Gmina Koniusza ogłasza przetarg
- Adres: 32-104 Koniusza, Koniusza
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 123 869 039 , fax. 123 869 015
- Data zamieszczenia: 2020-03-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Koniusza
Koniusza 55
32-104 Koniusza, woj. małopolskie
tel. 123 869 039, fax. 123 869 015
REGON: 35155505100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.koniusza.pl, www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Eksploatacja oczyszczalni ścieków w Karwinie i w Piotrkowicach Małych wraz z siecią kanalizacji sanitarnej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja oczyszczalni ścieków w Karwinie oraz Piotrkowicach Małych (Gmina Koniusza). Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w pkt 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia znajdującej się na stronie zamawiającego pod adresem: www.bip.malopolska.pl/ugkoniusza - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90481000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 22 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia dwa tysiące 00/100 PLN). Wadium wnoszone w pieniądzu należy tak wnieść, aby zostało uznane na koncie Zamawiającego najpóźniej w terminie do dnia 2020-03-19 do godz. 10:00. Do oferty należy załączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale w odrębnej kopercie w siedzibie Zamawiającego (sekretariat - pokój nr 11) do dnia 2020-03-19 do godz. 10:00. Do oferty należy załączyć kopię wnoszonego wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy (wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Pełnomocnictwo w oryginale lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa udzielone przez osoby uprawnione, figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jeżeli uprawnienie dla osób podpisujących ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, 3) wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (wzór wykazu stanowi załącznik nr 6 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną