Przetargi.pl
Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Prokuratury Regionalnej w Szczecinie

Prokuratura Regionalna w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 71-260 Szczecin, Mickiewicza
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 441 09 57 , fax. 91 4416605
  • Data zamieszczenia: 2020-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Regionalna w Szczecinie
    Mickiewicza 153
    71-260 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 441 09 57, fax. 91 4416605
    REGON: 36386818300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Prokuratury Regionalnej w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1.Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych dla Prokuratury Regionalnej w Szczecinie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w tym miejsca eksploatacji oraz ilości urządzeń) zawiera załącznik nr 4 do SIWZ – projekt umowy.2.2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć urządzenia na własny koszt, własnymi środkami transportu, do wskazanych przez Zamawiającego miejsc docelowej eksploatacji, w terminie maksymalnie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy.2.3.Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia urządzeń, ich zainstalowania, sprawdzenia poprawności ich działania oraz do przeszkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników w zakresie ich obsługi. Fakt dostarczenia i uruchomienia urządzeń zostanie poświadczony protokołem, wystawionym odrębnie dla każdego urządzenia. Ponadto w protokole zapisany zostanie aktualny stan licznika danego urządzenia.2.4.Wykonawca dostarczy system zarządzania flotą urządzeń, spełniający minimalne wymagania określone w załączniku nr 3 do projektu umowy. W ramach umowy Wykonawca zobowiązuje się do:1)udostępniania uaktualnień systemu zarządzania flotą zapewniających bezawaryjną pracę systemu,2)bezpośredniego wsparcia telefonicznego we wszystkie dni robocze,3)wsparcia udzielanego drogą mailową z gwarantowanym czasem odpowiedzi na pytania z zakresu użytkowania systemu do 2 godzin roboczych od momentu przekazania pytania,4)pomocy technicznej w sytuacjach awaryjnych na każde żądanie Zamawiającego w czasie nie dłuższym niż 4 godziny robocze od chwili zgłoszenia. 2.5.Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania stałej gotowości serwisowej polegającej na skutecznym usunięciu awarii w ciągu ... godzin roboczych od momentu przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego (zgodnie z deklaracją Wykonawcy złożoną w ofercie). Zgłoszenie może być przekazane w formie pisemnej, e-mailem lub telefonicznie. Przez awarię rozumie się stan uniemożliwiający prawidłową pracę urządzenia. Skuteczne usunięcie awarii polega na przewróceniu prawidłowej pracy urządzenia. Za godzinę roboczą uważa się godzinę zawierającą się w dniach roboczych, tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godz. od 730 – 1530.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca usunął skutecznie awarię urządzenia w okresie maksymalnie 24 godzin roboczych od momentu przekazania zgłoszenia przez Zamawiającego.2.6.Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie wykonania umowy w zakresie podstawowym Podwykonawcom. Zamawiający wyraża zgodę na podwykonawstwo w następującym zakresie:1)dostawa i odbiór urządzeń do/z siedzib Zamawiającego,2)świadczenie usług serwisowych oraz naprawy urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1.Wadium należy wnieść, przed upływem terminu składania ofert (decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego) w wysokości: 4 000,00 zł.9.2.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1)pieniądzu,2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,3)gwarancjach bankowych,4)gwarancjach ubezpieczeniowych,5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 poz. 299).9.3.W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy wpłacić je na rachunek bankowy prowadzony w:NBP O/O Szczecin nr: 49 1010 1599 0523 7313 9120 0000 przed upływem terminu składania ofert.9.4.W pozostałych przypadkach oryginalny dokument wadium należy dołączyć do oferty.9.5.W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji muszą w szczególności jednoznacznie wynikać:1)zobowiązania gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9.8 bez potwierdzania tych okoliczności,2)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą.9.6.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym.9.7.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta odrzucona.9.8.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy:1)Wykonawca, którego oferta została wybrana:a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie,2)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.9.9.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9.8 ppkt 2.9.10.Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano.9.11.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.9.12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 9.9, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.9.13.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.9.14.W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.6.Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do oferty:1)Formularz oferty, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.2)Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, zgodnie z pkt 4.3 ppkt 1 SIWZ,W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.3)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i podmiotach trzecich, zgodnie z pkt 4.3 ppkt 2 SIWZ,W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.4)Zobowiązania podmiotu trzeciego, zgodnie z pkt 4.4 ppkt 2 SIWZ, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na posiadaniu wiedzy i doświadczeniu lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.5)Odpowiednie pełnomocnictwa - w sytuacjach określonych w pkt 11.1 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (pkt 7 SIWZ),Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.6)Oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli Wykonawca przewiduje udział podwykonawców),W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie.Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.7)certyfikat ISO 9001:2015 – zgodnie z Rozdziałem IV pkt 4.2 ppkt 2 SIWZ,Ww. dokument należy złożyć w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach