Przetargi.pl
Ekspertyza elementów konstrukcyjnych obiektów mostowych wraz z oceną stanu technicznego całych obiektów zlokalizowanych w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu zawierciańskiego.

Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Sienkiewicza 34
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6710765 , fax. 032 6710773
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu
    ul. Sienkiewicza 34 34
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 032 6710765, fax. 032 6710773
    REGON: 27628582700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ekspertyza elementów konstrukcyjnych obiektów mostowych wraz z oceną stanu technicznego całych obiektów zlokalizowanych w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu zawierciańskiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa: Ekspertyza elementów konstrukcyjnych obiektów mostowych wraz z oceną stanu technicznego całych obiektów zlokalizowanych w ciągach dróg powiatowych na terenie powiatu zawierciańskiego. Przedmiotową usługą objęte jest siedem obiektów mostowych. Zakres usługi: a) ekspertyza elementów konstrukcyjnych obiektów mostowych b) przeglądy szczegółowe obiektów mostowych Szczegółową lokalizację, podstawowe parametry techniczne oraz rodzaj oceny stanu technicznego obiektów mostowych objętych zamówieniem przedstawia tabela, stanowiąca załącznik Nr 6 do specyfikacji. Powyższą usługę należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami ( Prawo Budowlane oraz Wytyczne Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Warszawie w zakresie przeglądów szczegółowych obiektów mostowych ) Ekspertyza wyszczególnionych elementów mostów powinna zawierać szczegółowe badania: - badania wytrzymałościowe materiałów konstrukcyjnych - mrozoodporność - wodoszczelność - stopień korozji zbrojenia i konstrukcji stalowych oraz inne specjalistyczne badania, pomiary oraz obliczenia statyczne sprawdzające wytrzymałość i nośność elementów konstrukcyjnych w celu ustalenia przydatności do użytkowania i niezbędnych zasad utrzymania obiektu. Przedmiotowe zamówienie nie obejmuje badania aktualnej nośności mostu metodą szczegółową . W części opisowej oceny stanu technicznego należy podać nośność szacunkową mostów określoną na podstawie w/w wykonanych badań i analizy stanu technicznego. Stosowną dokumentację ( opracowania techniczne ) powierzonej usługi należy wykonać w wersji papierowej ( po trzy egzemplarze na każdy obiekt ) oraz w wersji elektronicznej ( po jednym egzemplarzu dla każdego obiektu ). Informujemy, że tutejszy Zarząd Dróg nie posiada dokumentacji technicznej na istniejące obiekty objęte zamówieniem publicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716314509
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował zamówienia o złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonał ekspertyzy dla co najmniej dwóch obiektów mostowych ( ekspertyzy całych obiektów lub tylko elementów konstrukcyjnych, tj. dźwigarów głównych lub podpór) oraz przeglądy szczegółowe dla co najmniej dwóch obiektów mostowych albo alternatywnie wykonał projekt budowlano- wykonawczy przebudowy lub budowy co najmniej jednego obiektu mostowego ( most, wiadukt ) o długości min.10,0 m. 2. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby ( osobę ) legitymujące się kwalifikacjami odpowiednimi do zakresu zamówienia tzn. rzeczoznawcy budowlani lub osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności mostowej. Osoby te powinny jednocześnie posiadać aktualne dokumenty potwierdzające przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia . W/w zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty oraz oświadczenia , o których mowa w pkt. VI specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia : ?wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do siwz) ?oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do siwz) ?aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ?aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ?wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do siwz) ?dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane odpowiednie do zakresu zamówienia /przedłożyć kopię uprawnień/ wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa/ ?wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ,odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu i dat wykonania oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ) ?zaakceptowany wzór umowy (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do siwz) ?umowy regulujące współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeżeli takowe występują Jeżeli w wykazie (Zał. Nr 3) wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, należy przedstawić pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą ofertę z umieszczoną klauzulą -za zgodność z oryginałem. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości , co do jej prawdziwości, a zamawiający nie może sprawdzić jej autentyczności w inny sposób. Wykonawcy występujący wspólnie ( np. konsorcjum, spółka cywilna ) muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów. Wykonawcy , którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Każdy z wykonawców składających ofertę wspólną składa: oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do specyfikacji, aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego , oraz polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pzd.zawiercie.powiat.finn.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach