Przetargi.pl
E-OŚWIATA – program przyjaznej gminy – element projektu E-MIASTO dla Miasta Oleśnicy – etap II - wyposażenie pracowni oraz zakup i implementacja zasobów do platformy dydaktycznej: Wymiana serwerów typu blade, macierzy dyskowej, systemu backupu, instalacja, konfiguracja, przeniesienie i uruchomienie środowiska zwirtualizowanego

Miasto Oleśnica ogłasza przetarg

  • Adres: 56400 Oleśnica, Rynek-Ratusz
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 717 982 100 , fax. 717 982 117
  • Data zamieszczenia: 2018-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Oleśnica
    Rynek-Ratusz
    56400 Oleśnica, woj. dolnośląskie
    tel. 717 982 100, fax. 717 982 117
    REGON: 93193473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olesnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    E-OŚWIATA – program przyjaznej gminy – element projektu E-MIASTO dla Miasta Oleśnicy – etap II - wyposażenie pracowni oraz zakup i implementacja zasobów do platformy dydaktycznej: Wymiana serwerów typu blade, macierzy dyskowej, systemu backupu, instalacja, konfiguracja, przeniesienie i uruchomienie środowiska zwirtualizowanego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana serwerów typu blade, macierzy dyskowej, systemu backupu, instalacja, konfiguracja, przeniesienie i uruchomienie środowiska zwirtualizowanego. Zadanie 1 Dostawa licencji, instalacja i konfiguracja systemu do tworzenia kopii zapasowych i replikacji w opcji nadającej się do użycia w jednostkach samorządowych (jednostkach sektora finansów publicznych). Dostawa licencji, instalacja i konfiguracja systemu wirtualizacji Vsphere Essential Plus for 3 hosts (Max 2 processors per host) z rocznym wsparciem producenta 24/7 w środowisku Zamawiającego na dostarczonych serwerach lub rozwiązanie równoważne. Zadanie 2 Wymiana serwerów, macierzy dyskowej, przeniesienie danych na nową macierz, konfiguracja dostarczonego sprzętu i oprogramowania w środowisku Zamawiającego. Dostawa 4 szt. serwerów „połówkowych” typu blade do montażu w obudowie BLc7000 pod system wirtualizacji, montaż, instalacja, konfiguracja w środowisku Zamawiającego lub rozwiązanie równoważne spełniające zapisane wymogi. Dostawa, instalacja i konfiguracja serwera kopii zapasowych i zarządzania, „połówkowy” typu blade do montażu w obudowie BLc7000 lub rozwiązanie równoważne spełniające zapisane wymogi. Wymiana macierzy dyskowej wraz z instalacją, konfiguracją i uruchomieniem w środowisku Zamawiającego oraz przeniesieniem danych z obecnie użytkowanej macierzy MSA2324 FC. Dostawa licencji na serwerowy system operacyjny dla serwera kopii zapasowych i zarządzania. Zadanie 3 Dostawa, instalacja i konfiguracja w środowisku zamawiającego biblioteki taśmowej. Dostawa i instalacja monitorowanych listew zasilających PDU do montażu w szafie Rack 19” – 3 szt. Zadanie 4 Wymiana przełączników sieciowych w obudowie serwerów (klatka blade) lub rozwiązanie równoważne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48800000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 PLN (piętnaście tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w I rozdziale SIWZ z dopiskiem: „wadium – ZP/PN/10/2018 Dowód wniesienia wadium w postaci kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej z w/w form zostanie odrzucona bez rozpatrywania, a Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej należy załączyć do oferty zarówno oryginał dowodu wniesienia wadium (nie spięty z całością oferty - należy złożyć oddzielnie w Kancelarii Ogólnej), jak i jego kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę (spięta w sposób trwały z pozostałymi stronami oferty). Wadium w formie niepieniężnej musi posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem wykluczenia wykonawcy z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – wg wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokładny opis oferowanych urządzeń potwierdzający spełnianie przez przedmiot dostawy wymogów określonych w SIWZ – wg załącznika nr 6. Dowód wniesienia wadium. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do załączenia do oferty dokumentu, ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego W przypadku, gdy ofertę w imieniu wykonawcy podpisuje pełnomocnik, do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, dotyczących: 1) kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 2) firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; 3) ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, Wykonawcy będą zobowiązani do złożenia oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wg załącznika nr 4 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach