Przetargi.pl
E-USŁUGI Publiczne w Gminie Uniejów

Gmina Uniejów ogłasza przetarg

  • Adres: 99-210 Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 063 2888192 , fax. 063 2888192
  • Data zamieszczenia: 2015-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Uniejów
    ul. Błogosławionego Bogumiła 13 13
    99-210 Uniejów, woj. łódzkie
    tel. 063 2888192, fax. 063 2888192
    REGON: 31101957900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uniejow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    E-USŁUGI Publiczne w Gminie Uniejów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: realizacja projektu pod nazwą Usługi publiczne w gminie Uniejów Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie dostaw: Komputer stacjonarny - 30 szt. System operacyjny - 30 szt. Monitory LED- 30 szt. Drukarka laserowa monochromatyczna - 4 szt Drukarka laserowa kolorowa - 2 szt. Zasilacz awaryjny UPS dla komputerów biurowych- 30 szt. Serwer do Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów - 1 szt. Serwer kopii Elektronicznego Systemu Obiegu Dokumentów - 1szt. Szafa rack wolnostojąca - 4szt. Patch panel 24 port - 17 szt. Patch panel 48 port - 1 szt Przełącznik sieciowy - 11 szt. Konsola KVM 17 cali Rack - 1 szt. Urządzenie wielofunkcyjne zabezpieczania sieci lokalnej - 1szt. Urządzenie wielofunkcyjne (skaner/kopiarka/drukarka) - 2szt. Kabel sieciowy - około 8,0km Gniazda sieciowe - 156 szt. Zasilacz awaryjny UPS Rack - 2szt. Macierz dyskowa - 1 szt. Oprogramowanie Elektroniczny System Obiegu Dokumentów - 1 szt. Elektroniczne archiwum - 1szt. Opracowanie formularzy elektronicznych do platformy EPUAP - 20szt. Wdrożenie podpisu elektronicznego - 6 szt. Oprogramowanie Antywirusowe - 9 pakietów składających się łącznie ze 150 licencji Oprogramowanie biurowe UM - 30 szt. Oprogramowanie biurowe - 86 szt. Oprogramowanie biurowe na komputery przenośne - 827 szt. Oprogramowanie OCR - 3 szt. Pakiet graficzny - 1 szt. Oprogramowanie serwerowe - 3 szt. Oprogramowanie - e-dziennik elektroniczny - 4 szt. Komputer przenośny (ultrabook) - 89 szt. Komputer przenośny (tablet) - 827 szt. Projektor Multimedialny - 31 szt. Ekran projekcyjny - 32 szt. Tablica Interaktywna - 30 szt. Zestaw do wideokonferencji - 5 szt. Drukarka laserowa monochromatyczna - 11 szt. Kontroler sieci bezprzewodowej - 9 szt. Punkt dostępowy - 27 szt. Router - 9 szt. Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 8 szt. Szafa teleinformatyczna rack- 5 szt. Oprogramowanie edukacyjne na komputery przenośne - 827 szt. Oprogramowanie edukacyjne na tablice interaktywne - 28 szt. Urządzenie peryferyjne (zewnętrzna nagrywarka DVD) - 30 szt. Listwa zabezpieczająco-flitrująca Rack - 100 szt. Drzwi serwerowe z kontrolą dostępu - 1 szt. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 30.21.32.00-7 Komputery tablet 30.21.40.00-2 Stacje robocze 48.62.00.00-0 Systemy operacyjne 30.23.13.00-0 Monitory ekranowe 30.23.21.10-8 Drukarki laserowe 31.68.25.30-4 Awaryjne urządzenia energetyczne 48.82.10.00-9 Serwery sieciowe 32.42.40.00-1 Infrastruktura sieciowa 32.42.00.00-3 Urządzenia sieciowe 30.23.10.00-7 Ekrany i konsole komputerowe 32.42.10.00-0 Okablowanie sieciowe 32.42.30.00-4 Gniazda sieciowe 30.23.31.41-1 Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 48.31.11.00-2 System zarządzania dokumentacją 72.40.00.00-4 Usługi Internetowe 79.13.21.00-9 Usługi uwierzytelniania podpisu elektronicznego 48.76.10.00-0 Pakiety oprogramowania antywirusowego 48.31.70.00-3 Pakiety oprogramowania do pisania tekstów 48.31.30.00-5 Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR) 48.51.70.00-5 Pakiet oprogramowania informatycznego 48.19.00.00-6 Pakiet oprogramowania edukacyjnego 30.21.31.00-6 Komputery przenośne 32.32.20.00-6 Urządzenia multimedialne 38.65.34.00-1 Ekrany projekcyjne 30.23.13.20-6 Monitory dotykowe 32.23.20.00-8 Sprzęt wideokonferencyjny 32.41.31.00-2 Routery sieciowe 30.23.31.50-7 Napędy dysku optycznego 30.23.72.80-5 Akcesoria zasilające 44.42.15.00-2 Drzwi opancerzone lub wzmocnione Miejscem wykonania zamówienia są następujące lokalizacje: Urząd Miasta w Uniejowie ul. Bł. Bogumiła 13, 99-210 Uniejów Szkoła Podstawowa w Wilamowie, Wilamów 50, 99-210 Uniejów Szkoła Podstawowa w Wieleninie, Wielenin Kolonia 30a, 99-210 Uniejów Publiczna Szkoła Podstawowa w Spycimierzu, Spycimierz 7, 99-210 Uniejów Zespół Szkół w Uniejowie, ul. Kościelnicka 26/28, 99-210 Uniejów Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Uniejowie, ul Targowa 21, 99-210 Uniejów Miejskie Przedszkole w Uniejowie, Wiśniowa 9, 99-210 Uniejów Miejsko-Gminna Biblioteka Publiczna w Uniejowie, ul. Bł. Bogumiła 13, 99-210 Uniejów Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Uniejowie, ul. Orzechowa 6, 99-210 Uniejów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ Oferenci są zobowiązani do podania w ofercie producenta, typu i wersji oprogramowania wszystkich proponowanych urządzeń. W ramach dostawy powyżej wymienionych urządzeń, szczegółowo opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ (szczegółowa specyfikacja sprzętu) Wykonawca zobowiązany jest do ich wniesienia, instalacji, integracji, uruchomienia i szkolenia użytkowników w ramach ceny za dostawę urządzeń. Całość oferowanego przedmiotu zamówienia musi być fabrycznie nowa i kompletna. Wszelkie nazwy produktów, urządzeń i materiałów, które ewentualnie zostały użyte w opisie przedmiotu zamówienia służą jedynie ustaleniu pożądanego standardu i określeniu właściwości oraz wymogów technicznych. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w urządzenia równoważne tj. przedmiot zamówienia różnych producentów, jednak pod warunkiem że spełni on wymagania techniczne określone przez Zamawiającego. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacjach, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Wykonawca zamówienia musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie warunków wykonania zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp informuje, że jeżeli w SIWZ i jej załącznikach wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie materiałów lub urządzeń, nazwy ich producentów i dystrybutorów, nazwy własne produktów, pochodzenie urządzeń itd. mają one charakter przykładowy. Zostały one bowiem określone jedynie w celu sprecyzowania parametrów i wymogów techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert materiałowo i technologicznie równoważnych. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały czy urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W związku z powyższym, w przypadku zaoferowania materiałów i urządzeń równoważnych do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji przetargowej, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty szczegółowy opis oferowanych materiałów i urządzeń wskazując, że zaproponowane rozwiązania są równoważne pod względem technicznym, jakościowym i funkcjonalnym. Nie wykazanie materiałów i urządzeń równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja zastosowania materiałów i urządzeń wymienionych w dokumentacji przetargowej. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, dokonanie wizji lokalnej w terenie, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Gwarancja jest udzielana na warunkach określonych w istotnych dla stron postanowieniach umowy oraz w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca wydłuża termin rękojmi na okres 36 miesięcy od daty zakończenia realizacji przedmiotu umowy. Przedmiot zamówienia współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 302132007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert określonego w SIWZ 1. Wadium należy wnieść w wysokości 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym oraz w gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 14 8557 0009 2005 0200 0130 0001 w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert - określonym w pkt XI SIWZ - środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu Miasta w Uniejowie przed upływem terminu składania ofert w kopercie oznaczonej w następujący sposób: Wadium - przetarg na dostawy w zakresie zadania pn. E-USŁUGI Publiczne w Gminie Uniejów nie otwierać przed 30.07.2015 r., godz. 10:30 . 5. Gwarancja bankowa lub ubezpieczeniowa, stanowiąca formę wniesienia wadium, winna spełniać co najmniej następujące wymogi (pod rygorem wykluczenia wykonawcy): a) ustalać beneficjenta gwarancji, tj. Gminę Uniejów b) określać kwotę gwarantowaną w zł (ustaloną w SIWZ) c) określać termin ważności (wynikający z SIWZ) d) być gwarancją nieodwoływalną, bezwarunkową, płatną na każde żądanie. Uwaga! Z treści gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej powinno wynikać uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium jeżeli wystąpią przesłanki opisane w art. 46 ust 4 a i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.), w szczególności uprawnienie Zamawiającego do zatrzymania wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6. Do wadium wniesionego w formie poręczenia wymagania opisane w pkt. 5 stosuje się odpowiednio 7. W przypadku nie wniesienia wadium na warunkach określonych w pkt. 1-4 Wykonawca zostanie wykluczony z dalszego postępowania, a złożona przez niego oferta zostanie odrzucona. 8. Zwrot wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.- Prawo zamówień publicznych (t. j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). Oferent zobowiązany jest podać w ofercie dokładną informację odnośnie zwrotu wadium tj. adres banku, numer konta itp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: zabezpieczenie należytego wykonania umowy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uniejow.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach