Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 01-211 Warszawa, Kasprzaka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 38 94 808, , fax. 22 38 94 922
- Data zamieszczenia: 2018-09-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Kasprzaka 17
01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 38 94 808, , fax. 22 38 94 922
REGON: 011035381 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawę analizatora parametrów krytycznych oraz części zużywalnych do ich pracy na okres 4 lat dla potrzeb Oddziału anestezjologii i intensywnej terapii, Numer sprawy EP/61/2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych oraz części zużywalnych do ich pracy na okres 4 lat dla potrzeb Oddziału anestezjologii i intensywnej terapii - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33696200-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, składanych przez Wykonawcę w postępowaniu wraz z ofertą w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – w zakresie spełniania przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 1. Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby do obrotu i używania - Dokumenty dopuszczające oferowane wyroby do obrotu i używania – zgodnie z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211, z 2018 r. poz. 650) tj.: deklarację zgodności z wymaganiami zasadniczymi dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE oraz stosownie powiadomienie Prezesa Urzędu /zgłoszenie do rejestru w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 2. Materiały informacyjne (np. katalogi, specyfikacja techniczna, informacja od producenta), potwierdzające, że oferowany analizator jest zgodny z opisem przedmiotu zamówienia. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu według załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest złożyć w/w/ oświadczenia. 4. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnienia warunki udziału w postępowaniu według załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dopuszcza się łączne spełnianie warunków, a tym samym złożenie oświadczenia przez pełnomocnika Konsorcjum. 5. Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 6. Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy zestawienie parametrów granicznych zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 7. Dokument (zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a PZP. 8. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 9. Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz asortymentowo – cenowy, zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa szybkich testów diagnostycznych, odczynników do analityki ogólnej, barwników do hematologii oraz testów do oznaczania profili alergicznych do SPZZOZ w Wyszkowie
Dodano: 2024-03-18 - Sukcesywna dostawa odczynników do badania krwi dla Polskiego Laboratorium Antydopingowego
Dodano: 2024-02-12 - Dostawa materiałów zużywalnych do analizatorów Rapid Point 500 oraz Epoc Rider 25150 firmy Siemens
Dodano: 2023-12-27 - Sukcesywna dostawa odczynników do badań immunohematologicznych, materiałów eksploatacyjnych oraz dzierżawa sprzętu i dzierżawa oprogramowania.
Dodano: 2023-04-17 - Sukcesywną dostawę odczynników do badania krwi dla Polskiego Laboratorium Antydopingowego. Successive supply of blood testing reagents for the Polish Anti-Doping Laboratory
Dodano: 2023-04-06 - Sukcesywna dostawa odczynników do badania krwi dla Polskiego Laboratorium Antydopingowego
Dodano: 2023-02-13 - Sukcesywna dostawa odczynników do badań immunohematologicznych, materiałów eksploatacyjnych oraz dzierżawa sprzętu i dzierżawa oprogramowania.
Dodano: 2023-02-13 - Dostawa podłoży hodowlanych i odczynników wraz z dzierżawą analizatora do posiewów krwi i innych płynów ustrojowych przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2021-02-02 - Dostawa podłoży hodowlanych i odczynników wraz z dzierżawą analizatora do posiewów krwi i innych płynów ustrojowych przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2020-12-09 - Dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i innych materiałów zużywalnych do wykonywania oznaczeń z zakresu parametrów równowagi kwasowo – zasadowej i parametrów krytycznych wraz z dzierżawą analizatorów
Dodano: 2020-10-05