Przetargi.pl
Elektroniczny system sprzedaży biletów i identyfikacji kibiców na stadionie przy ulicy Mickiewicza w Chojnicach

Urząd Miejski ogłasza przetarg

  • Adres: 89-600 Chojnice, ul. Stary Rynek 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3971800 , fax. 052 3972194
  • Data zamieszczenia: 2013-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski
    ul. Stary Rynek 1 1
    89-600 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 052 3971800, fax. 052 3972194
    REGON: 00052345900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastochojnice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Elektroniczny system sprzedaży biletów i identyfikacji kibiców na stadionie przy ulicy Mickiewicza w Chojnicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Modernizację strefy a) wejścia głównego na stadion - b) wejście dodatkowe na stadion (od skrzyżowania ul.Mickiewicza i Okrężnej) poprzez wyposażenie w czytniki kontroli dostępu i kamery - razem 3 kpl (2kpl pkt a i 1kpl pkt b) 2) Modernizacja strefy wejścia dla kibiców gości od ul.Okrężnej - wyposażenie w czytnik kontroli dostępu, skaner dowodów i kamerę - 1 kpl , komunikacja z serwerem metodą radiową na częstotliwości 5GHz z dostawą dwóch urządzeń 3) Dostawa i instalacja systemu identyfikacji kibiców i sprzedaży biletów spełniającego wymogi ustawowe 4) Dostawa dwóch stanowisk kasowych wyposażonych w system identyfikacji kibica z możliwością sprzedaży internetowej 5) Dostawa serwera i niezbędnego sprzętu aktywnego do realizacji w/w celów 6) System winien umożliwiać sprzedaż biletów bez systemu identyfikacji kibica (inne imprezy masowe np.koncert) 7) Elementy systemu zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 7 8) Dostarczenie 1.000 (słownie: jednego tysiąca) kart zbliżeniowych MIFARE PLUS S1k, w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy wykonanych wg uzgodnionego z Zamawiającym wzoru graficznego 9) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez okres jednego roku wprowadzał i nadzorował wszelkie konieczne zmiany elektronicznego systemu sprzedaży biletów i identyfikacji kibiców związane z zaleceniami wynikającymi z aktualnych przepisów - wytycznych wydanych przez PZPN. Zgodnie z treścią art. 29 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. (Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759 - ze zmianami) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania pod względem cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech, parametrów lub rozwiązań technicznych, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń, wyposażenia i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń, wyposażenia i wyrobów zastosowanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust 5 ww. ustawy Pzp - poprzez załączenie do oferty np. katalogów, opisów producenta, wydruków ze strony internetowej itp. - czyli opisów, które w sposób nie budzący wątpliwości Zamawiającego będą potwierdzały równoważność urządzeń, wyposażenia i wyrobów. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w terenie i sprawdzenie warunków wykonania zamówienia oraz do zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 10) Szkolenie obsługi oraz wsparcie powdrożeniowe Ze względu na duży wpływ obsługi na prawidłową pracę systemu przewidywane jest szkolenie min. 6 godzinne dla 5 wskazanych przez Inwestora pracowników obsługujących system. W szkoleniu tym należy przewidzieć m.in. procedury przenoszenia i instalacji elementów kas, obsługi sprzedażowej, tworzenia kopii zapasowych, administracji itp. Wykonawca zagwarantuje wsparcie techniczne na obiekcie w dniu meczu, w kolejnych 4 meczach po wdrożeniu systemu. 11) Doprowadzenie mediów ( energia elektryczna, sieć LAN) zapewnia Zamawiający Wymagania jakościowe dot. stosowanych rozwiązań sprzętowych. obejmować będzie m.in.: a) uruchomienie wszystkich instalacji i przeprowadzenie niezbędnych testów, służących do weryfikacji poprawności konfiguracji i działania z określonymi wymaganiami, szczególnie ujętych w warunkach licencyjnych PZPN odnoszących się do CBDK PZPN (dostępnych na stronie internetowej pod adresem www.pzpn.pl) b) przekazanie systemu do eksploatacji wraz z dokumentacją eksploatacyjno-techniczną zawierającą m.in. szczegółowy opis instalacji i konfiguracji w wersji papierowej i elektronicznej na nośniku CD c) uruchomienie systemu, przeszkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego do obsługi elektronicznego sytemu sprzedaży biletów i identyfikacji kibica. Szkolenie obsługi oraz wsparcie powdrożeniowe. Ze względu na duży wpływ obsługi na prawidłową pracę systemu przewidywane jest szkolenie min. 30 godzinne dla 5 wskazanych przez Zamawiającego pracowników obsługujących system. W szkoleniu tym należy przewidzieć m.in. procedury przenoszenia i instalacji elementów kas, obsługi sprzedaży, tworzenia kopii zapasowych, administracji itp. d) wdrożenie systemu poprzez nadzór nad zarządzaniem przez Użytkownika w ramach pierwszych czterech meczów ligowych przeprowadzonych wg kalendarza rozgrywek ustalonego przez PZPN e) wykonawca jest zobowiązany w okresie gwarancyjnym do wykonywania przeglądów konserwacyjnych systemu minimum raz na 6 miesięcy i usługa ta musi być uwzględniona i wliczona w ofertę Wykonawcy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 320000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 45 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł (słownie: trzytysiącezłotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastochojnice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach