Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi ogłasza przetarg
- Adres: 93113 Łódź, ul. Milionowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 761 790 , fax. 426 761 785
- Data zamieszczenia: 2018-03-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi
ul. Milionowa 14
93113 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 761 790, fax. 426 761 785
REGON: 47223718500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.jonscher.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa urządzenia kopiująco – drukującego oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzenia kopiująco – drukującego oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, w podziale na dwa zakresy: Zakres I - dzierżawa urządzenia kopiująco – drukującego wraz z wykupem tego urządzenia po upływie okresu dzierżawienia; Zakres II - materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2, 3, 6a i 6b do SIWZ. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia do Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi przy ul. Milionowej 14, 93-113 Łódź: Zakres I - Dział Statystyki i Dokumentacji Medycznej, Zakres II – Sekcja Zaopatrzenia, zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na dwa Zakresy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121100-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w maksymalnej wysokości: 600,00 zł. Szczegółowe informacje dotyczące podziału wadium zawiera SIWZ. Wadium wniesione w pieniądzu musi znajdować się na koncie Zamawiającego najpóźniej do upływu terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ); 2) formularz asortymentowo-cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 2 do SIWZ); 3) oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowany asortyment spełnia wymagania określone w zał. nr 2 do SIWZ (Zakres II), w zał. nr 3 do SIWZ (Zakres I) i posiada wszystkie wymagane wartości parametrów technicznych (wg zał. nr 5 do SIWZ); 4) oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1827 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup i dostawa sprzętu elektronicznego dla projektów: „Akademia pod dębem”, „Akademia pod dębem II” i „Dębowe elfy” realizowanego w ramach działania XI.1.3 RPO WŁ współfinansowanych przez UE z EFS
Dodano: 2023-10-23 - Dostawa kserokopiarki dla potrzeb Wojewódzkiego Zespołu do Spraw Orzekania o Niepełnosprawności w Łodzi
Dodano: 2020-07-09 - Dostawa sprzętu kserograficznego dla jednostek organizacyjnych UŁ.
Dodano: 2018-12-04 - Dostawa sprzętu: projekcyjnego, RTV - AGD, fotograficznego, kserograficznego, biurowego dla jednostek organizacyjnych UŁ
Dodano: 2018-03-01 - Dostawa sprzętu: projekcyjnego, RTV - AGD, fotograficznego, kserograficznego, biurowego dla jednostek organizacyjnych UŁ
Dodano: 2018-01-24 - Dostawa sprzętu: projekcyjnego, RTV - AGD, fotograficznego, kserograficznego, biurowego dla jednostek organizacyjnych UŁ
Dodano: 2017-11-16