Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne ogłasza przetarg
- Adres: 40-635 Katowice, ul. Ziołowa 45/47
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 2024025 , fax. 032 3598480, 2028754, 3598480
- Data zamieszczenia: 2009-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 7 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Medyczne
ul. Ziołowa 45/47 45/47
40-635 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 2024025, fax. 032 3598480, 2028754, 3598480
REGON: 00126286085927 - Adres strony internetowej zamawiającego: w.w.w.gcm.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
dzierżawę analizatora do badania parametrów krytycznych (równowaga kwasowo - zasadowa i elektrolity z krwi pełnej) wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
dzierżawę analizatora do badania parametrów krytycznych (równowaga kwasowo - zasadowa i elektrolity z krwi pełnej) wraz z dostawą odczynników i materiałów eksploatacyjnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 384340006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w formie przewidzianej ustawą. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 2852,00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.Wykonawca musi nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1Formularz ofertowy - złożony w formie oryginału; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia formularz ten składają wspólnie) 2Formularz cenowy - złożony w formie oryginału; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia formularz ten składają wspólnie) 3Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - złożone w formie oryginału; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie to składają wspólnie) 4.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - dokumenty te składa każdy z nich) 5.aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy , wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - dokumenty te składa każdy z nich) 6.aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (w przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia - dokumenty te składa każdy z nich) 7Potwierdzenie wniesienia wadium -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę - w odniesieniu do wadium wnoszonego w pieniądzu -złożone w formie oryginału - w odniesieniu do wadium wnoszonego w pozostałych formach dopuszczonych ustawą Prawo zamówień publicznych 8Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem 9dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych Dz. U. nr 93 poz. 896 z 2004 r. z późn. zmianami) -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument ten składają wspólnie) 10szczegółową instrukcję obsługi analizatora w języku polskim i angielskim wraz z wymogami dotyczącymi konserwacji bieżącej i okresowej analizatora, -złożoną w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument ten składają wspólnie) 11szczegółowy opis wszystkich oferowanych odczynników wraz z określeniem ich składu, a w przypadku odczynników zawierających substancje niebezpieczne - dodatkowo karty charakterystyki substancji niebezpiecznych, -złożoną w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument ten składają wspólnie) 12oświadczenie Wykonawcy załącznik nr 6; -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument ten składają wspólnie) 13oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu wymagań Zamawiającego załącznik nr 5A. -złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument ten składają wspólnie) 14Harmonogram płatności rat za dzierżawę analizatora -złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument ten składają wspólnie) 15Wzory umów zaakceptowane przez Wykonawcę wg Załączników nr 4a i 4b -złożony w formie oryginału, (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokumenty te składają wspólnie)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gcm.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- DOSTAWA I URUCHOMIENIE URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH I LABORATORYJNYCH DLA JEDNOSTEK SUM W KATOWICACH - RZP/PN/74/16
Dodano: 2016-07-01 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę odczynników i drobnego sprzętu do laboratorium wraz z dzierżawą analizatorów immunodiagnostycznego, hematologicznego i immunoserologicznego. dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w Wilkowicach - Bystrej
Dodano: 2016-06-17 - Dzierżawa analizatorów mikrobiologicznych wraz z dostawą testów oraz dostawa krążków/testów do bakteriologii dla potrzeb laboratorium SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/03B/16
Dodano: 2016-04-12 - Dzierżawa analizatora parametrów krytycznych oraz dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych
Dodano: 2016-03-24 - Dzierżawa analizatora wraz z dostawą odczynników do immunochemii, do laboratorium SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/03A/16
Dodano: 2016-02-26 - Dzierżawa analizatorów oraz dostawa odczynników do laboratorium SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/03/16
Dodano: 2016-02-04 - Dostawa aparatu mierzącego powierzchnię i porowatość
DZP.381.156.2015.DW
Dodano: 2015-11-13 - Zakup wraz z dostawą 2 urządzeń ETD służących do wykrywania śladowych ilości materiałów wybuchowych i narkotyków
Dodano: 2015-04-24 - Dzierżawa analizatora oraz dostawa odczynników do laboratorium SPZOZ w Lublińcu, Znak sprawy ZP/54/14
Dodano: 2014-11-26 - Dzierżawa analizatora oraz dostawa odczynników do laboratorium SPZOZ w Lublińcu. Znak sprawy ZP/35a/14
Dodano: 2014-08-12