Przetargi.pl
DZIERŻAWA SYSTEMU DO POMIARU PRĘDKOŚCI POJAZDÓW W RUCHU LĄDOWYM (FOTORADAR) Z WYPOSAŻENIEM I SAMOCHODEM DO JEGO TRANSPORTU ORAZ SYSTEMU INFORMATYCZNEGO

Gmina Obrowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-126 Obrowo, ul. Aleja Lipowa 27
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6786022 , fax. 56 6786022 w. 135
  • Data zamieszczenia: 2013-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obrowo
    ul. Aleja Lipowa 27 27
    87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6786022, fax. 56 6786022 w. 135
    REGON: 00053438000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.obrowo.pl, www.bip.obrowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    DZIERŻAWA SYSTEMU DO POMIARU PRĘDKOŚCI POJAZDÓW W RUCHU LĄDOWYM (FOTORADAR) Z WYPOSAŻENIEM I SAMOCHODEM DO JEGO TRANSPORTU ORAZ SYSTEMU INFORMATYCZNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: dzierżawa systemu do pomiaru prędkości pojazdów w ruchu lądowym (fotoradar) z wyposażeniem i samochodem do jego transportu oraz systemu informatycznego. 2. Przedmiot dzierżawy składać się będzie z następujących elementów: 1) urządzenie radarowe-fotoradar - 1 szt., 2) komputery wraz z oprogramowaniem do obróbki zdjęciowo-mandatowej w tym: a/ komputer główny z UPS - Serwer - 1 szt. b/ komputer roboczy wraz z monitorem LCD - 1 szt. c/ komputer przenośny - notebook do obsługi fotoradaru - 1 szt. d/ drukarka laserowa - 1 szt. e/oprogramowanie do obróbki zdjęciowo-mandatowej 3) samochód do transportu fotoradaru (kontener) - 1 szt. 3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się m.in. do: 1) przekazania Zamawiającemu do korzystania z fotoradaru z wykorzystaniem techniki cyfrowej, z systemem informatycznym do przetwarzania informacji zarejestrowanej przez fotoradar; 2) świadczenia asysty technicznej i informatycznej dotyczącej korzystania z fotoradaru i systemu informatycznego; 3) pomocy technicznej i informatycznej; 4) świadczenia nadzoru nad systemem informatycznym oraz aktualizacji dostarczonego oprogramowania, do zmian ustawodawczych mających wpływ na realizację zadań związanych z korzystaniem z fotoradaru, usuwanie usterek oraz ewentualnych nieprawidłowości w działaniu systemu komputerowego. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający minimalne warunki techniczne elementów wymienionych w punkcie 2 zawarty jest w Części III SIWZ - Specyfikacja techniczna, która stanowi integralną część SIWZ i umowy. 5. W ramach realizacji przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje do wykonania 40 (słownie: czterdzieści) sesji fotoradarowych. Jest to ilość planowana, co oznacza, że ilość sesji może ulec zmniejszeniu i decyzje w tym zakresie podejmuje Zamawiający, w przypadku wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. W przypadku wykonania mniejszej ilości sesji Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu żadnego roszczenia. W przypadku wykonania mniejszej ilości sesji Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie odpowiadające ilości wykonanych sesji. 6. Zamawiający dopuszcza w ramach zawartej umowy zwiększenie ilości sesji nie więcej jak do 8 sesji w przypadku posiadania środków finansowych. Ewentualne zwiększone ilości dodatkowych sesji fotoradarowych odbywać się będą na takich samych warunkach jak przewidywana ilość sesji określona w punkcie 5 w szczególności w wysokości ceny jednostkowej podanej w ofercie i uwzględnionej w § 6 ust. 1 umowy oraz w terminie realizacji umowy, o którym mowa w § 2 ust. 2 umowy. Na okoliczność wykonania dodatkowych sesji nie wymaga się sporządzenia aneksu do umowy. 7. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia muszą posiadać świadectwa jakości, atesty oraz powinny odpowiadać Polskim Normom. 8. Ilekroć w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zostały wskazane znaki towarowe (marki), patenty lub pochodzenie (producent) urządzeń (materiałów), zamawiający dopuszcza oferowanie urządzeń (materiałów) równoważnych wyłącznie w takim samym zakresie i w taki sposób, które: gwarantują wykonanie zamówienia zgodzie z obowiązującym prawem, posiadają wymagane przez polskie prawo atesty i aprobaty, zapewniają zamontowanie urządzeń o parametrach technicznych nie gorszych od proponowanych przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 381151005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.obrowo.pl, www.bip.obrowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach