Przetargi.pl
DZP/80/09 OKRESOWE PRZEGLĄDY, KONSERWACJE, NAPRAWY I REMONTY URZĄDZEŃ I INSTALACJII CHŁODNICZYCH

Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. A. Piechowskiego 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 6860131 , fax. (058) 6860119, 6860121
  • Data zamieszczenia: 2009-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie
    ul. A. Piechowskiego 36 36
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. (058) 6860131, fax. (058) 6860119, 6860121
    REGON: 19110303900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.koscierzyna.pl/zp/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DZP/80/09 OKRESOWE PRZEGLĄDY, KONSERWACJE, NAPRAWY I REMONTY URZĄDZEŃ I INSTALACJII CHŁODNICZYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OKRESOWE PRZEGLĄDY, KONSERWACJE, NAPRAWY I REMONTY URZĄDZEŃ I INSTALACJII CHŁODNICZYCH
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych , tj.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: co najmniej jeden pracownik Wykonawcy prowadzący konserwacje, naprawy i dokumentację dla urządzeń i instalacji zawierających substancje kontrolowane posiada świadectwo kwalifikacji w zakresie substancji kontrolowanych zgodnie z Ustawą z 20.04.2004 o substancjach zubażających warstwę ozonową Dz.U. 2004.121.1263. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: a. Wykonawca posiada własne wyposażenie do wykonywania prac z substancjami kontrolowanymi wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z 02.09.2004r. Dz. U. 2004.202.2071. b. Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie usług serwisowych urządzeń i instalacji chłodniczych. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę serwisową urządzeń i instalacji chłodniczych, o wartości nie mniejszej niż 30% ceny ofertowej brutto złożonej oferty. Wykazana usługa musi być potwierdzona w formie referencji podmiotu, na rzecz którego była wykonana. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych. 5. Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w zakresie pkt. 1 - 3. 6. Warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, będą oceniane łącznie tj. poprzez spełnienie warunku w całości przynajmniej przez jednego wykonawcę konsorcjum lub łącznie 7. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymienionych w podpunktach 1 - 4 na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Tabela 1 PRZEGLĄDY TECHNICZNE I KONSERWACJE - KOSZTY 2. Tabela 2 KOSZTY ZAMÓWIENIA 3. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia będzie wykonany przy zastosowaniu materiałów, narzędzi i urządzeń posiadających wymagane świadectwa, atesty i dopuszczenia do używania - treść oświadczenia umieszczona jest w druku OFERTA, który stanowi załącznik do SIWZ. 4. Oświadczenie zgodne z wymogami art.22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 Ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych -wg wzoru. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Świadectwa kwalifikacji dla pracowników wykonujących serwis w zakresie substancji kontrolowanych zgodnie z Ustawą z 20.04.2004 o substancjach zubażających warstwę ozonową Dz. U. 2004.121.1263 (co najmniej dla jednego pracownika). 7. Oświadczenie o posiadaniu wyposażenia niezbędnego do wykonywania prac z substancjami kontrolowanymi wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z 02.09.2004r. Dz. U. 2004.202.2071 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług serwisowych urządzeń i instalacji chłodniczych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 9. Referencje potwierdzające, że co najmniej jedna usługa wymieniona w w/w wykazie została wykonana należycie. 10. Druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. 11. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis. 12. Podmioty występujące wspólnie: 13. oryginalny dokument potwierdzający ustanowienie przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania tych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.koscierzyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach