Przetargi.pl
Eksploatacja instalacji nawadniających, napowietrzających i fontann na terenie zieleni miejskiej Wrocławia

Zarząd Zieleni Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 50-231 Wrocław, ul. Trzebnicka 33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3286611/12 , fax. 071 3286611/12
  • Data zamieszczenia: 2015-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Zieleni Miejskiej
    ul. Trzebnicka 33 33
    50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3286611/12, fax. 071 3286611/12
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja instalacji nawadniających, napowietrzających i fontann na terenie zieleni miejskiej Wrocławia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest eksploatacja instalacji nawadniających, napowietrzających i fontann na terenie zieleni miejskiej Wrocławia, w okresie eksploatacyjnym od 10.02.2015r. do 31.12.2015r. na niżej wymienionych obiektach: 1)System napowietrzania stawu na terenie Parku Południowego, 2)System napowietrzania stawu przy pl. Anielewicza, 3)System napowietrzania stawu w Parku Nowowiejskim, 4)System deszczowania trawników w Parku Południowym od strony ul. Kutnowskiej, 5)System deszczowania trawników w Parku Południowym wokół pomnika F.Chopina, 6)System deszczowania trawników w Parku Południowym przy tarasie widokowym, 7)Punkt poboru wody do podlewania trawy przy polanie hippicznej w Parku Południowym, 8)System deszczowania trawnika na pl. Katedralnym, 9)System deszczowania trawnika przy Katedrze (strona południowa), 10)System deszczowania trawników na pl. Kościuszki, 11)System nawodnienia kroplowego na terenie Promenady Staromiejskiej, 12)System deszczowania trawników w Osi Grunwaldzkiej od ul. Norwida do Mostu Szczytnickiego, 13)System deszczowania trawników w Osi Grunwaldzkiej od ul. Piastowskiej do ul. Bujwida, 14)System deszczowania trawników w Osi Grunwaldzkiej od Mostu Grunwaldzkiego do Ronda Reagana, 15)System deszczowania trawników w Osi Grunwaldzkiej 5, 9, 13 przy kościele i budynkach Politechniki Wrocławskiej (D-1 i D-2), 16)System nawodnienia kroplowego na pl. Strzeleckim, 17)System nawadniania kroplowego i deszczowania trawników zieleńca przy ul. Pomorskiej, 18)System nawadniania kroplowego i deszczowania trawników na terenie Ogrodu Staromiejskiego przy Teatrze Lalek ul. Teatralnej, 19)System deszczowania terenów zielonych na terenie Promenady Staromiejskiej od Placu Jana Pawła II do ulicy Krupniczej, 20)System deszczowania trawników + kaskady wodne na terenie Ogrodu Japońskiego, 21)System deszczowania w Parku Staszica, 22)System nawadniania kroplowego i deszczowania trawników zieleńca przy ul. Orlej/Sokolej, 23)Fontanna + deszczowanie trawników na terenie Ossolineum przy ul. Szewskiej, 24)Fontanna na pl. Św. Macieja, 25)Fontanna przy ul. Przestrzennej, 26)Fontanna na Wzgórzu Słowiańskim, 27)Fontanna na terenie Promenady Staromiejskiej przy ul. Świdnickiej, 28)Fontanna w Parku Brochowskim przy ul. Centralnej, 29)Fontanna krasnale pl. Teatralny, 30)Fontanna na terenie Ogrodu Staromiejskiego przy Teatrze Lalek ul. Teatralnej, 31)Fontanna z torem rolkowym w Parku Staszica, 32)Fontanna przy Osi Grunwaldzkiej, 33)Zdrój na Wzgórzu Partyzantów. 2.Szczegółowy zakres czynności eksploatacyjnych Wykonawcy obejmuje: 1)Czynności rozliczane wg ceny ryczałtowej określonej w kosztorysie ofertowym (poz. od 1 do 33) a)Aeratory - napowietrzacze - eksploatacja letnia od 1.04.2015r. do 31.10.2015r. -Pobranie aeratorów z siedziby Zamawiającego. -Położenie aeratorów na stawach polegające na zakotwieniu do betonowych obciążników oraz na połączeniu elektrycznym kabli (mufowaniu). -Ustawienie poziomu aeratorów na wodzie - dostosowanie do poziomu wody w stawach. -Wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych. -Ustawienie sterowników i uruchomienie aeratorów. -Bieżąca kontrola prawidłowości pracy polegająca na podnoszeniu aeratorów z wody i czyszczeniu sit aeratorów na silnikach, regulacji poziomu położenia aeratora na wodzie. Bieżące kontrole należy wykonywać w zależności od stopnia zanieczyszczenia sit aeratora. -Wymiana oleju w silnikach zgodnie z terminami technologicznymi. -Na zakończenie sezonu wyjęcie aeratorów ze stawów, zabezpieczenie kabli elektrycznych, kotw, naciągów, wyczyszczenie urządzeń i dostarczenie ich do siedziby Zamawiającego. b)Systemy nawadniania - eksploatacja letnia od 1.04.2015r. do 31.10.2015r. -Wiosenne uruchomienie systemów polegające na napełnieniu instalacji wodą, usunięcie zaistniałych po sezonie zimowym awarii wodociągów i zraszaczy. -Montaż sterowników bateryjnych w studzienkach zaworowych - połączenie cewek elektrozaworów ze sterownikami. -Ustawienie sterowników na wymagane czasy nawadniania - współpraca z firmami zajmującymi się obsługą terenów zielonych. -Bieżąca obsługa w sezonie polegająca na usunięciu awarii wodociągów, zraszaczy, elektrozaworów, sterowników - wymiana na nowe jeżeli uległy awarii lub zostały zniszczone aktem wandalizmu lub uległy kradzieży. -Zmiana ustawień sterownika związana z koniecznością zwiększenia lub zmniejszenia dawki wody, która uzależniona jest od temperatury zewnętrznej. -Zakończenie sezonu polegające na opróżnieniu instalacji z wody, demontażu sterowników i złożeniu ich w siedzibie Zamawiającego. -Współpraca z firmami zajmującymi się bieżącym utrzymaniem terenów zieleni. -Zgłaszanie Zamawiającemu i Policji o powstałych zniszczeniach na skutek wandalizmu. Uwaga - w cenie ryczałtowej należy ująć naprawę lub wymianę (łącznie z kosztem użytych do naprawy lub wymiany materiałów) zraszaczy, elektrozaworów i sterowników, które uległy awarii, zostały zniszczone aktem wandalizmu lub uległy kradzieży. c)Fontanny - eksploatacja letnia od 1.04.2015r. do 31.10.2015r. Przygotowanie do okresu eksploatacyjnego (rozruch pozimowy) - przed napełnianiem wody i uruchomieniem należy oczyścić zbiorniki, muszle fontann i instalacje wodne z zanieczyszczeń i glonów. -Utrzymanie stałej gotowości technicznej urządzeń tj. pompy, filtry, urządzenia kontrolno-pomiarowe pH, chlor, redox, dysze i rurociągi fontanny, system wentylacji komory technologicznej, urządzenia sterujące i zasilania elektrycznego, spusty i wpusty wody do niecki. -Dozowanie środków chemicznych w zakresie utrzymania pH-chlor-redox. -Czyszczenie filtrów wody. Utrzymanie w czystości niecki fontanny. -Wykonawca we własnym zakresie zapewni wszystkie środki chemiczne niezbędne do utrzymania parametrów wody na właściwym poziomie. Wykonawca zapewni również wszystkie niezbędne środki chemiczne do utrzymania komory technologicznej i zaplecza sanitarnego w czystości. -Prowadzenie dziennika przeglądów dla każdej fontanny. -Informowanie na bieżąco Zamawiającego o zauważonych zmianach i uszkodzeniach zainstalowanych urządzeń technologicznych fontann oraz konstrukcji komory technologicznej i niecki fontanny. -Prowadzenie pomiarów i przeglądów urządzeń elektrycznych. -Prowadzenie zgodnie z przepisami BHP prac związanych z bieżącą obsługą ze szczególnym zwróceniem uwagi na osoby zatrudnione przy środkach chemicznych dozowanych do układu technologicznego fontanny. Wszystkie prace prowadzone w wodzie powinny być dokonywane z odpowiednią asekuracją. -Okresowa wymiana wody w trakcie sezonu eksploatacyjnego w muszlach fontann i zbiornikach w zależności od stopnia zanieczyszczenia. Uwaga - w cenie ryczałtowej należy ująć wartość środków chemicznych stosowanych do uzdatniania wody i czyszczenia niecek. d)Fontanny - eksploatacja zimowa - od 10.02.2015r. do 31.03.2015r., od 1.11.2015r. do 31.12.2015r. Kontrola fontann (dwa razy w tygodniu na każdym obiekcie), polegająca na: -zapewnieniu dodatniej temperatury w komorze technicznej do minimum +5oC, poprzez cykliczne włączanie grzejników elektrycznych, -włączaniu wentylacji wyciągowej - zabezpieczającej przed nadmierną wilgocią, -wypompowywaniu zgromadzonej wody z posadzki komory technicznej, która mogłaby wystąpić z sieci wodociągowej, kanalizacji lub wód podskórnych, -utrzymaniu w stałej gotowości technicznej urządzeń kontrolno-pomiarowych. Przekazywanie raportu z kontroli obiektów Zamawiającemu raz w miesiącu. 2)Naprawy i wymiany wynikające z awarii i zdarzeń losowych rozliczane kosztorysem powykonawczym dla n/w usług objętych odrębnym zleceniem z poz. 36-38 kosztorysu ofertowego: a)naprawa lub wymiana uszkodzonych pomp i aeratorów - wymiana zniszczonych wirników, które uległy zniszczeniu podczas działania kawitacji oraz remonty związane z uszkodzeniem systemu filtracji wody, b)naprawa uszkodzonych sieci wodociągowych, systemów nawadniania, deszczowania i linii kroplujących. c)montaż czujników deszczu, d)naprawy budowlane związane z nieszczelnością niecki fontanny
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach