Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ogłasza przetarg
- Adres: 05-500 Piaseczno, ul. Kościuszki 5
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-03-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno
ul. Kościuszki 5
05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie
REGON: 015891289 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ekspertyzy - inwentaryzacja przyrodnicza terenów wskazanych do ustanowienia obszarowych form przyrody - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: Część 1 jako A: Dokonanie inwentaryzacji przyrodniczej terenu, o powierzchni 112 ha, (zgodnie z załącznikiem mapowym do OPZ) koryta rzeki Małej i terenów ją otaczających, położonych w gminie Piaseczno w obrębie Chojnów, oraz sporządzenie na jej podstawie raportu.Część jako B. Dokonanie inwentaryzacji przyrodniczej terenu, o powierzchni 51 ha, (zgodnie z załącznikiem mapowym do OPZ) rzeki, Głoskówki, zbiorników wodnych i ich otoczenia, położonych w gminie Piaseczno w obrębach Karolin PGR, Mieszkowo, Głosków PGR, Głosków, Baszkówka, Wólka Pracka PGR, oraz sporządzenie na jej podstawie raportu.Część 3 jako C: Dokonanie inwentaryzacji przyrodniczej terenu (zgodnie z załącznikiem mapowym do OPZ) cieku wodnego Struga i terenu go otaczającego, położonych w gminie Piaseczno w obrębach Wólka Pracka i Wólka Pracka PGR, oraz sporządzenie na jej podstawie raportu wraz z ustaleniami niezbędnymi do oceny zasadności ustanowienia użytku ekologicznego oraz ustaleniami do ewentualnego przygotowania uchwały Rady Miejskiej w sprawie ustanowienia użytku ekologicznego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90712400-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu w zakresie:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej , o ile wynika to z odrębnych przepisów( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej( Zamawiający nie precyzuje tego warunku)d) zdolności technicznej lub zawodowejd.1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:W przypadku składania ofert na część Iw okresie ostatnich 5 lat wykonawca wykaże się opracowaniem minimum jednej inwentaryzacji przyrodniczej terenu wraz z raportem o wartości opracowania minimum 20.000 zł bruttoW przypadku składania ofert na część IIw okresie ostatnich 5 lat wykonawca wykaże się opracowaniem minimum jednej inwentaryzacji przyrodniczej terenu wraz z raportem o wartości opracowania minimum 20.000 zł bruttoW przypadku składania ofert na część IIIw okresie ostatnich 5 lat wykonawca wykaże się opracowaniem minimum jednej inwentaryzacji przyrodniczej terenu wraz z raportem o wartości opracowania minimum 20.000 zł bruttoW przypadku składania ofert na więcej niż jedną część przedstawione inwentaryzacje muszą być inne, nie mogą być przedstawione takie same a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie , co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 4 do SWZ.Powyższe winno być przedstawione w formie wykazu usług wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy;d.2).O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia, jeśli Wnioskodawca wykaże, że dysponuje personelem w skład którego wchodzi minimum:jedną osoba dla części I legitymująca się wykształceniem kierunkowym (np. biologia, ochrona środowiska, leśnictwo) oraz znajomością tematu inwentaryzacji popartą doświadczeniem w wykonywaniu minimum jednej inwentaryzacji przyrodniczej o wartości minimum 20.000 złjedną osoba dla części II legitymująca się wykształceniem kierunkowym (np. biologia, ochrona środowiska, leśnictwo) oraz znajomością tematu inwentaryzacji popartą doświadczeniem w wykonywaniu minimum jednej inwentaryzacji przyrodniczej o wartości minimum 20.000 złjedną osoba dla części III legitymująca się wykształceniem kierunkowym (np. biologia, ochrona środowiska, leśnictwo) oraz znajomością tematu inwentaryzacji popartą doświadczeniem w wykonywaniu minimum jednej inwentaryzacji przyrodniczej o wartości minimum 20.000 złW przypadku składania ofert na więcej niż jedną część przedstawione osoby i inwentaryzacje muszą być inne, nie mogą być przedstawione takie same.Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami co zostanie wykazane zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 6 do SWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-17
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie cyfrowego bilansu wodno-gospodarczego zlewni Pilicy
Dodano: 2024-04-23 - Opracowanie cyfrowego bilansu wodno-gospodarczego zlewni Pilicy
Dodano: 2024-04-09 - Inwentaryzacja przyrodnicza terenów wskazanych do ustanowienia form ochrony przyrody
Dodano: 2024-02-07 - Opracowanie cyfrowego bilansu wodno-gospodarczego i warunków korzystania z wód zlewni Pilicy
Dodano: 2024-01-24 - Opracowanie cyfrowego bilansu wodno-gospodarczego i warunków korzystania z wód zlewni Pilicy
Dodano: 2023-12-27 - Opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko wraz z uzyskaniem stosownych uzgodnień/opinii organów administracji publicznej oraz zapewnieniem udziału społeczeństwa i rozpatrzeniem wniosków i uwag.
Dodano: 2023-02-02 - Przegląd i aktualizacja wykazu wielkości emisji i stężeń substancji priorytetowych oraz innych substancji powodujących zanieczyszczenie, dla których zostały określone środowiskowe normy jakości na obszarze działalności RZGW w Warszawie
Dodano: 2018-10-24