Przetargi.pl
Efektywna gospodarka wodno-ściekowa w gminie Wisznice

Gmina Wisznice ogłasza przetarg

  • Adres: 21580 Wisznice, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 782 102 , fax. 833 782 039
  • Data zamieszczenia: 2017-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznice
    ul. Rynek 35
    21580 Wisznice, woj. lubelskie
    tel. 833 782 102, fax. 833 782 039
    REGON: 3023775300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Efektywna gospodarka wodno-ściekowa w gminie Wisznice
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamówienie składa się z trzech części, a jego przedmiotem jest Efektywna gospodarka wodno-ściekowa w gminie Wisznice, polegająca na realizacji niżej wymienionych zadań: Część 1: Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z przebudową przepompowni ścieków na istniejącej sieci kanalizacyjnej. Część 2: Przebudowa ujęcia wody w Horodyszczu. Część 3: Wymiana wodomierzy 2. Część 1 – Budowa sieci wodno-kanalizacyjnej wraz z przebudową przepompowni ścieków na istniejącej sieci kanalizacyjnej. 3. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) rozbudowa istniejącej w gminie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami, 2) przebudowa przepompowni ścieków. 4. Inwestycja obejmie następujące miejscowości: 1) sieć kanalizacyjna: Horodyszcze, Wisznice, Wisznice Kolonia oraz Dubica o łącznej długości 2,378 km, 2) przyłącza kanalizacyjne 44 szt. o łącznej długości 1,227 km, 3) sieci wodociągowa: Rowiny, Dubica, Wisznice Kolonia, Łyniew, Dołholiska, Wygoda, Horodyszcze oraz Polubicze Dworskie o łącznej długości 1,735 km; 4) przyłącza wodociągowe 12 szt. o łącznej długości 0,532 km. 5) przebudowa (modernizacja) 8 szt. przepompowni ścieków w miejscowościach: Wisznice, Wisznice Kolonia, Wygoda (zostaną zamontowane nowe pompy, sterownia oraz monitoring). 5. Część 2 – Przebudowa ujęcia wody w Horodyszczu. 6. Zakres rzeczowy zamówienia: 1) modernizacja i przebudowana stacji uzdatniania wody – budynek o powierzchni użytkowej 156,86 m2 wraz z całą technologią, 2) rozbiórka 2 szt. zbiorników stalowych, 3) budowa 2 szt. zbiorników wyrównawczych żelbetowych o pojemności 150 m3 każdy. 7. Główny zakres robót budowlanych obejmuje: 1) wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu, 2) przebudowę pomieszczeń, 3) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 4) remont wewnętrzny – tynki, malowanie, posadzki, okładziny ścian, 5) ocieplenie budynku wraz z wykonaniem elewacji, 6) wykonanie ogrodzenia, 7) wykonanie utwardzeń, 8) budowa dwóch wyrównawczych zbiorników żelbetowych. 8. Główny zakres robót sanitarnych obejmuje: 1) wymianę aeratorów, 2) montaż filtrów wraz z orurowaniem i armaturą, 3) rozbudowa zestawu pompowego drugiego stopnia wraz z szafą automatyki zestawu i z naczyniem wzbiorczym, 4) montaż dmuchawy powietrza do wzruszenia złoża filtracyjnego, 5) montaż wodomierzy, niezbędnej armatury, osprzętu, montaż armatury przy filtrach o napędzie pneumatycznym, 6) montaż szafy automatyki wraz ze sterownikiem i osprzętem obiektowym (sondy hydrostatyczne itp.), 7) montaż instalacji technologicznych pomiędzy poszczególnymi obiektami wraz z niezbędnym osprzętem, 8) remont studni (wymiana obudowy), 9) montaż automatyki i wizualizacji stacji. 9. Główny zakres robót elektrycznych obejmuje: 1) wymiana rozdzielni głównej elektrycznej, 2) wymiana niezbędnego okablowania i oświetlenia SUW, 3) montaż osprzętu elektrycznego w niezbędnym zakresie, 4) podłączenie elektryczne wszystkich urządzeń, 5) montaż agregatu prądotwórczego, 6) montaż alarmu, 7) montaż instalacji fotowoltaicznej. 10. Część 3 – Wymiana wodomierzy. UWAGA: Na udzielenie tej części zamówienia przeprowadzone zostanie odrębne postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy. 11. Szczegółowe zakresy robót zarówno dla Części 1 jak i Części 2 opisane są w przedmiarach robót, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz dokumentacjach projektowych, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 12. Zakres przedmiotu zamówienia zarówno dla Części 1 jak i Części 2 obejmuje również wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. 13. Jeżeli w dokumentacjach projektowych, przedmiarach robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, to określają one minimalny standard jakości materiałów przyjętych do wyceny lub minimalne wymogi dla sprzętu przewidzianego do użycia. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty równoważne załączając do oferty karty katalogowe na oferowane przedmioty i atesty. Wskazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub dwie części. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 16. Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 17. Zamawiający, na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pracowników fizycznych oraz operatorów sprzętu wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1) roboty ziemne, 2) roboty budowlane, 3) roboty sanitarne, 4) roboty elektryczne, 5) roboty montażowe, 6) inne z zakresu robót, z wyłączeniem osób samodzielnie wykonujących daną czynność w ramach jednoosobowej działalności gospodarczej tzw. samo zatrudnienie). 18. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w projektach umowy stanowiących załączniki nr 8a i 8b do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 19. Podwykonawstwo: Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. a) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, b) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, zgodnie z pkt 9.8 SIWZ, c) pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w projekcie umowy. 20. Minimalny wymagany okres gwarancji na roboty wynosi 36 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru ostatecznego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie 60 miesięcy, co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 18 SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach