Gmina Czarna Woda ogłasza przetarg
- Adres: 83-262 Czarna Woda, Mickiewicza
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 058 5878855 w. 38, , fax. 585 878 801
- Data zamieszczenia: 2020-03-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czarna Woda
Mickiewicza 7
83-262 Czarna Woda, woj. pomorskie
tel. 058 5878855 w. 38, , fax. 585 878 801
REGON: 19024010700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna-woda.pl, umcw.bip.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Eksploatacja ciepłowni na biomasę w miejscowości Czarna Woda - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres eksploatacji ciepłowni na biomasę obejmuje w szczególności: 1) eksploatację i utrzymanie urządzeń z zachowaniem najwyższych standardów, 2) udostępnianie wszystkich usług związanych z eksploatacją kotłowni odpowiednio do potrzeb zamawiającego, 3) utrzymywanie stanu technicznego i ruchu urządzeń zgodnie z wszystkimi obowiązującymi w Polsce normami, dyrektywami, przepisami, ustawami i wymogami dotyczącymi: zapobiegania pożarom, bezpieczeństwa budynków, bezpieczeństwa i higieny pracy, środowiska, a także estetyki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ „Zakres czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych” oraz opisem technicznym kotłowni na biomasę. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, wiedzą techniczną, zawartą z zamawiającym umową, uzgodnieniami z zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 4. Każdy z wykonawców może dokonać oględzin obiektu ciepłowni celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usługi będącej przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny usługi, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca usługi poniesie wykonawca. 5. Do podstawowych obowiązków wykonawcy w zakresie obsługi należy: 1) przejęcie kotłowni od zamawiającego "Protokołem przekazania kotłowni" z jednoczesnym przejęciem pełnej odpowiedzialności za prawidłowe i zgodne z obowiązującymi przepisami ich funkcjonowanie w okresie objętym umową, 2) posiadanie przez wykonawcę odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód i ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody i straty powstałe w wyniku niewłaściwej obsługi i zaniedbań przy realizacji przedmiotu umowy, 3) w razie zaistnienia wyżej wymienionych szkód (awarii), zamawiający przy udziale przedstawiciela wykonawcy oszacuje ich wymiar i wysokość na podstawie sporządzonego każdorazowo protokołu wystąpienia szkody (awarii); w protokole strony muszą określić prawdopodobne przyczyny awarii (szkody) i stronę umowy odpowiedzialną za jej powstanie; protokół musi zostać zaakceptowany przez obie strony umowy. Szkody powstałe z winy leżącej po stronie wykonawcy winny zostać naprawione przez niego w naturze. 4) ciągła (w sezonie grzewczym) dostawa energii cieplnej do odbiorców o właściwych parametrach zgodnych z tabelą temperatur. 5) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, obowiązkowo posiadającymi aktualne Świadectwa Kwalifikacyjne. 6) zatrudnienie pracowników obsługi w ilości zapewniającej bezpieczeństwo personelu obsługi, ciągłość procesu produkcji energii cieplnej, właściwe parametry oraz bezawaryjną pracę wszystkich urządzeń kotłowni. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71314200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: ---
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiot, na którego zdolnościach polega wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, wypełnia zobowiązanie - Załącznik nr 6 do SIWZ w zakresie, w jakim wykonawca będzie polegał na zasobach danego podmiotu trzeciego. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną