Przetargi.pl
DZP/104/09 DRUKI

Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. A. Piechowskiego 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 6860131 , fax. (058) 6860119, 6860121
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny w Kościerzynie
    ul. A. Piechowskiego 36 36
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. (058) 6860131, fax. (058) 6860119, 6860121
    REGON: 19110303900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.koscierzyna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DZP/104/09 DRUKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: - sukcesywna dostawa druków wg wzorów, druków ustawowych - medycznych i akcydensów, określonych szczegółowo w formularzach cenowych oraz wykonanie wersji elektronicznych druków wg wzorów w formacie doc. lub xls. do edycji na nośniku elektronicznym - pamięć USB Pen Drive (każdy plik na nośniku powinien być opatrzony nazwą i numerem indeksu wg wykazu, który zostanie przekazany przez Zamawiającego wybranemu w przetargu Wykonawcy) dla Szpitala Specjalistycznego w Kościerzynie przy ul. A. Piechowskiego 36 oraz Placówki w Dzierżążnie przy ul. Szpitalnej 36, w podziale na 2 zadania; - wprowadzanie, wg potrzeb Zamawiającego, zmian do szaty graficznej i treści druków wg wzorów oraz ich drukowanie bez żadnych dodatkowych opłat; - wykonanie i dostawa wg cen ustalonych dla odpowiedniego formatu nowych druków wg wzorów wprowadzonych w trakcie obowiązywania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. z póź. zmianami o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. A. Zamawiający nie ustala szczegółowych warunków w zakresie pkt. 1, 3, 4 art. 22 ust. 1. B. Zamawiający ustala warunek szczegółowy w zakresie pkt. 2 art. 22 ust. 1: 1. Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 3 dostawy druków wykonanych na zlecenie, każda o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł. brutto. Dostawy, o których mowa powyżej mogą być dostawami jednorazowymi lub sukcesywnymi, wykonywanymi w ramach, np. jednej umowy. Wówczas przyjmuje się, że wartość umowy jest równa wartości jednej dostawy. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku na podstawie: - oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, - wykazu wykonanych dostaw, - dokumentów potwierdzających, że dostawy te zastały wykonane należycie. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższego warunku wg metody - spełnia, nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz cenowy. 2. Oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia posiada wymagane atesty, certyfikaty, dopuszczenia do obrotu i używania oraz że spełnia wszystkie normy i wymagania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w przedmiotowym zakresie - treść oświadczenia umieszczona jest w druku OFERTA, który stanowi załącznik do SIWZ. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 4. Wykaz dostaw z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 5. Dokumenty potwierdzające, że co najmniej trzy, z wymienionych w wykazie dostaw, zostały wykonane należycie. 6. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1. 7. Aktualny odpis z właściwego rejestru - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. 9. Aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli Wykonawca jest osobą fizyczną. 10. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wpisu do właściwego organu rejestracyjnego. Jeżeli pełnomocnictwo nie ma postaci aktu notarialnego, powinno zawierać pieczęć Wykonawcy, imienną pieczątkę wystawiającego pełnomocnictwo i jego podpis.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.koscierzyna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach