Przetargi.pl
Ekspozycja reklamy Projektu Belfer on-line - przygotowanie nauczycieli do kształcenia kompetencji kluczowych uczniów i dorosłych przy wykorzystaniu platform e-learingowych i cyfrowych narzędzi edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-132 Katowice, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2582209 , fax. -032 2581852
  • Data zamieszczenia: 2010-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli WOM w Katowicach
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 7 7
    40-132 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0-32 2582209, fax. -032 2581852
    REGON: 00140311900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.womkat.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Samorządu Terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ekspozycja reklamy Projektu Belfer on-line - przygotowanie nauczycieli do kształcenia kompetencji kluczowych uczniów i dorosłych przy wykorzystaniu platform e-learingowych i cyfrowych narzędzi edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ekspozycja reklamy Projektu Belfer on-line - przygotowanie nauczycieli do kształcenia kompetencji kluczowych uczniów i dorosłych przy wykorzystaniu platform e-learingowych i cyfrowych narzędzi edukacyjnych współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 9.4 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w terminie a) I edycja - październik 2010 r - łącznie 40 sztuk przez 4 tygodnie b) II edycja - październik 2011 r - łącznie 40 sztuk przez 4 tygodnie, na billboardach reklamowych według następujących założeń: 1. Wynajem 40 nośników reklamowych typu billboard, w każdej z edycji w następujących miastach: a) Katowice: 25 sztuk (5,04m x 2,38m) b) Częstochowa: 5 sztuk (5,04m x 2,38m) c) Rybnik: 5 sztuk (5,04m x 2,38m) d) Bielsko-Biała: 5 sztuk (5,04m x 2,38m) 2. Przygotowanie materiałów do druku na podstawie dostarczonego projektu billboardu 3. Druk 80+( niezbędna rezerwa) billboardów, zgodnie z określoną w pkt.1 ilością nośników 4. Wyklejenie billboardów na nośnikach reklamowych Billboardy winny być umiejscowione w miejscach dobrze widocznych, niezasłoniętych o dużym natężeniu ruchu np.: na drogach dojazdowych i wyjazdowych z i do miast, centrach miast, skrzyżowaniach itp. lub miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 741000006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.womkat.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną