Przetargi.pl
Eksploatacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Dobczyce

Urząd Gminy i Miasta Dobczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 32-410 Dobczyce, ul. Rynek 26
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 3721700 , fax. 012 2712993
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy i Miasta Dobczyce
    ul. Rynek 26 26
    32-410 Dobczyce, woj. małopolskie
    tel. 012 3721700, fax. 012 2712993
    REGON: 00052778290935
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobczyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Dobczyce
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Eksploatacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy i Miasta Dobczyce Przedmiot zamówienia obejmuje eksploatację oświetlenia ulicznego polegającą na utrzymaniu w sprawności technicznej 1340 punktów oświetlenia ulicznego, przy czym liczba ta może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od faktycznej liczby punktów świetlnych utrzymywanych w okresie rozliczeniowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502322001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy tj: a/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia c/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu: a/ Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować osobami posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. b/ Wykonali w okresie 3-ch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 1 usługę, której przedmiotem była usługa konserwacji oświetlenia ulicznego odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. c/ wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - min. 1 osobę posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci elektrycznych oraz do eksploatacji urządzeń i sieci (SEP), d) dysponować następującymi narzędziami i urządzeniami: podnośnikiem hydraulicznym tzw. zwyżką 3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - niespełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, których wykaz podany jest w punkcie VII niniejszej specyfikacji. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna). W takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo). 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu, dotyczące Wykonawcy, odnoszą się odpowiednio do Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o zamówienie publiczne. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem wskazanym jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu sporządzone wg załącznika nr 2 do specyfikacji oraz niżej wymienione dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 2. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w części VI specyfikacji do oferty należy załączyć: a/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia w zakresie określonym w pkt. VI pkt. 2 ppkt. a, a także zakresu powierzonych im do wykonania czynności w zamówieniu sporządzony wg załącznika nr 5. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień. Jeżeli wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował musi dołączyć zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. c/ Wykaz wykonanych w okresie 3-ch lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - co najmniej 1 usługę, której przedmiotem była usługa eksploatacji oświetlenia ulicznego odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzające, że usługi/roboty te zostały wykonane należycie. Zaleca się, aby przedkładane dokumenty potwierdzające, że wykonane przez Wykonawców usługi zostały wykonane należycie, zawierały, co najmniej: a. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, b. wskazanie zakresu usług z jakie Wykonawca był odpowiedzialny, c. wskazanie wartości usług z jakie Wykonawca był odpowiedzialny, d. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), e. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt. a) stwierdzającą, że usługi zostały wykonane należycie. 3. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, dokumenty wymienione w pkt. VII pkt. 2 ppkt. a, musi załączyć do oferty każdy z tych Wykonawców. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1/ W pkt. VII pkt. 2 ppkt. a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VII pkt 2 ppkt. a zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis dotyczący terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio. 5. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczone przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dobczyce.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną