Przetargi.pl
Eksploatacja i konserwacja melioracji szczegółowej na terenie zlewni nr 2 i 4 Przytór – Łunowo w Świnoujściu w latach 2024 - 2026

Gmina Miasto Świnoujście ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, Wojska Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 913212425
  • Data zamieszczenia: 2024-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Świnoujście
    Wojska Polskiego
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 913212425
    REGON: 811684290
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.platformazakupowa.pl/um_swinoujscie

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Eksploatacja i konserwacja melioracji szczegółowej na terenie zlewni nr 2 i 4 Przytór – Łunowo w Świnoujściu w latach 2024 - 2026
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Eksploatacja i konserwacja melioracji szczegółowej na terenie zlewni nr 2 i 4 Przytór – Łunowo w Świnoujściu w latach 2024 - 2026”
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232452-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości 3 975,05 zł (słownie: trzy tysiące dziewięćset siedemdziesiąt pięć złotych 05/100).Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a)pieniądzu;b)gwarancjach bankowych;c)gwarancjach ubezpieczeniowych;d)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie winny zostać złożone w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien być wystawiony na Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji, mieć formę oświadczenia bezwarunkowego, nieodwołalnego i płatnego na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Dokument gwarancji bankowej powinien wskazywać wszystkie przesłanki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.5. Oryginał wadium, sporządzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu, nie może zawierać postanowień uzależniających jego dalsze obowiązywanie od zwrotu oryginału dokumentu gwarancyjnego do wystawcy.6. UWAGA! Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie nie może ograniczać Zamawiającego jako beneficjenta gwarancji/poręczenia w skutecznym przedstawieniu żądania zapłaty kwoty wadium gwarantowi/poręczycielowi w terminie jego ważności. Przez ww. brak ograniczeń rozumie się, że gwarant uzna żądanie zapłaty kwoty wadium przesłane drogą elektroniczną na wskazany w gwarancji adres poczty elektronicznej przed upływem terminu związania ofertą lub uzna za złożone skutecznie żądanie nadane u operatora pocztowego przed upływem terminu związania ofertą (decydującą dla uznania złożenia żądania zapłaty kwoty wadium będzie data stempla pocztowego).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Minimalny poziom zdolności:Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności zawodowej jeżeli wykonawca wykaże, że:a) posiada zezwolenie na prowadzenie ewidencji odpadów – wpis do Bazy Danych Odpadów BDO - kod 200 210 odpady ulegające biodegradacji i 200 303 inne odpady z terenów komunalnych; należy podać nr rejestrowy. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden wykonawca.2.sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Minimalny poziom zdolności:Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) posiada minimalny roczny przychód w zakresie działalności objętej zamówieniem w wysokości 150 000,00 zł (słownie sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden wykonawca.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Minimalny poziom zdolności:Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne i/lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:a) wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jedno zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością wykonywanych czynności stanowiących przedmiot zamówienia. Przez zadanie (usługi melioracyjne) odpowiadającą wymaganemu rodzajowi i wartości Zamawiający rozumie:- usługę polegająca na eksploatacji i konserwacji rowów melioracyjnych lub odwadniających za kwotę nie mniejszą niż 50 000 zł brutto rocznie, których wykonanie zostanie potwierdzone załączonymi dokumentami stwierdzającymi ich właściwe wykonanie ( np. referencje od zamawiającego). W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać w całości co najmniej jeden wykonawca.b) dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:- co najmniej 1 osobą posiadającą doświadczenie w eksploatacji i konserwacji rowów melioracyjnych. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie imienia i nazwiska osoby wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o doświadczeniu tej osoby w celu przyznania punktów w kryterium ocen. Weryfikacja doświadczenia następuje na podstawie oświadczenia wykonawcy. Zamawiający nie określa kwalifikacji zawodowych wykonawcy. W przypadku składania oferty wspólnej warunki, o których mowa w lit. a i b wykonawcy mogą spełniać łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-25

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach