Przetargi.pl
Eksploatacja sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie gminy Krupski Młyn

Urząd Gminy Krupski Młyn ogłasza przetarg

  • Adres: 42-693 Krupski Młyn, ul. Krasickiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2020-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Krupski Młyn
    ul. Krasickiego 9
    42-693 Krupski Młyn, woj. śląskie
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.krupskimlyn.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja sieci wodno-kanalizacyjnych na terenie gminy Krupski Młyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie czynności mających na celu zapewnienie zdolności posiadanych przez Gminę urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych do realizacji dostaw i odprowadzania ścieków w sposób ciągły i niezawodny, polegających na: Zakres 1 – eksploatacji oraz bieżącym utrzymaniu sieci wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Krupski Młyn, – eksploatacji Ujęcia Wody Krupski Młyn przy ul. Głównej, – eksploatacji Ujęcia Wody Ziętek, – eksploatacji Ujęcia Wody Potępa przy ul. Sportowej, – eksploatacji Ujęcia Wody dla działek w Potępie (Rejon IV), – eksploatacji oczyszczalni ścieków w Krupskim Młynie, – eksploatacji oczyszczalni ścieków Ziętek, – eksploatacji przepompowni ścieków w Krupskim Młynie przy ul. Zawadzkiego, – eksploatacji przepompowni ścieków w Krupskim Młynie przy ul. Leśmiana, – eksploatacji przepompowni ścieków w Krupskim Młynie przy ul. Głównej, – eksploatacji przepompowni ścieków w Potępie, – eksploatacji sieci wodociągowych dostarczających wodę dla użytkowników ogródków działkowych zlokalizowanych na terenie gminy Krupski Młyn, – dostawie wody przeznaczonej do spożycia o odpowiedniej jakości i ciśnieniu umożliwiającym jej czerpanie, – odprowadzaniu ścieków komunalnych poprzez przyjmowanie ścieków od pierwszej studzienki wraz z tą studzienką do ujścia, – dokonywania i ewidencjonowania odczytów liczników wody u odbiorców usług. Zakres 2 - wykonywanie mechanicznych czyszczeń odcinków sieci kanalizacyjnej w terminach i zakresie ustalonym przez Gminę. Przewiduje się wykonanie czyszczeń maksymalnie 1 km (kilometra) sieci kanalizacyjnej w zleceniach częściowych (podzielonych) w czasie trwania umowy Zakres 3 - wykonywanie inspekcji sieci kanalizacyjnej przy użyciu samobieżnej kamery inspekcyjnej wraz z przygotowaniem kanału (czyszczeniem) w terminach i zakresie podanym przez Gminę. Przewiduje się wykonanie inspekcji wraz z przygotowaniem kanału maksymalnie na 1 km sieci kanalizacyjnej w zleceniach częściowych (podzielonych) w czasie trwania umowy. Szczegółowe warunki wykonania niniejszego zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Niezbędne dane dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera charakterystyka przedmiotu zamówienia będąca załącznikiem nr 6 do SIWZ. Zamawiający informuje, że w trakcie wykonywania niniejszego zamówienia będzie realizował prace związane z uporządkowaniem gospodarki wodno-ściekowej na terenie gminy Krupski Młyn. Zakres zadania obejmuje budowę sieci wodociągowej, modernizację ujęć wody i przepompowni ścieków w zakresie zasilania ze źródeł odnawialnych, modernizację istniejącej i budowę nowej sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej i tłocznej), budowę kanalizacji deszczowej oraz modernizację istniejącej oczyszczalni ścieków przy ulicy Tarnogórskiej w Krupskim Młynie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65100000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10000 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 3. Termin wniesienia wadium upływa dnia 26.11.2021 r. o godz. 10.00. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2020.299 t.j.). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego – 35 8466 0002 0000 2264 2000 0051 z dopiskiem Wadium – eksploatator. Kserokopię dowodu wpłaty można dołączyć do oferty. Zamawiający uzna za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu, gdy znajdzie się ono na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 3 niniejszej części. 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (gdy było wymagane), - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 8. Z zastrzeżeniem pkt 6 lit. a) niniejszej części siwz Zamawiający zwróci wniesione wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca ten wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Wykonawca, którego oferta została wybrana, a który wniósł wadium w pieniądzu, może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do siwz. 2. Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 2oraz nr 3 do siwz (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 3. O ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22austawy Pzp, przedkłada w ofercie pisemne zobowiązanie innego podmiotu dotyczące oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 2. 5. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii,potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 6. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa wart. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do siwz). W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę, oświadczenia o których mowa powyżej zobowiązany jest złożyć każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie należy do żadnej grupy kapitałowej Zamawiający dopuszcza, aby złożył on wymienione oświadczenie wraz z ofertą. 7. Dowód wniesienia wadium: w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach