Przetargi.pl
Eksploatacyjne podwyższenie wałów kwatery KW 1 oraz sukcesywne formowanie kwatery odpadów na składowisku odpadów MZPOK Lipówka II w Dąbrowie Górniczej, ul. Główna 144a

Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II ogłasza przetarg

  • Adres: 42-530 Dąbrowa Górnicza, ul. Główna 144A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2644623, 2649871 , fax. 032 2647199
  • Data zamieszczenia: 2009-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Przetwarzania Odpadów Komunalnych Lipówka II
    ul. Główna 144A 144A
    42-530 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2644623, 2649871, fax. 032 2647199
    REGON: 27835158600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacyjne podwyższenie wałów kwatery KW 1 oraz sukcesywne formowanie kwatery odpadów na składowisku odpadów MZPOK Lipówka II w Dąbrowie Górniczej, ul. Główna 144a
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest eksploatacyjne podwyższenie wałów kwatery KW 1 oraz sukcesywne formowanie kwatery odpadów na składowisku odpadów MZPOK Lipówka II w Dąbrowie Górniczej, ul. Główna 144a. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1 Etap I- podwyższenie wału kwatery KW 1 (wał od strony północnej, południowej, wschodniej i zachodniej) o przekroju trapezu o wymiarach: podstawa dolna 7m i górna 1m, wysokość 2m i długości wału 572m; Etap II- podwyższenie wału kwatery KW 1 (wał od strony północnej, południowej, wschodniej i zachodniej) o przekroju trapezu o wymiarach: podstawa dolna 7m i górna 1m, wysokość 2m i długości wału 540m; Zagęszczenie mas ziemnych we wszystkich etapach winno osiągnąć wskaźnik 0.9. Formowanie wałów prowadzone będzie przez wykonawcę zgodnie z bieżącymi wskazówkami Zamawiającego. Zadanie 2 Formowanie kwatery KW 1 składowiska odpadów oraz kompaktowanie złoża
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452221103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 7 500,00 zł. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzą się na przedłużenie okresu związania ofertą zostaną wykluczeni z postępowania ( art. 24 ust 2. pkt 4 Ustawy).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 8.1 Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2Pzp, 8.2 Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 8.3 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, co należy potwierdzić przedstawiając: - uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej potwierdzone aktualnym zaświadczeniem o wpisie osoby posiadającej te uprawnienia na listę członków właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa, - wykaz wykonanych dwóch usług podobnych co do charakteru i wielkości porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia wraz z załączeniem minimum dwóch dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 8.4 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 8.5 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia oraz udzielą 12 miesięcznej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, 8.6 Dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zadania a w szczególności: - ładowarką o masie minimum 24 Mg wyposażoną w (łyżkę) o pojemności minimum 4m3 - 2 szt - ładowarką z (łyżką) o pojemności 2m3 - 2 szt, - samochód samowyładowczy o ładowności min. 20Mg - 2 szt - kompaktor o masie nie mniej niż 24 Mg lub maszyna o podobnych właściwościach trakcyjnych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.1 DOKUMENTY: a) Formularz ofertowy - wzór - załącznik nr 3 (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonych dokumentów, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopię poświadczoną przez notariusza b) określenie wartości zamówienia - wzór- załącznik nr 4 c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymienione oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców odrębnie). d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt.9 ustawy, (wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), g) aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), h) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. i) uprawnienie budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej potwierdzone aktualnym zaświadczeniem o wpisie osoby posiadającej te uprawnienia na listę członków właściwej okręgowej izby inżynierów, j) wykaz wykonanych dwóch usług podobnych co do charakteru i wielkości porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia wraz z załączeniem minimum dwóch dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. k) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. 9.2 OŚWIADCZENIA : a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zgodnie z art. 22 ust.1 i art. 24 ust.1i 2 Pzp i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 PZP wg załączonego do SIWZ wzoru - załącznik nr 6, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców wyżej wymienione oświadczenie musi być złożone wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia) b) oświadczenie dotyczące gwarancji - załącznik nr 7 Dokument - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej winien być potwierdzony przez wydający je urząd z pieczątką lub opisem (aktualne na dzień wydania). UWAGI: 1. Dokumenty, o których mowa powyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokument jw. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert. 5. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną /dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń/ wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania. 6. Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przed?siębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. Zamawiający działając na podstawie art.26 ust.3 wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń, pełnomocnictw lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy oraz złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich uzupełnienia lub złożenia w wyznaczonym terminie chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający działając także, na podstawie art. 26 ust.4 wzywa w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust.1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lipowka2.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach