Gmina Miejska Kłodzko ogłasza przetarg
- Adres: 57-300 Kłodzko, pl. Bolesława Chrobrego
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
- Data zamieszczenia: 2019-05-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kłodzko
pl. Bolesława Chrobrego 1
57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie
tel. 074/8654600, , fax. 748 674 062
REGON: 52605000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„e - zwiedzanie – wykonanie oraz montaż tablic z kodami QR” w ramach realizowanego przez Gminę Miejską Kłodzko projektu pn. „Budowa innowacyjnych e-usług w Gminie Miejskiej Kłodzko”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego tablic informacyjnych i tabliczek informacyjno-drogowskazowych z kodami QR w ramach projektu „Budowa innowacyjnych e-usług w Gminie Miejskiej Kłodzko” realizowanego w ramach Działania nr 2.1, Poddziałania nr 2.1.1 w Osi Priorytetowej nr 2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, zgodnie z załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30195000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Inne wymagane dokumenty: 1) Wypełnione i podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną załączniki. 2) Oświadczenie o zastrzeżeniu informacji niejawnych, jeżeli wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępniane- wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5. 3) Pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (należy złożyć wraz z ofertą)-wzór w siwz, załącznik nr 6. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru należy przedłożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp). 3.Oświadczenia, które ma złożyć każdy Wykonawca w terminie do 3 dni od dnia upublicznienia /przekazania informacji o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp/ na stronie internetowej wykazu złożonych ofert: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego www.um.bip.klodzko.pl w zakładce Przetargi/zamówienia publiczne/zamówienia publiczne powyżej 30.000 euro 2019 r. wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego we Wrocławiu oraz odbiór i złomowanie wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych.
Dodano: 2024-06-07 - „Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Bolesławcu na lata 2024-2025”
Dodano: 2023-10-09 - SZP/242-243/2023_WYKONANIE I MONTAŻ SYSTEMU INFORMACJI WIZUALNEJ W BUDYNKU C-13 POLITECHNIKI WROCŁAWSKIEJ.
Dodano: 2023-10-09 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Jelenia Góra oraz odbiór wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w 2021 r.
Dodano: 2020-12-02 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Dzierżoniowie wraz z usługą odbioru i złomowania tablic w roku 2021
Dodano: 2020-11-23 - Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych na rzecz Starostwa Powiatowego w Lubaniu w okresie od 01.08.2020 do 31.07.2022 roku
Dodano: 2020-07-08 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA USŁUGĘ WYKONANIA I DOSTARCZENIA TABLIC URZĘDOWYCH, INFORMACYJNYCH, KIERUNKOWYCH ORAZ STOJAKÓW
Dodano: 2020-06-25 - Wykonanie i sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych i ich wtórników
Dodano: 2020-03-12 - Dostawa tablic rejestracyjnych do siedziby Starostwa Powiatowego w Strzelinie w latach 2020-2021
Dodano: 2019-12-09 - Wykonanie, dostawa i złomowanie tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Złotoryi na lata 2020-2021
Dodano: 2019-11-13