Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg
- Adres: 02777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
- Data zamieszczenia: 2018-02-28
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
al. Komisji Edukacji Narodowej 61
02777 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
REGON: 1525964000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Eksploatacja i bieżąca konserwacja przepompowni ścieków i rurociągu w ul. Spornej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa w rozumieniu art. 2 pkt. 10 PZP polegająca na utrzymaniu w stałej drożności, systematycznym oczyszczaniu oraz konserwacji urządzeń kanalizacji w ulicy Spornej położonej na terenie Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, przy uwzględnieniu następujących parametrów: Zakres zamówienia: Rurociąg i przepompownia w ulicy Spornej – własność miasta, pozostająca w eksploatacji i konserwacji tutejszego Urzędu. Zestawienie: a) przepompownia ścieków Ø 1400 mm ……………. 1 szt., b) studnia rewizyjna z osadnikiem Ø 1000 mm …………... 12 szt., c) przewody: Ø 60 mm …………… 10 m, Ø 160 mm …………… 45 m, Ø 200 mm …………… 286 m, Ø 300 mm …………… 115 m, Do obowiązków eksploatatora należy: a) prowadzenie stałego nadzoru nad urządzeniami, b) utrzymanie przewodów i urządzeń w pełnej sprawności technicznej i eksploatacyjnej, a w przypadku ich awarii natychmiastowego przystąpienia do jej usunięcia, c) hydrodynamiczne czyszczenie sieci kanalizacyjnej - 2 razy w ciągu trwania umowy, d) czyszczenie studni rewizyjnych wraz z wywozem nagromadzonych materiałów - 2 razy w ciągu trwania umowy, e) czyszczenie przepompowni wraz z wywozem nagromadzonych materiałów - 3 razy w ciągu trwania umowy, f) przegląd i konserwacja pomp oraz instalacji elektrycznej, co miesiąc. Przedmiot zamówienia należy wykonać, zgodnie z: a) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej i należytą starannością, b) wymogami wynikającymi z obowiązujących przepisów i norm. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej a) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.), b) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na usługi przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, c) warunek, o którym mowa w lit. b zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących usługi w zakresie eksploatacji i konserwacji przepompowni i rurociągu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został również w załączniku nr 1 do umowy oraz • wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ • formularzu cenowym/przedmiarze - załącznik nr 2 do SIWZ oraz równocześnie załącznik nr 2 do umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90641000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z: a) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1 do SIWZ; b) wypełnionego przedmiaru/Formularza cenowego– wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ; c) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. d) Aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. e) dokumentu (np. pełnomocnictwa) - jeżeli oferta, w tym wszelkie oświadczenia i dokumenty - zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa. Jeżeli osoba/osoby podpisująca ofertę działa na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi obejmować uprawnienie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo musi zostać złożone wraz z ofertą w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. Do pełnomocnictwa należy załączyć dokumenty potwierdzające, że osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentowania Wykonawcy w dacie udzielania pełnomocnictwa (co można wykazać w szczególności przez załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub informacji odpowiadającej odpisowi aktualnemu Rejestru Przedsiębiorców pobieranej na podstawie art. 4 ust. 4aa ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 168, poz.1186, z pózn. zm.) albo zaświadczenia o wpisie do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy o swobodzie działalności gospodarczej z dnia 2 lipca 2004 r. (Dz.U. z 2015 r., poz. 584, z późn. zm.). f) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokumenty należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w Wydziale Obsługi Mieszkańców na parterze, stanowiska 1-5. Dokumenty podmiotów zagranicznych 3.Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 12. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenie, o którym mowa w pkt 10.1. lit. c) i 10.2. SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.7) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie miasta i gminy Wyszków
Dodano: 2024-03-05 - Eksploatacja i bieżące utrzymanie sieci i urządzeń kanalizacji deszczowej w drogach gminnych i wewnętrznych będących we władaniu m.st. Warszawy położonych na terenie Dzielnicy Ursynów m. st. Warszawy
Dodano: 2023-06-14 - Naprawa i konserwacja kanalizacji deszczowej i odwodnienie na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
Dodano: 2021-02-05 - Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie Gminy Wyszków w 2021 r.
Dodano: 2020-12-29 - część 1 - konserwacja rowów i urządzeń wodnych w 2021 r. część 2 – utrzymanie zbiorników wodnych, rowu łączącego stawy oraz urządzeń wodnych w układzie wodnym w Parku Potulickich oraz doprowadzalników i jazu w km. 48+125.
Dodano: 2020-12-28 - Naprawa i konserwacja kanalizacji deszczowej i odwodnienie na drogach gminnych i wewnętrznych na terenie Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy.
Dodano: 2020-12-07 - Eksploatacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej w ulicach gminnych położonych na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy
Dodano: 2020-07-02 - Bieżące utrzymanie urządzeń odwadniających w Milanówku
Dodano: 2020-05-27 - Oczyszczanie studni chłonnych, studni rewizyjnych, wpustów ulicznych, koszy osadnikowych oraz kanałów i przykanalików z monitoringiem TV za pomocą kamery wraz z wywiezieniem i utylizacją urobku
Dodano: 2020-03-11 - Konserwacja kanalizacji deszczowej na terenie gminy Wyszków
Dodano: 2020-01-30