Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8310142, 8310242 , fax. 061 8310242
- Data zamieszczenia: 2010-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu
ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147
61-545 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 061 8310142, 8310242, fax. 061 8310242
REGON: 00028885700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ELEMENTY DO KOREKCJI SKOLIOZY (powtórzenie II) (Nr rejestru A/28/10) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów do zestawu do korekcji skoliozy piersiowej dwułukowej z dojścia tylnego. Zaoferowane elementy muszą być kompatybilne z zestawem CD HORIZON LEGACY. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w Cenniku (Załącznik nr 2 do SIWZ). UWAGA ! Zamawiający wymaga podania ceny każdego elementu wchodzącego w skład implantu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy celem dostarczenia (w ciągu 3 dni od dnia wezwania) próbki oferowanego produktu, która zostanie zwrócona po sprawdzeniu zgodności z ofertą. Zamawiający wymaga aby: - implanty posiadały certyfikat CE i deklarację zgodności wyrobu medycznego; - na opakowaniu jednostkowym implantów zamieszczona była nazwa handlowa w języku polskim, numer katalogowy oraz seria i termin ważności przed upływem którego produkt może być bezpiecznie używany; - implanty posiadały trwałe oznaczenie umożliwiające ich identyfikację; - wszystkie elementy zaoferowanych implantów pochodziły od jednego producenta; - zamówienie było realizowane zgodnie z wymaganiami przewidzianymi dla wyrobów medycznych. Wykonawca zobowiązany jest do: - utworzenia banku implantów na terenie siedziby Zamawiającego; - zapewnienia stałego zaopatrzenia banku implantów w odpowiednią ilość kompletów implantów poszczególnych rozmiarów, umożliwiającą przeprowadzenie przynajmniej dwóch zabiegów operacyjnych jednocześnie; - uzupełniania banku implantów w terminie 24 godzin od momentu przesłania przez Zamawiającego zamówienia faksem lub drogą elektroniczną; - dostarczenia jednego kompletnego zestawu instrumentarium, umożliwiającego płynne wykonywanie zabiegów wg oferowanej technologii; - dostarczenia w sytuacjach wyjątkowych dodatkowego zestawu instrumentarium w ciągu 12 godzin od chwili zgłoszenia wykonawcy stosownego zapotrzebowania poprzez faks lub pocztę elektroniczną; - dostarczenia zestawów instrumentarium w kontenerach zaworowych; - konserwacji oraz wymiany zużytych, uszkodzonych bądź wadliwych elementów instrumentarium na swój koszt w sytuacji, gdy były one używane przez Zamawiającego zgodnie z ich przeznaczeniem.; - wymiany na własny koszt dostarczonych implantów, których termin ważności będzie krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego; - przeprowadzenia w terminach uzgodnionych z Zamawiającym bezpłatnych kursów techniki operacyjnej oferowanych produktów dla personelu sal operacyjnych oraz operatorów Zamawiającego. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331831007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA IMPLANTÓW I ENDOPROTEZ ORTOPEDYCZNYCH
Dodano: 2016-07-21 - Przetarg nieograniczony na dostawę implantów ortopedycznych. Znak sprawy FDZP.226.21.2016
Dodano: 2016-07-04 - Sukcesywne dostawy implantów stosowanych w ortopedii oraz innych wyrobów ortopedycznych.
Dodano: 2016-06-15 - Dostawa implantów kostnych (II)
Dodano: 2016-06-03 - sukcesywną 36 miesięczną dostawę implantów ortopedycznych dla SPZOZ w Wolsztynie zakończonego aukcją elektroniczną;
Dodano: 2016-04-29 - Dostawa implantów i protez ortopedycznych oraz śrub, płyt, gwoździ, cementu kostnego używanego w przypadku złamań i rekonstrukcji dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie
Dodano: 2016-04-29 - Przetarg na dostawę endoprotez stawu kolanowego.
Dodano: 2016-04-12 - Dostawa materiałów ortopedycznych
Dodano: 2016-04-12 - ENDOPROTEZY I INNE WYROBY MEDYCZNE (Nr rejestru A/07/16)
Dodano: 2016-04-06 - Dostawa WYROBÓW i NARZĘDZI IMPLANTACYJNYCH dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie
Dodano: 2016-03-03