 9226 0005 0035 0583 2000 0030 z dopiskiem wadium na: Kompleksowa realizacja zadań inwestycyjnych dla Gminy Stanisławów w ramach projektu pn. Eliminacja wykluczenia cyfrowego w Gminie Stanisławów

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stanislawow.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach