Przetargi.pl
EKSPLOATACJA KOTŁOWNI OLEJOWEJ w LATACH 2020-2023”.

Oddział Zabezpieczenia Centrum Szkolenia Sił Połączonych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Bydgoszczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, Szubińska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 419 781, , fax. 261 412 584
  • Data zamieszczenia: 2020-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oddział Zabezpieczenia Centrum Szkolenia Sił Połączonych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Bydgoszczy
    Szubińska 2
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 419 781, , fax. 261 412 584
    REGON: 09320866200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozjftc.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    EKSPLOATACJA KOTŁOWNI OLEJOWEJ w LATACH 2020-2023”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja kotłowni olejowej znajdującej się w budynku nr 19 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Szubińskiej 105 w Bydgoszczy. Eksploatacja kotłowni olejowej obejmuje wszelkie czynności służące zaopatrzeniu w ciepło na cele centralnego ogrzewania (c.o.) dla budynku nr 19, w zakresie i na zasadach szczegółowo określonych w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do utrzymania urządzeń i instalacji, o których mowa w pkt. 3 opisu przedmiotu zamówienia, w stałej sprawności technicznej oraz do wytwarzania ciepła w czasie całego sezonu grzewczego, z wyłączeniem postojów niezbędnych do wykonania napraw bądź usunięcia awarii. Czynności konserwacyjne urządzeń i instalacji muszą być wykonywane zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji powykonawczej i instrukcjach producentów, z uwzględnieniem czynności określonych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zakresem usług konserwacyjnych objęte są wszystkie zespoły i podzespoły wchodzące w skład urządzeń i instalacji stanowiących przedmiot zamówienia, zamontowanych w obiektach administrowanych przez Zamawiającego określone w załącznikach nr 1 do SIWZ. W ramach czynności konserwacyjnych, stanowiących przedmiot umowy, Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania napraw wynikających z sytuacji awaryjnych, które będą wykonywane wyłącznie na zlecenie Zamawiającego.Zakresem napraw awaryjnych objęte są wszystkie urządzenia i armatura wchodząca w skład instalacji zainstalowanej w obiektach administrowanych przez Zamawiającego, wymienione w załącznikach nr 1 do SIWZ. Wykonawca, w ramach zaoferowanej ceny, zobowiązany jest do usunięcia awarii niezbędnych do działania ww. kotłowni nie później niż w ciągu 2 godzin od chwili otrzymania w tym zakresie informacji. Czas reakcji na przystąpienie do usunięcia awarii stanowi kryterium oceny ofert. Wykonawca oświadcza, że zapoznał się z zakresem przedmiotu zamówienia, specyfikacją techniczną oraz SIWZ wraz ze wszystkimi załącznikami i uznaje je za wystarczające do realizacji przedmiotu umowy oraz nie zgłasza w tym zakresie żadnych uwag, a ponadto stwierdza, że nie zachodzą żadne przeszkody techniczne, prawne lub przeszkody innego rodzaju, uniemożliwiające lub utrudniające terminowe i bezusterkowe wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z treścią umowy.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy określony w § 1 umowy, terminowo z należytą starannością, zgodnie z warunkami technicznymi, zasadami wiedzy technicznej, wymaganiami wynikającymi z wymagań UDT oraz innych szczegółowych aktów prawnych obowiązujących w zakresie stanowiącym przedmiot niniejszej umowy w tym przepisów dotyczących Ochrony Środowiska. Zamawiający wymaga udzielenia 12 - miesięcznej gwarancji - na przedmiot zamówienia, liczony od dnia podpisania protokołu odbioru prac bez zastrzeżeń. Gwarancja obejmować będzie wady zastosowanych materiałów oraz wady w wykonywanych pracach. Okres rękojmi biegnie od dnia podpisania protokołu odbioru prac bez zastrzeżeń, będącego podstawą do wystawienia faktury i wynosi 24 miesiące, zgodnie z art. 568§1 kodeksu cywilnego. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji. Szczegółowy zakres zastosowania prawa opcji określony został w § 5 umowy, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)w gwarancjach bankowych, 4)w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299). 3.Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 5.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego tj.: BP O/O Bydgoszcz Nr konta 02 1010 1078 0091 3313 9120 2000 z adnotacją WADIUM: „Eksploatacja kotłowni olejowej w latach 2020-2023”.- nr sprawy 001/OZ/PI/2020. 6.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Części X ust. 5 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7.Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1)pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2)innej niż pieniądz zgodnie z art. 45 ust.6 pkt. 2-5 Pzp – oryginał dokumentu został złożony do Zamawiającego Oddział Zabezpieczenia Centrum Szkolenia Sił Połączonych Organizacji Traktatu Północnoatlantyckiego w Bydgoszczy- kancelaria jawna. Godz. pracy kancelarii 08.00 – 10.00 i 12.00 – 15.00 w dni robocze od poniedziałku do piątku z dopiskiem: Sekcja Zamówień Publicznych, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 8.Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 9.Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 10.Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt 7b. 11.Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: a)wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w pkt. 11 lit. a, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego oraz żądane inne ograniczenia. 14.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2)Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3)Nie wniósł wymaganego zabezpieczania należytego wykonania umowy. 4)Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach