Przetargi.pl
DZP/33/2015 Usługa serwisu zestawu do angiografii firmy SIEMENS

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, Ul. Wieniecka 49
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 412 94 13 , fax. 54 412 94 13
  • Data zamieszczenia: 2015-09-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny we Włocławku
    Ul. Wieniecka 49 49
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 412 94 13, fax. 54 412 94 13
    REGON: 34141172700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DZP/33/2015 Usługa serwisu zestawu do angiografii firmy SIEMENS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu zestawu do angiografii firmy SIEMENS znajdującego się w Pracowni Kardiologii Inwazyjnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku, ul. Wieniecka 49, 87-800 Włocławek przez okres 24 m-cy licząc od dnia podpisania umowy. W skład zestawu wchodzi: l.p. Nazwa aparatury Nr seryjny rok produkcji 1 Aparat RTG AXIOM-ARTIS 46021 2004 2 Stacja do badań hemodynamicznych AXIOM-SENSIS 2313 2004 2. Zakres usługi serwisu: I. PRZEGLĄDY OKRESOWE 1. regularne przeglądy okresowe - interwały i zakres przeglądów według wymagań producenta (terminy przeglądów po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym); 2. sprawdzenie bezpieczeństwa mechanicznego; 3. kontrole występowania usterek zewnętrznych; 4. inspekcje zużycia części; 5. oczyszczenie dróg chłodzenia i odprowadzania ciepła; 6. smarowanie ruchomych części mechanicznych; 7. sprawdzanie bezpieczeństwa elektrycznego; 8. konserwacje softwareu systemowego i aplikacyjnego; 9. porządkowanie przestrzeni dyskowej i bazy danych; 10. sprawdzanie funkcjonowania urządzenia i jego gotowości do pracy; 11. dokumentacje przeglądów; II. KONTROLA JAKOŚCI podczas przeglądów okresowych, tj.: 1. sprawdzenie jakości obrazu; 2. sprawdzenie wartości pomiarowych i aplikacyjnych aparatury z wykorzystaniem w razie potrzeby specjalistycznej aparatury pomiarowej i fantomów; 3. przeprowadzenie czynności korygujących - ustawienie i regulacja odpowiednich wartości nastawień w przypadkach ich odchylenia od wartości optymalnych; III. ZDALNA DIAGNOSTYKA [ dotyczy aparatury wyposażonej w SRS ) tj.: 1. wykorzystanie systemu SIEMENS REMOTE SERVICES (SRS) do stałego monitorowania parametrów pracy urządzenia; 2. wykorzystanie systemu SRS do zdalnej diagnostyki i napraw urządzeń; 3. utrzymanie infrastruktury SRS łącznie z pokryciem kosztów użytkowania linii telekomunikacyjnej; IV. NAPRAWY (czas przybycia serwisu w ciągu 24 godz. od zgłoszenia), tj.: 1. interwencje dotyczące naprawy w przypadku awarii systemu lub urządzenia na wezwanie Zamawiającego (praca w miejscu lokalizacji aparatury wraz z dojazdem inżyniera) ; 2. wykrywanie błędów, usuwanie usterek oraz likwidowanie szkód powstałych w wyniku wyeksploatowania części; 3. kontrola urządzenia po przeprowadzonej naprawie; 4. wystawienie raportu serwisowego oraz dokonanie wpisu do karty serwisowej z wykonanej naprawy: V. MODYFIKACJE poprzez : 1. ciągłe nadzorowanie systemu on-line, w celu zwiększenia bezpieczeństwa pracy urządzenia ; 2. wykonanie zalecanych przez producenta aktualizacji softwareu systemowego i aplikacyjnego; 3. wykonanie zalecanych przez producenta modyfikacji urządzenia. VI. CZĘŚCI ZAMIENNE I KOMPONENTY SPECJALNE obejmujące: 1. dostawy części zamiennych w celu zastąpienia tych, które na skutek naturalnych procesów uległy całkowitemu zużyciu lub stały się nieprzydatnymi do dalszej eksploatacji, za wyjątkiem komponentów specjalnych , tj. lamp rentgenowskich i detektorów promieniowania; 2. dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów; 3. dostawy materiałów niezbędnych do przeprowadzanych modyfikacji. VII. POMOC APLIKACYJNA 1. w zakresie wsparcia technicznego przez inżyniera serwisu. VIII. CZAS PRACY SERWISU: 1. praca inżynierów serwisu odbywać się będzie w normalnych godzinach wykonywania usług serwisowych od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 17:00 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. UWAGA: 1. Zamówienie obejmuje całość Przedmiotu Zamówienia określonego w Rozdziale III punkcie 1. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 2. Złożona Oferta nie może proponować Zamawiającemu innych Przedmiotów Zamówienia od tych, które określone są w Rozdziale III pkt 1. 3. W przypadku gdy treść oferty nie będzie odpowiadać treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Zamawiający odrzuci ofertę, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Usługa serwisu oraz naprawa aparatury opisanej w rozdziale III pkt 1 wykonywana będzie przez wytwórcę lub autoryzowany serwis producenta, zgodnie z art. 90 ust. 4 i 5 ustawy o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679, z późn. zmn.) 5. Czas obowiązywania umowy serwisowej wynosi 24 miesiące licząc od dnia jej podpisania. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie umowy przed upływem terminu w przypadku wycofania sprzętu z eksploatacji. Wykonawca będzie ponosił koszty części i materiałów zużytych w ramach realizacji umowy. 6. Czas reakcji serwisu, tj.: - powiadomienie Zamawiającego o podjętych czynnościach zmierzających do usunięcia zgłoszonej przez Zamawiającego awarii wraz z określeniem terminu przybycia inżyniera serwisowego - następować będzie w ciągu 24 godz. od dnia zgłoszenia (w dni robocze tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Osobami upoważnionymi do zgłaszania awarii są: - lek. Krzysztof Grzesik - Kierownik Pracowni Kardiologii Inwazyjnej - Joanna Myszke - Inspektor Ochrony RTG - Agnieszka Woźniak - Pielęgniarka Koordynująca. - usunięcia awarii aparatu wynosić będzie 48 godzin (2 dni robocze) od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. 7. Wykonawca będzie świadczył usługi serwisowe przy użyciu własnej aparatury kontrolnej, pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. Aparatura kontrolna, pomiarowa musi posiadać aktualne świadectwa legalizacji lub sprawdzenia. W przypadku konieczności wykonania przeglądu w siedzibie Wykonawcy, ewentualny koszt transportu danego urządzenia należy wkalkulować w cenę usługi. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów transportu. 8. W przypadku stwierdzenia, że aparat lub urządzenie musi być wyłączone z eksploatacji, Wykonawca zobowiązany będzie do fizycznego jego rozłączenia, uniemożliwiającego ponowne włączenie oraz umieszczenia na nim odpowiedniej informacji np. urządzenie niesprawne lub urządzenie przeznaczone do naprawy. Jeżeli aparat lub urządzenie musi być wyłączone z eksploatacji w sposób trwały (nie podlega naprawie), Wykonawca zobowiązany jest wystawić orzeczenie techniczne stanowiące dla Zamawiającego podstawę do kasacji środka trwałego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504210002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wloclawek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach