Przetargi.pl
Edukacja w Gminie Liniewo – prowadzenie zajęć z robotyki oraz dyżury psychologa w szkołach na terenie Gminy Liniewo

Gmina Liniewo ogłasza przetarg

  • Adres: 83420 Liniewo, ul. Dworcowa
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 878 520 , fax. 586 878 522
  • Data zamieszczenia: 2017-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Liniewo
    ul. Dworcowa 3
    83420 Liniewo, woj. pomorskie
    tel. 586 878 520, fax. 586 878 522
    REGON: 19167519000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.liniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Edukacja w Gminie Liniewo – prowadzenie zajęć z robotyki oraz dyżury psychologa w szkołach na terenie Gminy Liniewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia. Część I 1)Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie zajęć z podstaw robotyki z wykorzystaniem zestawów edukacyjnych Lego: Wedo i Mindstorms lub równoważnych dla uczniów szkół z terenu Gminy Liniewo. 2)Zajęcia mają mieć formę warsztatów, na których uczestnicy, samodzielnie, ale pod okiem instruktora konstruują mechanizmy, maszyny oraz roboty, które wyposażone są w silniki, czujniki mogą zostać zaprogramowane i wprawione w ruch. 3)Zajęcia będą odbywać się w czterech szkołach, tj: a)w Szkole Podstawowej w Liniewie, ul. Szkolna 2, 83-420 Liniewo, dwie grupy młodsze 10-12 osobowe dla dzieci z klas I-III i dwie grupy starsze 10-12 osobowe z klas IV-VII, b)w Zespole Oświatowym w Garczynie, Garczyn 10, 83-420 Liniewo, jedna grupa młodsza 10-12 osobowa dla dzieci z klas I-III i jedna grupa starsza 10-12 osobowa z klas IV-VII, c)w Szkole Podstawowej w Wysinie, ul. Wyzwolenia 4/6, 83-421 Wysin, jedna grupa młodsza 10-12 osobowa dla dzieci z klas I-III i jedna grupa starsza 10-12 osobowa z klas IV-VII, d)w Szkole Podstawowej w Głodowie, Głodowo 16, 83-412 Głodowo, jedna grupa młodsza 10-12 osobowa dla dzieci z klas I-III i jedna grupa starsza 10-12 osobowa z klas IV-VII, 4)Zajęcia z podstaw robotyki dla dzieci z klas I-III dotyczyć będą programowania z wykorzystaniem zestawów edukacyjnych Lego WeDo. Łącznie: 5 grup 10-12 osobowych dzieci z klas I-III po 1 godzinie raz w tygodniu x 30 tygodni = 150 godzin. Zajęcia z podstaw robotyki dla dzieci z klas IV-VII dotyczyć będą programowania z wykorzystaniem zestawów edukacyjnych Lego Mindstorms. Łącznie: 5 grup 10-12 osobowych dzieci z klas IV –VII po 2 godziny raz w tygodniu x 30 tygodni = 300 godzin 5)Oferta musi uwzględniać następujące warunki: Wykonawca zapewni cały niezbędny sprzęt do przeprowadzenia warsztatów dla uczestników zajęć z robotyki, tj.: (dla grupy 2 uczniów zestaw klocków Lego WeDo (dla dzieci z klas I-III), Lego Mindstorms (dla dzieci z klas IV-VII) lub równoważnych, komputer (laptop) z odpowiednim oprogramowaniem i instrukcjami do prowadzonych zajęć. 6)Termin zajęć, harmonogram będzie ustalany z dyrektorami szkół, akceptowany przez koordynatora projektu. 7)Wykonawca podczas realizacji zamówienia zobowiązany jest prowadzić niezbędną dokumentację do prowadzenia i monitorowania zajęć objętych przedmiotem zamówienia tj. dziennik zajęć, listy obecności itp. Wykonawca na każde wezwanie Zamawiającego udostępni do wglądu dokumentację dotyczącą prowadzonych zajęć. 8)Oferta Wykonawcy musi uwzględniać koszty dojazdu do szkół. 9)Przez godzinę zajęć Zamawiający rozumie jedną godzinę zegarową, tj. 60 minut. Część II 1)Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na dy-żurach psychologa w szkołach na terenie Gminy Liniewo 2)Dyżury psychologa odbywać będą się w wymiarze: a)5 godzin tygodniowo w Szkole Podstawowej w Liniewie, ul. Szkolna 2, 83-420 Liniewo b)5 godzin tygodniowo w Gimnazjum w Liniewie, ul. Szkolna 2, 83-420 Liniewo c)3 godzin tygodniowo w Zespole Oświatowym w Garczynie, Garczyn 10, 83-420 Liniewo d)3 godzin tygodniowo w Szkole Podstawowej w Wysinie, ul. Wyzwolenia 4/6, 83-421 Wysin e)3 godzin tygodniowo w Szkole Podstawowej w Głodowie, Głodowo 16, 83-412 Głodowo. 3)Psycholog będzie świadczyć poradnictwo indywidualne dla dzieci, ale także dla dzieci wraz z rodzicami. Ponadto w każdej szkole raz w semestrze psycholog przeprowadzi spotkanie dla rodziców o tematyce związanej z problemami wychowawczymi dotyczącymi dzieci. W każdej ze szkół przeprowadzone zostaną dwa spotkania po dwie godziny każde, tj. łącznie zostanie przeprowadzonych dziesięć spotkań. W szkole podstawowej w Liniewie i w Gimnazjum w spo-tkaniach weźmie udział po 30 rodziców, zaś w szkołach podstawowych Wysin, Garczyn, Gło-dowo po 20 rodziców. Liczba rodziców biorących udział w spotkaniach to minimum 120 w cza-sie dwóch semestrów. 4)Z indywidualnych diagnoz potrzeb rozwojowych wynika potrzeba wsparcia psychologicznego, najbardziej w szkołach z Liniewa. Rodzice bezpośrednio nie byli objęci w diagnozie potrzeb rozwojowych szkół, ale jeśli dzieci potrzebują wsparcia wynika to zapewne z problemów całej rodziny, z braku nawiązywania właściwych relacji, na nie umiejętności rozwiązywania proble-mów wychowawczych. 5)Poradnictwo psychologiczne będzie dostępne od września 2017 r do czerwca 2018 roku, tj. przez 30 tygodni (razem 19 godzin w każdym tygodniu we wszystkich pięciu szkołach na tere-nie Gminy Liniewo). Łącznie 570 godzin dyżuru psychologa. 6)Oferta Wykonawcy musi uwzględniać koszty dojazdu do szkół. 7)Przez godzinę dyżuru psychologa Zamawiający rozumie jedną godzinę zegarową, tj. 60 minut. 3.Zajęcia/dyżury psychologa prowadzone będą według planu uzgodnionego z Zamawiającym za pośrednictwem koordynatora projektu oraz dyrektora szkoły, w której odbywają się zajęcia/dyżury psychologa. 4.Osobą odpowiedzialną za prowadzenie zajęć będzie nauczyciel, pedagog lub terapeuta z odpowiednimi uprawnieniami. 5.W ramach realizowanego zamówienia zamawiający zapewnia wykonawcy pomieszczenia dydaktyczne w placówkach oświatowych na terenie Gminy Liniewo w godzinach po zakończeniu podstawowych zajęć dydaktycznych realizowanych w placówkach według obowiązującego planu lekcyjnego. 6.Harmonogram przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 7 do SIWZ. 7.Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio prace przy realizacji przedmiotu zamówienia, a realizacja tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający uzna za spełniony wymóg udokumentowania wymagania poprzez złożenie oświadczenia zawierającego informację o zatrudnieniu osób wykonujących bezpośrednio prace przy realizacji przedmiotu zamówienia złożonego Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy oraz ponownie w dniu odbioru usług. Oświadczenie musi zawierać informację dotyczącą pracownika, jego stanowiska oraz informację na temat zawartej umowy o pracę. Zamawiający w przypadku stwierdzenia naruszenia wymagań Kodeksu pracy powiadomi o tym fakcie Państwową Inspekcję Pracy. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia wymagań związanych z realizacją zamówienia, które mogą obejmować aspekty gospodarcze, środowiskowe, społeczne, związane z innowacyjnością lub zatrudnieniem o których mowa w art 29 ust 4 ustawy. Zamawiający nie określa obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Część I Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu dołączone do oferty. Część II O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający szczegółowe warunki udziału w postępowaniu, tj.: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj.: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia posiada wykształcenie wyższe psychologiczne (studia magisterskie). Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana przez Zamawiającego, w oparciu o informacje zawarte w: a) oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, b) Dokument potwierdzający ukończenie przez Wykonawcę wyższych studiów psychologicznych (studia magisterskie). Dokument wskazany w lit. a) każdy z wykonawców dołącza do oferty. Pozostałe dokumenty składa wyłącznie wykonawca wezwany do ich złożenia przez Zamawiającego – nie należy ich dołączać do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz OFERTA - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust 2 ustawy, jeżeli Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (tylko, jeśli dotyczy), 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, 1618 i 1634). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach