Przetargi.pl
Eksploatacja i konserwacja zbiorowych urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Parysów

Urząd Gminy w Parysowie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-441 Parysów, ul. Kościuszki 28
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6855319 , fax. 025 6855319
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Parysowie
    ul. Kościuszki 28 28
    08-441 Parysów, woj. mazowieckie
    tel. 025 6855319, fax. 025 6855319
    REGON: 00054823500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parysow.asi.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja i konserwacja zbiorowych urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych na terenie gminy Parysów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyka przedmiotu zamówienia: 1. Stacje Uzdatniania wody i sieć wodociągowa: a) Stacja Uzdatniania Wody w Parysowie Stacja pracuje na dwóch studniach głębinowych o wydajności 80 m3, posiada zbiorniki wyrównawcze żelbetowe 2x150 m3. Stacja zasila w wodę następujące miejscowości: Parysów, Choiny, Starowola, Łukówiec, Kozłów, Stodzew, Słup, Żabieniec, Górki Kolonia. b) Stacja wodociągowa w Woli Starogrodzkiej: Stacja pracuje na jednej studni o wydajności 25 m3/h w układzie jednostopniowego pompowania wody ze zbiornikiem wyrównawczym żelbetowym 2x50 m3. Ujęcie zasila w wodę miejscowość - Wola Starogrodzka. Ogółem: długość sieci - 71 529 mb, długość przyłączy - 30 137 mb, ilość przyłączy - 1012 szt. Zużycie wody w 2008 r. - 77 000 m3. 2. Kanalizacja sanitarna i oczyszczalnia ścieków a) Oczyszczalnia biologiczna kontenerowa typu MIKROREAKTOR, wybudowana w 1999 r. i zlokalizowana na działce o numerze ewidencyjnym 579/3 w Parysowie. W bezpośrednim sąsiedztwie oczyszczalni przebiega droga polna i odbiornik ścieków, tj. Kanał Parysowski. Odległość od ogrodzenia działki oczyszczalni do najbliższej zabudowy wynosi ok. 75 m. Oczyszczone na oczyszczalni ścieki kierowane są bezpośrednio do kanału Parysowskiego, który jest urządzeniem melioracji wodnych podstawowych, w administracji Wojewódzkiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych Warszawa, Oddział Sokołów Podlaski Inspektorat w Garwolinie. b) kanalizacja sanitarna Ogółem: długość sieci - 5 272 mb, długość przyłączy - 2 421 mb, liczba podłączonych obiektów - 248 szt. Ilość wyprodukowanych ścieków w 2007 r. - 21 000 m3. A. Przedmiotem zamówienia w zakresie eksploatacji i konserwacji zbiorowych urządzeń wodociągowych jest : 1. Prowadzenie eksploatacji sieci wodociągowej przez Przedsiębiorcę w imieniu Gminy Parysów. 2. Pobór przez Przedsiębiorcę opłat za korzystanie z sieci wodociągowych. W szczególności Przedsiębiorca w czasie trwania umowy zobowiązany będzie do: 1) Dbania o całodobową i bezawaryjną dostawę wody dla odbiorców indywidualnych i zbiorowych o parametrach określonych w obowiązujących przepisach, 2) Usuwania wszelkich przecieków i nieszczelności na sieciach wodociągowych i przyłączach, 3) Niezwłocznego usuwania wszelkich awarii i usterek technicznych powstałych na ujęciach wody, w stacjach uzdatniania wody i w sieciach, zakłócających ciągłość dostaw wody i prawidłową eksploatację sieci, 4) Prowadzenia dokumentacji, z których korzysta Przedsiębiorca, 5) Zawierania umów w imieniu Gminy na dostawę wody z odbiorcami indywidualnymi i zbiorowymi, 6) Pobierania należności od odbiorców za dostarczoną wodę, 7) Uiszczania opłat, kar i podatków od nieruchomości związanych z wodociągiem, ich utrzymaniem i remontami. Usługodawca będzie obciążony podatkiem od nieruchomości w wysokości 2% wartości nieruchomości. Wartość nieruchomości wynosi 5.437.176,65zł. 8) Kwartalnego przekazywania opłaty w wysokości 10 % ceny brutto 1 m3 wody sprzedanej odbiorcom, na konto dochodów Zamawiającego, na podstawie dołączonego zestawienia ilości dostarczonej wody i uzyskanej z tego tytułu kwoty, 9) Ponoszenia wszelkich kosztów związanych z eksploatacją sieci wodociągowej, a w szczególności: a) opłaty za badania wody, b) opłaty za legalizację wodomierzy w przypadku podejrzenia złych wskazań lub upływu terminu ważności, c) opłaty za pobór energii elektrycznej, d) zatrudnienia pracowników do obsługi wodociągów, e) opłaty środowiskowe za pobór wody, 10) Określania warunków technicznych na wykonanie nowych przyłączy do sieci wodociągowych, 11) Odbiór przyłączy wodociągowych, 12) Egzekucja należności od odbiorców nie regulujących opłat za korzystanie z sieci za okres realizacji zamówienia, 13) Wydobywanie wody, wraz z jej uzdatnianiem, 14) Wystawianie faktury na Urząd Gminy za wodę zużytą do celów p.poż w oparciu o wykaz pobranej wody sporządzony przez Urząd Gminy. B. Przedmiotem zamówienia w zakresie eksploatacji i konserwacji zbiorowych urządzeń kanalizacyjnych jest: 1) Całodobowy i bezawaryjny odbiór ścieków od odbiorców indywidualnych, 2) Bieżąca konserwacja i naprawy urządzeń, usuwanie awarii i usterek oraz dbałość stan techniczny wszystkich elementów sieci i oczyszczalni, 3) Zakup i wymiana z własnych środków zużytych elementów sieci i urządzeń na pompowniach ścieków oraz oczyszczalni w Parysowie, 4) Bieżące utrzymanie i konserwacja odpływu zrzucanych ścieków do Kanału Parysowskiego na długości 300 m od mostu na ul. Borowskiej do oczyszczalni, 5) Pobieranie należności od dostawców ścieków, 6) Bieżąca eksploatacja oczyszczalni ścieków w Parysowie, 7) Właściwe zagospodarowanie osadu, 8) Uiszczanie opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska, 9) Uiszczania opłat, kar i podatków od nieruchomości związanych z kanalizacją i oczyszczalnią ścieków. Usługodawca będzie obciążony podatkiem od nieruchomości w wysokości 2% wartości nieruchomości. Wartość nieruchomości wynosi 2.461.602,03 zł. 10) Kwartalnego przekazywania opłaty w wysokości 10 % ceny brutto 1 m3 odprowadzonych ścieków przez użytkowników sieci, na konto dochodów Zamawiającego, na podstawie dołączonego zestawienia ilości odprowadzonych ścieków i uzyskanej z tego tytułu kwoty, 11) Prowadzenie badań jakości ścieków i osadu. W szczególności Przedsiębiorca w czasie trwania umowy zobowiązany będzie do: 1. Zawierania umów w imieniu Gminy z użytkownikami sieci kanalizacyjnej na odprowadzanie ścieków, 2. Prowadzenia kontroli podmiotów gospodarczych i gospodarstw domowych korzystających z usług, w zakresie parametrów odprowadzanych ścieków, określonych odrębnymi przepisami, 3. Określania parametrów technicznych potencjalnych użytkowników sieci kanalizacyjnej, wydawanie warunków technicznych na wykonanie nowych przyłączy do sieci po zaakceptowaniu przez Gminę, 4. Prowadzenia dokumentacji zarządzanym majątkiem, 5. Egzekucji należności od odbiorców nie regulujących w terminie opłat za korzystanie z sieci za okres realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 651000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy PZP, muszą ustanowić i wskazać pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszystkie przepisy wynikające z ustawy PZP oraz z dokumentacji przygotowanej do niniejszego postępowania, dotyczące wykonawców, będą stosowane odpowiednio w stosunku do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego - umowy regulującej współpracę tych wykonawców (art. 23 ustawy). 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów zgodnie z formą: spełnia, nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wyżej wymienione warunki Wykonawca spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty następujących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony Formularz ofertowy (Załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), 2) pisemne oświadczenie, że Oferent spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 2 do SIWZ), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, stwierdzające stan prawny, miejsce rejestracji i charakter działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) opis posiadanego potencjału technicznego i kadry do wykonania zamówienia (załącznik Nr 3 do SIWZ), 6) wykaz zrealizowanych zamówień zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, 7) referencje potwierdzające, że usługi prowadzone przez oferenta o zakresie podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, zostały wykonane z należytą starannością (min. jedna referencja z ostatnich trzech lat). Należy udokumentować prowadzenie konserwacji zbiorczej sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej i oczyszczalni nieprzerwanie, co najmniej przez 1,5 roku, w ciągu ostatnich 5 lat, 8) parafowany projekt umowy (załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ), 9) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie muszą dołączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i do zawarcia umowy, 10) jeżeli ofertę i załączniki podpisuje inna osoba niż upoważniona do reprezentacji Wykonawcy, tj. wymieniona w KRS lub wypisie z ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy dołączyć stosowne upoważnienie do niej; 2. Wykonawca pod rygorem wykluczenia z postępowania ma obowiązek złożyć dokumenty, o których mowa w ust. 1 w oryginałach lub w kopiach opatrzonych napisem Za zgodność z oryginałem i podpisem osób podpisujących ofertę. 3. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, do uzupełnienia tych dokumentów w określonym terminie, jeżeli ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania (art. 26 ust. 3 ustawy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parysow.asi.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach