Przetargi.pl
DZPIE/008/2009 - Remont i modernizacja audytorium i sali konferencyjnej.

Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk ogłasza przetarg

  • Adres: 02-668 Warszawa, al. Lotników 32/46
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 8436601 w. 3535 , fax. 022 8430926
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Fizyki Polskiej Akademii Nauk
    al. Lotników 32/46 32/46
    02-668 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 8436601 w. 3535, fax. 022 8430926
    REGON: 00032606100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ifpan.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytut naukowo-badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DZPIE/008/2009 - Remont i modernizacja audytorium i sali konferencyjnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja audytorium i sali konferencyjnej w czynnych budynkach Instytutu Fizyki PAN w Warszawie. Zamówienie należy wykonać na podstawie dokumentacji technicznej, zawierającej Projekt wraz z przedmiarami robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452123212
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala kwotę wadium na sumę: 20.000,00 PLN. Zgodnie z Art. 45 ust. 6 wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w Art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający oceni warunki udziału w postępowaniu na zasadzie TAK/NIE (spełnia/nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (Art. 22 ust 1 i Art. 24 ust. 1 Ustawy PZP). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami wraz z zaświadczeniami z właściwych oddziałów Izb Inżynierów Budownictwa, potwierdzającymi przynależność do tych izb. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Dowód ubezpieczenia OC z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN. 6. Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą że wykonawca ma co najmniej 1.000.000,00 PLN wolnych środków lub taką zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykaz wykonanych nie mniej dwóch robót wykończeniowych i modernizacji o wartości min. 1.000.000,00 PLN każda, w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). Roboty zawarte w wykazie muszą być wykonane w jednostkach użyteczności publicznej (np. kina, teatry, sale konferencyjne, itp.), jednostkach edukacyjnych (uniwersytety, szkoły wyższe, itp.) lub jednostkach naukowo-badawczych. 10. W celu potwierdzenia, że oferta odpowiada wymaganiom zawartym w niniejszej specyfikacji Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zaświadczeń podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzających, że produkty konieczne do wykonania zamówienia, odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym (certyfikaty, atesty, deklaracje zgodności, aprobaty techniczne - oryginały lub kserokopie potwierdzone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem). Zaświadczenia mają dotyczyć elementów składowych systemów (dla których są wymagane): - akustycznych sufitów wyspowych; - ściennych ustrojów akustycznych; - foteli audytoryjnych; - wykładzin podłogowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ifpan.edu.pl/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach