Powiat Pleszewski ogłasza przetarg
- Adres: 63-300 Pleszew, ul. Poznańska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48627429652 , fax. +48627429665
- Data zamieszczenia: 2019-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Pleszewski
ul. Poznańska 79
63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie
tel. +48627429652, fax. +48627429665
REGON: 25085480800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: powiatpleszewski.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z systemem do zarządzania wydrukiem, obsługą serwisową i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Starostwa Powiatowego w Pleszewie w latach 2020 – 2024. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: 1). świadczenie usług dzierżawy wraz z serwisem dla następujących urządzeń: a). urządzenia wielofunkcyjne A3 kolor, na okres 60 miesięcy (01.01.2020r – 31.12.2024r) - 3 sztuki; b). urządzenie wielofunkcyjne A3 monochromatyczne, na okres 60 miesięcy (01.01.2020r – 31. 12. 2024r) - 1 sztuka; c). urządzenia wielofunkcyjne A3 monochromatyczne, na okres: - 51 miesięcy (03.10.2020r – 31.12.2024r) – 1 sztuka i 59 miesięcy (02.02.2020r – 31.12.2024r) – 1 sztuka; d). urządzenia wielofunkcyjne A4 monochromatyczne (1) na okres 60 miesięcy (01.01.2020r - 31.12.2024r) - 3 sztuki; e). urządzenia wielofunkcyjne A4 monochromatyczne (2) – na okres 60 miesięcy (01.01.2020r – 31.12.2024r) – 2 sztuki. f). urządzenie wielofunkcyjne kolor A4 na okres 60 miesięcy (01.01.2020r - 31.12.2024r) - 1 sztuka. 2). świadczenie usługi dzierżawy Systemu do zarządzania wydrukiem wraz z obsługą serwisową oraz licencją na użytkowanie; 3). sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do dzierżawionych urządzeń wielofunkcyjnych, w tym m.in.: tonerów, bębnów, pojemników na zużyte tonery. 4). przeszkolenie 2 administratorów i 100 użytkowników. 2. Podane w Opisie przedmiotu zamówienia oraz w Formularzu ofertowym ilości druków / kopii są ilościami szacunkowymi, w związku z powyższym, zamawiający zastrzega, że wskazane wielkości mogą ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu w okresie realizacji zamówienia, w zależności od potrzeb zamawiającego. Zamawiający przewiduje i dopuszcza zmiany ilości wydruków dla poszczególnych urządzeń (zwiększenie/zmniejszenie na poszczególnych urządzeniach). 3. Miesięczne wynagrodzenie wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy stanowić będzie kwota miesięcznego kosztu dzierżawy urządzeń, miesięcznego kosztu dzierżawy systemu oraz kwoty za wydruki. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121200-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00 / 100)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo do reprezentacji – jeżeli dotyczy. 2. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej lub w innej formie - zgodnie z pkt. XVI SIWZ. 3. Informacja o podwykonawcach; 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – o ile dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozwój i integracja systemów informatycznych wspierających komunikację elektroniczną- cz. 3 zakup urządzenia wielofunkcyjnego
Dodano: 2018-11-08 - Zakup urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek) dla Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrześni
Dodano: 2018-08-07 - Zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego urządzenia wielofunkcyjnego oraz dwóch drukarek kolorowych dla Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Poznaniu.
Dodano: 2017-02-23