Przetargi.pl
Dzierżawa, utrzymanie czystości, dezynfekcja i konserwacja pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych

Miejski Zarząd Nieruchomości ogłasza przetarg

  • Adres: 44-330 Jastrzębie-Zdrój, ul. 1-go Maja 55
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 4787001 , fax. 032 4762952
  • Data zamieszczenia: 2014-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Nieruchomości
    ul. 1-go Maja 55 55
    44-330 Jastrzębie-Zdrój, woj. śląskie
    tel. 032 4787001, fax. 032 4762952
    REGON: 27120497100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzn.jastrzebie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa, utrzymanie czystości, dezynfekcja i konserwacja pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Dostarczenie pojemników na odpady komunalne zmieszane i segregowane w ilości zgodnej z poniższą tabelą: 2. Pojemniki powinny zostać ustawione przez Wykonawcę dokładnie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w załącznikach nr 1 i nr 2 do SiWZ. 3. Pojemniki mogą być nowe lub używane, powinny być wykonane z tworzywa sztucznego odpornego na mróz, nagrzewanie i chemikalia lub metalowe, z kółkami całkowicie ogumionymi (cichobieżne). Pojemniki powinny być oznakowane w sposób jednoznacznie wskazujący na jaki rodzaj odpadów są przeznaczone 4. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia pojemników, o których mowa w pkt 1., na wskazane w załącznikach miejsca lokalizacyjne, w ramach wynagrodzenia za ich wynajem najpóźniej w dniu 01.05.2014 r. do godz. 7.00, a w przypadku podpisania umowy po dniu 01.05.2014 r., następnego dnia od podpisania umowy do godz. 7.00. 5. Zamawiający zastrzega prawo zwiększania lub zmniejszania ilości pojemników w zależności od aktualnych potrzeb, przy czym zmiany w tym zakresie każdorazowo dokonywane będą w formie aneksu z mocą obowiązywania od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zmiany nastąpiły. W tym przypadku Wykonawca dostawi/usunie pojemniki z terenów nieruchomości w pierwszym dniu roboczym miesiąca następującego po miesiącu, w którym Zmawiający dostarczy pisemną informację o zmianie ilości dzierżawionych pojemników. 6. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania pojemników w należytym stanie technicznym i estetycznym oraz do przeprowadzania ich napraw i konserwacji, za co nie należy mu się dodatkowe wynagrodzenie. 7. Naprawa pojemników powinna zostać dokonana bez zbędnej zwłoki, o ile powstałe uszkodzenia nie będą powodowały konieczności całkowitej wymiany pojemnika. W przypadku konieczności zabrania pojemnika z terenu nieruchomości do naprawy należy podstawić pojemnik zamienny o tej samej pojemności. 8. W przypadku uszkodzenia pojemnika w sposób uniemożliwiający jego dalszą eksploatację jego wymianę powinien zapewnić Wykonawca. 9. Wykonawca zobowiązany jest do mycia i dezynfekcji pojemników z częstotliwością: - w miesiącach: maj, wrzesień, październik, listopad - 1 raz w miesiącu - w miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień - 2 razy w miesiącu, za co nie przysługuje mu dodatkowe wynagrodzenie. Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy zobowiązany jest złożyć harmonogram wskazujący, w jakich konkretnie dniach wykonywane będą czynności mycia i dezynfekcji kontenerów. 10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności materialnej za zniszczenia pojemników nie zależnych od niego np. w wyniku spalenia oraz kradzież pojemników stanowiących przedmiot umowy. W takich przypadkach Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt niezwłocznie dostawić na dany adres lokalizacyjny pojemnik zamienny o pojemności zamówionej przez Zamawiającego. 11. Zamawiający będzie wykorzystywał pojemniki zgodnie z ich przeznaczeniem, nie będzie udostępniał pojemników do używania osobie trzeciej, ani ich poddzierżawiał. 12. Dostarczenie pojemników z chwilą rozpoczęcia umowy powinno zostać potwierdzone protokołem sporządzonym przez Wykonawcę, a podpisanym przez Zamawiającego. 13. Czynności usunięcia/dostawienia pojemników na zlecenie Zamawiającego wymagają również potwierdzenia protokołem sporządzonym przez Wykonawcę, a podpisanym przez Zamawiającego. 14. Na każdorazowe żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów jednoznacznie potwierdzających wykonanie usług mycia i dezynfekcji pojemników na odpady komunalne. 15. Wykonawca będzie obciążał Zamawiającego za korzystanie z kontenerów w okresach miesięcznych, przy czym obciążenie powinno być zgodne z ilością kontenerów rzeczywiście ustawionych na terenach Zamawiającego w danym miesiącu oraz z cenami ustalonymi w umowie zawartej pomiędzy stronami. 16. Zamawiający nie zapłaci za kontenery, które należało w danym miesiącu usunąć, a czynności te nie zostały wykonane przez Wykonawcę w terminie. 17. Zapłata wynagrodzenia odbywać się będzie na podstawie prawidłowo wystawionej f-ry VAT oraz obustronnie podpisanego protokołu odbioru prac. 18. Wynagrodzenie za niepełny miesiąc zostanie rozliczone proporcjonalnie do okresu świadczenia usług. 19. Wykonawca ponosi odpowiedzialność materialną za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349284806
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzn.jastrzebie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach