Przetargi.pl
Dzierżawa urządzeń drukujących wielofunkcyjnych wraz z ich serwisem, systemem zarządzania wydrukiem oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych

Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 50-304 Wrocław, Namysłowska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 235 700, , fax. 713 235 750
  • Data zamieszczenia: 2020-09-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o.o.
    Namysłowska 8
    50-304 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 235 700, , fax. 713 235 750
    REGON: 20610504000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dzierżawa urządzeń drukujących wielofunkcyjnych wraz z ich serwisem, systemem zarządzania wydrukiem oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Rodzaj zamówienia: dostawa. 2. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa 17 sztuk urządzeń drukujących wielofunkcyjnych wraz z ich serwisem, systemem zarządzania wydrukiem oraz dostawą materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb Wrocławskich Mieszkań Sp. z o.o. w Centrum Grafit przy ul. Namysłowskiej 8 we Wrocławiu. 3. Urządzenia są własnością Wykonawcy. 3. Szczegółowe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia oraz obowiązki stron zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 4. Opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ. 5. Wspólny Słownik Zamówień CPV: Główny przedmiot 30121100-4 - Fotokopiarki Dodatkowe przedmioty 50313200-4 Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50313100-3 Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 48773000-7 Pakiety oprogramowania użytkowego do drukowania 6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobligowany jest w szczególności do: 1) oddania w dzierżawę Zamawiającemu 17 sztuk w pełni sprawnych urządzeń, zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia oraz ofertą Wykonawcy, na potrzeby Zamawiającego, a także dostarczenia, zainstalowania i uruchomienia ich w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, 2) dostarczenia, zainstalowania i uruchomienia systemu zarządzania wydrukiem, a także przeszkolenia administratorów Zamawiającego, do używania tego systemu, 3) wykonywania na bieżąco wszelkich czynności związanych z konserwacją, naprawą i utrzymywaniem we właściwym stanie technicznym dostarczonych urządzeń i systemu, na warunkach określonych w niniejszej umowie, 4) dokonywania deinstalacji, transportu i ponownej instalacji urządzeń w przypadku zmiany ich lokalizacji niezwłocznie po uzgodnieniu terminu przez Zamawiającego, 5) niezwłocznego dostarczania wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych odpowiednio kompatybilnych z dostarczonymi urządzeniami, do siedziby Zamawiającego, zgodnie z zapotrzebowaniem, 6) odbierania zużytych części i materiałów eksploatacyjnych, w tym pustych pojemników po tonerach, na bieżąco i niezwłocznie na podstawie zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, 7) odbierania urządzeń własnym sprzętem i staraniem z miejsca wskazanego przez Zamawiającego, dnia następnego po wygaśnięciu lub rozwiązaniu umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30121100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu (wzór zał. do SIWZ). 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców (m.in. konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, aktualne na dzień składania ofert składa odrębnie i podpisuje każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. 4. Zamawiający nie żąda, aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, niebędącymi podmiotami na których zasoby powołuje się Wykonawca w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszczał informacje o podwykonawcach w oświadczeniu z art. 25a ust. 1 ustawy Pzp. 5. Zgodnie z art. 22a ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1 ppkt 2) lit. c) rozdz. VII SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Zamawiający informuje, iż „stosowna sytuacja”, o której mowa powyżej wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp (wzór zał. do SIWZ), lub inny stosowny dokument w tym zakresie, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, z którego wynikać będzie jednoznacznie: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt 6 rozdz. XIII SIWZ, przekaże zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (wzór zał. do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców powyższe oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach