Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu ogłasza przetarg
- Adres: 61-848 Poznań, ul. Długa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618 549 121, , fax. 618 529 472
- Data zamieszczenia: 2020-12-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Kliniczny Przemienienia Pańskiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
ul. Długa 42371
61-848 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618 549 121, , fax. 618 529 472
REGON: 28882800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.skpp.du.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawę mieszalnika oraz wyroby medyczne do sporządzania mieszanin do żywienia pozajelitowego na potrzeby pacjentów szpitala i pacjentów żywionych pozajelitowo w warunkach domowych, będących pod opieką Poradni żywieniowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dzierżawę mieszalnika oraz wyroby medyczne do sporządzania mieszanin do żywienia pozajelitowego na potrzeby pacjentów szpitala i pacjentów żywionych pozajelitowo w warunkach domowych, będących pod opieką Poradni żywieniowej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: B. Opis sposobu składania oferty i treść oferty 1. Ofertę należy złożyć na „Formularzu ofertowym”, zgodnym ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 2 SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru formularza, w treści oferty należy zamieścić wszystkie informacje wymagane w Formularzu Ofertowym. 2. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) Opis przedmiotu zamówienia, zgodny z wzorem zawartym na załączniki nr 1 do SIWZ. 2) Opis przedmiotu zamówienia 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu, zgodne z załącznikiem nr 3 Do SIWZ 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodne z załącznikiem nr 5 do SIWZ 5) Oświadczenie o dopuszczeniu do obrotu zgodne z wzorem oświadczenia zawartym w załączniku nr 7 6) Informacje o mały/średnim przedsiębiorstwie Wykonawca załącznik nr 6 7) Oświadczenie o wypełnieniu obowiązku informacyjnego RODO, zgodnie z załącznikiem nr 8. 8) Pełnomocnictwo w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik lub w przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie (zgodnie z częścią I pkt 16 SIWZ). Pełnomocnictwo określające zakres umocowania, we formie pisemnej lub elektronicznej – w oryginale, podpisane (przy formie elektronicznej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub w formie notarialnie poświadczonej kopii w postaci pisemnej lub elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, należy złożyć z ofertą 3. Pozostałe Dokumenty i oświadczenia, nie wymienione w ust 2 pkt 1- 8 Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza, dostarczy Zamawiającemu na jego wezwanie, w terminie nie krótszym niż 5 dni, 4. Formularz ofertowy zgodny z załącznikiem 2 oraz opis przedmiotu zamówienia zgodny z załącznikiem nr 1 do SIWZ (dokumenty o których mowa w ust 1 i ust 2 pkt 1 ), stanowią treść oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Dodano: 2024-04-19 - Zakup i sukcesywne dostawy jednorazowych artykułów medycznych i drobnego sprzętu medycznego dla OCZ w Ostrzeszowie
Dodano: 2024-03-07 - Zakup sprzętu medycznego (w tym jednorazowego) na potrzeby Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - 23 zadania
Dodano: 2024-03-04 - DOSTAWA JEDNORAZOWYCH WYROBÓW MEDYCZNYCH
Dodano: 2024-03-01 - Dostawa materiałów opatrunkowych
Dodano: 2024-01-22 - Sukcesywna dostawa specjalistycznych wyrobów i sprzętu jednorazowego użytku na potrzeby bloku operacyjnego oraz oddziału anestezjologii i intensywnej terapii
Dodano: 2023-12-31 - Dostawa drobnego sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku
Dodano: 2023-10-19 - Zakup i dostawa odczynników i drobnego sprzętu medycznego
Dodano: 2023-05-16 - Jednorazowe zestawy operacyjne, akcesoria do sterylizacji, testy urazowe, mankiety do sekwencyjnego ucisku, nakłuwacze
Dodano: 2023-04-30 - Zakup sprzętu medycznego (w tym jednorazowego) użytkowanego w obrębie oddziałów i innych komórek organizacyjnych Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu (39 pakietów).
Dodano: 2023-04-26