Przetargi.pl
Eksploatacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wałbrzycha

Zarząd Dróg i Komunikacji ogłasza przetarg

  • Adres: 58-302 Wałbrzych, ul. Armii Krajowej 35
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 074 6414400, 6414408 , fax. (074) 6414404
  • Data zamieszczenia: 2009-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Komunikacji
    ul. Armii Krajowej 35 35
    58-302 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 074 6414400, 6414408, fax. (074) 6414404
    REGON: 89105084100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdik.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta Wałbrzycha
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie eksploatacji kanalizacji deszczowej w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha. Zamówienie obejmuje : - czyszczenie wpustów ulicznych, czyszczenie koszy od wpustów ulicznych, studni kanalizacyjnych i piaskowników ok. 4.300 szt., - wymiany i regulacje wpustów ulicznych ok. 45 szt. - wymiany i regulacje włazów kanalizacyjnych ok. 35 szt. - udrażnianie i naprawa kanalizacji deszczowej ok. 1000 mb, - zabezpieczenie wpustów i studni elementami żelbetowymi ok. 40 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452320002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 365 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy, b. spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej (SIWZ), c. dysponują lub będą dysponować niezbędnymi do realizacji zamówienia narzędziami i urządzeniami (niezbędnym minimum sprzętowym i transportowym): - samochód dostawczy wyposażony w ostrzegawczy sygnał świetlny oraz system łączności - szt. 1, - zagęszczarka - szt. 1, - piła do cięcia nawierzchni bitumicznej - szt. 1 - agregat hydrauliczny lub sprężarka do robót ziemnych , betonowych, drogowych - szt.1 - koparko-spycharka - szt.1 - samochód wywrotka lub ciągnik z przyczepą (niezależnie od KM) - szt. 1 - samochód ssąco-płuczący do czyszczenia sieci kanalizacyjnej - szt. 1, - samochód (pojazd) asenizacyjny - szt. 1, - pompa do pompowania wody - szt. 1 d) dysponują lub będą dysponować do realizacji zamówienia: - 2 brygadami po min. 2 pracowników na stanowiskach robotniczych, - 1 osobą z uprawnieniami do nadzorowania prac, a) Zamawiający wymaga aby osoba z nadzoru posiadała uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci kanalizacyjnych zewnętrznych lub uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami hydrotechnicznymi (należy załączyć kserokopie uprawnień). b) minimalny staż pracy przy nadzorowaniu tego typu robót po uzyskaniu uprawnień min. 5 lat - jeden z pracowników powinien być przeszkolony w zakresie kierowania ruchem na drodze (należy załączyć dokument potwierdzający ukończenie kursu inżynierii ruchu), e) posiadają lub będą posiadać bazę zlokalizowaną w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha, f) zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (prace polegające na: czyszczeniu wpustów, udrożnieniu kanalizacji, robotach remontowych kanalizacji, układaniu nowych odcinków kanalizacji). Ocena, czy Wykonawca spełnia przedstawione wyżej warunki udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium (spełnia/nie spełnia) na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów (określonych w pkt 6 SIWZ) potwierdzających spełnienie ww. warunków udziału w postępowaniu.6.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, jakie powinien dostarczyć Wykonawca: a) aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) dokument dopuszczający do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej), wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz osób uprawnionych do podpisania oferty, umowy i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, c) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy , d) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 , e) oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu z opłacaniem podatków we właściwym Urzędzie Skarbowym (za okres ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub że wstrzymano w całości wykonanie decyzji organu podatkowego , f) oświadczenie Wykonawcy o nie zaleganiu we właściwym oddziale Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (za okres ostatnich 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności , g) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na terenie miasta Wałbrzycha. Wykonawca musi dysponować do realizacji zamówienia 2 brygadami po min. 2 pracowników na stanowiskach robotniczych oraz 1 osobą do nadzorowania prac. Zamawiający wymaga aby osoba z nadzoru posiadała uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami instalacyjnymi w zakresie sieci kanalizacyjnych zewnętrznych lub uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami hydrotechnicznymi (należy załączyć kserokopie uprawnień). Minimalny staż pracy przy nadzorowaniu tego typu robót po uzyskaniu uprawnień min. 5 lat. Osoba z nadzoru powinna być członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (należy przedłożyć aktualne zaświadczenie ). Przynajmniej jeden z pracowników powinien być przeszkolony w zakresie kierowania ruchem na drodze (należy załączyć dokument potwierdzający ukończenie kursu inżynierii ruchu), h) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6 ppkt. g) SIWZ, wskazał osoby, którymi będzie dysponował , i) wykaz specjalistycznego sprzętu do konserwacji sieci, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca z uwzględnieniem sprzętu minimalnego wymienionego w pkt. 5 lit.c) , j) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia specjalistycznego sprzętu do konserwacji sieci - Wykonawca załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt i, wskazał specjalistyczny sprzęt, którym będzie dysponował, k) wykaz sprzętu, wyposażenia do oznakowania robót w pasie drogowym (zestawy do wygradzania i zabezpieczania robót), zgodnie z przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym - samodzielnie sporządzony przez Wykonawcę, l) adres bazy, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wraz ze sprzętem do wykonania zamówienia, zlokalizowanym w bazie oraz podręcznym magazynem z podstawowymi materiałami koniecznymi do wykonania zamówienia (cement, kruszywa, wpusty uliczne, włazy kanalizacyjne, rury), UWAGA! Ze względu na specyficzny rodzaj prac, prace prowadzone w pasie drogowym pod ruchem, mające wpływ na bezpieczeństwo ruchu drogowego, które należy wykonać szybko i profesjonalnie nie powodując znacznych utrudnień w ruchu oraz biorąc pod uwagę klimat (występujące ulewne deszcze powodujące lokalne powodzie i podtopienia) i warunki terenowe np. szkody górnicze, Zamawiający wymaga aby baza Wykonawcy była zlokalizowana na terenie miasta Wałbrzycha lub w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miasta. Wykonawca, który przetarg wygra przed podpisaniem umowy zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu oryginał umowy na dzierżawę (lub inna forma władania) terenu i obiektów pod bazę na terenie miasta Wałbrzycha lub zlokalizowaną w odległości nie większej niż 15 km od granic administracyjnych miasta Wałbrzycha. m) Wykonawca musi bezwzględnie podać wykaz ważniejszych robót (wykaz ten stanowi doświadczenie Wykonawcy), zrealizowanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z podaniem daty, przedmiotu zamówienia, miejsca wykonania oraz odbiorców tych robót wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie, Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć roboty związane z eksploatacją kanalizacji burzowej (czyszczenie wpustów, udrożnienie kanalizacji), remontami i układaniem nowych odcinków kanalizacji burzowej. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zrealizował co najmniej 2 takie zamówienia. n) zobowiązanie oferenta do wykonywania prac w godzinach popołudniowych (dyspozycyjność Wykonawcy w przypadkach awaryjnych) o) wymaganym jest uzyskanie stosownych zezwoleń na usuwanie odpadów, wydanych przez właściwy organ, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi odpadów i gospodarowania odpadami. UWAGA! Wystarczającym dokumentem załączonym do oferty może być zaświadczenie z właściwego organu o złożeniu wniosku o wydanie ww. zezwoleń , p) umowę z właściwym wysypiskiem na składowanie odpadów z remontu dróg (gruzu, rumoszu, destruktu), odpadów komunalnych i innych pozostałych po wykonaniu robót eksploatacyjnych i remontowych lub oświadczenie właściciela, zarządcy wysypiska o przyjęciu odpadów komunalnych na składowisko (załącznik ten będzie wymagany od Wykonawcy, który przetarg wygra w dniu podpisania umowy, q) oświadczenie o akceptacji dokumentów przetargowych , r) zastrzeżenie wykonawcy , które informacje zawarte w jego ofercie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania (stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.). Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Powyższe dokumenty i oświadczenia winny być udzielone w formie pisemnej (w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) i mają stanowić załączniki do oferty przetargowej. Brak jakiegokolwiek dokumentu wskazanego w pkt. 6 a) -r) lub nie spełnienie warunku określonego w pkt. 5 i 6 stanowić będzie podstawę do wykluczenia oferenta z udziału w postępowaniu (art. 24 ust. 2 pkt. 3 z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zdik.walbrzych.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach