Przetargi.pl
Ekologiczna modernizacja boiska w Ruszowicach i Serbach w Krainie Łęgów Odrzańskich - zakres Ruszowice

Gmina Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Słodowa 2b
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 836 55 55 , fax. 076 836 55 67
  • Data zamieszczenia: 2014-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głogów
    ul. Słodowa 2b 2b
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 836 55 55, fax. 076 836 55 67
    REGON: 39064731100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugglogow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ekologiczna modernizacja boiska w Ruszowicach i Serbach w Krainie Łęgów Odrzańskich - zakres Ruszowice
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa zadania: Ekologiczna modernizacja boiska w Ruszowicach i Serbach w Krainie Łęgów Odrzańskich - zakres Ruszowice 2.Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. Ekologiczna modernizacja boiska w Ruszowicach i Serbach w Krainie Łęgów Odrzańskich - Zakres Ruszowice (dotyczący ekologicznej modernizacji boiska w Ruszowicach w Krainie Łęgów Odrzańskich) oraz wykonania robót termomodernizacyjnych wraz z remontem pokrycia dachowego budynku szatni sportowej w Ruszowicach - działka nr 252. 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o warunki podane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ) oraz w oparciu o szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, który stanowią następujące załączniki: - Załącznik nr 6a do SIWZ - Dokumentacja projektowa nr 1 - Załącznik nr 6b do SIWZ - Dokumentacja projektowa nr 2 - Załącznik nr 7a do SIWZ - Przedmiar robót - instalacja solarna - Załącznik nr 7b do SIWZ - Przedmiar robót - modernizacja boiska i szatni - Załącznik nr 7c do SIWZ - Przedmiar robót - docieplenie i dach 4.Przedmiot zamówienia należy wykonać z uwzględnieniem warunków usytuowania terenu. 5.Na potrzeby realizacji zadania projekt opracowany został przez pracownię: Usługi Techniczne Jan Szponar, ul. Lompy 1, 67-200 Głogów. 6.Wykonawca udzieli na wykonane roboty (robocizna, materiały, w tym urządzenia) gwarancji na okres 36 miesięcy - począwszy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu podbite karty gwarancyjne na zamontowane urządzenia (w tym w szczególności instalację solarną, trybunę sportową, ławki itp.). 7.Na realizację przedmiotowego zadania składa się montaż/wykonanie/roboty/remont: 1) stolarki okiennej i drzwiowej zgodnie z opisem technicznym i przedmiarem robót; 2) trybuny sportowej i ławek (wraz z dostawą); 3) nawierzchni utwardzonych z kostki brukowej betonowej pod trybuny zgodnie z opisem technicznym i przedmiarem robót; 4) nasadzenia zieleni wysokiej zgodnie z opisem i przedmiarem robót; 5) tablic informacyjnych - ekologicznych zgodnie z opisem technicznym i przedmiarem robót; 6) instalacji solarnej zgodnie z opisem technicznym i przedmiarem robót; 7) dachu zgodnie z opisem technicznym i przedmiarem robót; 8) docieplenia ścian fundamentowych zgodnie z opisem technicznym i przedmiarem robót; 9) elewacji zgodnie z opisem technicznym i przedmiarem robót; 10) wywóz papy i gruzu zgodnie z opisem technicznym i przedmiarem robót. 8.Wszystkie elementy i materiały użyte do realizacji zadania winne być zgodne z określonymi w dokumentacji (lub równoważne tzn. że winny spełniać określone w dokumentacji normy oraz winny być zgodne z właściwościami, funkcjami i parametrami technicznymi materiałów określonych w dokumentacji). Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami załączonej do SIWZ dokumentacji. 9.Niedopuszczalne jest montowanie urządzeń, które nie będą odpowiadać opisanym w dokumentacji (np. mniejsza ilość siedzisk trybuny, mniejsza moc paneli solarnych itp.). 10.Połączenia konstrukcyjne zarówno elementów drewnianych jak i łączenie drewna ze elementami metalowymi winny zapewniać bezpieczeństwo użytkowania, wszelkie spawy, mocowania, połączenia powinny być gładkie, odpowiednio wyprofilowane; 11.Wszystkie elementy metalowe winny być malowane proszkowo lub lakierowane proszkowo; wszystkie metalowe elementy winny być odporne na warunki atmosferyczne. 12.Sposób montażu urządzeń - zgodnie z dokumentacją. Ławki z siedziskami winny być trwale mocowane do podłoża (mocowanie uniemożliwiające przemieszczanie, kradzież). 13.Tablice informacyjne - 8 szt. - należy wykonać zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej, stelaż drewniany, wysokość stelażu od 170 cm do 180 cm, szerokość stelażu od 80 cm (minimum), do 90 cm (maksimum); tablice wkopane w grunt - zabezpieczone przed pochłanianiem wilgoci, stelaż wykonany z drewna klejonego impregnowanego, szerokość belki od 10 cm do 15 cm na 8 cm do 12 cm (na przekroju prostokątna). Lico (plansza) tablicy wykonana PCV/PVC - nadruk kolor, zdjęcia i tekst dot. przyrody o treści edukacyjnej i ekologicznej, lico i nadruk odporny na warunki atmosferyczne, lico trwale przymocowane do stelażu, szerokość lica minimum 60 cm maksimum 70 cm, wysokość planszy (lica) od 90 cm do 100 cm. 14.Nasadzenia winny być dokonane w ilości i rodzaju (gatunku) przewidzianym w dokumentacji. Sadzonki należy zabezpieczyć przed uszkodzeniami powodowanymi przez zwierzęta (siatka ochronna, paliki). Do Wykonawcy należeć będzie pielęgnacja drzewek przez pierwsze 12 miesięcy od dnia odbioru końcowego zadania bez uwag, w tym w szczególności, nawożenie, wymiana i ponowne nasadzenie danego gatunku w przypadku gdyby drzewko nie przyjęło się (uschnie, przemarznie). Wszystkie nasadzenia należy uzgodnić z Zamawiającym, podane rozmieszczenie nasadzeń w dokumentacji jest przykładowe. 15.Na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego i rozliczeń w przypadku udzielenia Zamawiającemu dotacji, Wykonawca obowiązkowo sporządzi trzy kosztorysy ofertowe, na zakresy podane w przedmiarach robót załączonych do SIWZ (dla każdego zakresu oddzielnie). 16.Wszystkie montowane elementy i urządzenia winny posiadać atesty, certyfikaty bezpieczeństwa lub aprobaty techniczne (jeżeli ta jest wymagana). 17.Wykonawca przedstawi Zamawiającemu przed wbudowaniem wszelkie dokumenty, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, protokoły itp. określone we wzorze umowy, w tym w szczególności: protokoły z zagęszczenia warstw konstrukcyjnych oraz dokumenty potwierdzające parametry jakościowe oraz techniczne materiałów, których zamierza użyć do realizacji zadania. 18.Wykonawca zobowiązuje się do stosowania podczas realizacji robót objętych niniejszą umową wyłącznie wyrobów i materiałów nowych, w stanie kompletnym i nieuszkodzonym dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane oraz ustawy z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2004 r., Nr 92, poz. 881 ze zm.). 19.Na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru okazać w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. 20.Wykonawca wykona zadanie z materiałów stanowiących własność Wykonawcy. 21.Zamawiający zastrzega sobie następujące warunki płatności: płatność będzie dokonana jednorazowo za każdą fakturę przelewem na wskazany przez Wykonawcę na fakturze VAT rachunek bankowy, w terminie 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z zatwierdzonym przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru bezusterkowym protokołem odbioru końcowego robót (bez uwag) oraz w przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę podwykonawców i/lub dalszych podwykonawców stosownym oświadczeniem podwykonawców i/lub dalszych podwykonawców, potwierdzającym, że otrzymali należne wynagrodzenie. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu 2 faktury - pierwsza za zakres dotyczący robót objętych wnioskiem o dofinansowanie w przedmiarach 7a i 7b, druga - za zakres określony w przedmiarze 7c. 22.Na realizację przedmiotowego zadania Zamawiający ubiega się o współfinansowanie inwestycji ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - Oś 4 LEADER działanie 4.1/413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 2.Wadium wnosi się przed upływem składania ofert, tj. do dnia 14.07.2014 r. do godz. 10:00. 3.Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 4.Wadium może być wnoszone w formie przewidzianej przez ustawę pzp w art. 45 ust. 6. 5. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głogowie rachunek nr 44-8646-0008-0000-0000-6161-0004. Wniesienie wadium w terminie oznacza uznanie kwoty na rachunku bankowym do dnia 14.07.2014 r. do godz. 10:00. 6.Zamawiający zobowiązuje się do przechowywania na rachunku bankowym wadium wniesionego w pieniądzu. 7.W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego tj. 14.07.2014 r. do godz. 10:00 w pok. 8, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 8. Jeżeli Wykonawca nie wniesie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje jego wykluczenie z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy pzp, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 tejże ustawy. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 tejże ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16. Warunki, które winna spełniać gwarancja ubezpieczeniowa lub bankowa wniesiona przez Wykonawcę jako wadium: 1) gwarancja winna być udzielona nieodwołalnie, bezwarunkowo i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego, 2) kwota gwarancji i terminy jej obowiązywania winny być zgodne z postanowieniami SIWZ, 3) warunkiem wypłaty kwoty gwarantowanej może być jedynie przedstawienie Gwarantowi wezwania Zamawiającego do wypłacenia określonej kwoty wraz z oświadczeniem, że zaistniała choćby jedna przesłanka zatrzymania wadium zgodna z ustawą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugglogow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach